Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suutunko miehelle turhasta?

Vierailija
26.04.2014 |

Meillä on 4kk ikäinen vauva. mies on nyt useasti (n. 15 kertaa) tehnyt niin, että sanoo lähtevänsä yhdelle tai "parille" lähikuppilaan. Lähtee kuitenkin lopulta aina keskustaan isompiin baareihin ja kotiutuu lopulta puoli 5 aikaan oksentelukunnossa jolloin yrittää tulla samaan sänkyyn jossa nukun vauvan kanssa. Olen sanonut miehelle, että haluaisin sen ilmoittavan jos aikookin olla pidempään etten odottele tai huolestu. Koskaan ei kuitenkaan ilmoita.

Pari seuraavaa päivää menee siihen, että minä mökötän, mies pyytää anteeksi, mutta tuntuu tekevän niin vain tavan vuoksi. Lopulta annan anteeksi, mies lupaa ettei toistu, kunnes taaas...

mies aloitti tämän tavan siis ollessani raskaana.

Ymmärrän, että mies haluaa välillä rentoutua ja viettää omaa aikaa, mutta nyppäsee kyllä kunnolla että ei koskaan voi ilmoittaa että aikoo ola koo yön. Olen myös ennen lähtöä ihan suoraan kysynyt, että aikooko olla pidempään mutta aina lupaa tulla ajoissa.

Lisäksi ärsyttää, kun näiden reissujen seurauksena olen lähes 2vuorokauden ajan ainoa joka osallistuu vauvan hoitoon. Normaali vauvan kanssa varmaan ihan helppo juttu silloin tällöin, mutta meidän poika on ollut aina erittäin itkuinen, mahavaivainen ja huono uninen (päikkärit 3x30min tissi suussa).

Arvon av raati; olenko nipottava tiukkapipo huono vaimo kun en siedä miehen käytöstä vai onko minulla aihetta loukkaantua? Onko vinkkejä tilanteeseen, siis muuta kuin "jätä se sika". Tavan puhe kun ei taida tavoittaa miehen aivoja.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ihan reilusti ottaa puheeksi. Älä huuda. Ei ole mitään syytä sillä huutamalla ja raivoamalla et saa mitään tulosta. Kerro että hänen käytöksensä ei ole aikuismaista, se ei ole sopivaa tällaisena hetkenä ja kerro miltä sinusta tuntuu olla yksin vastuussa vauvan hoidosta. Lisäksi voisit vinkata, että tuollainen oksennuskänni touhu oli ehkä ok joskus 18-23v. mutta 30v. perheenisän pitäisi osata juhlia sivistyneesti. Jos on ihan pakko "nollata pää" niin sen voi rajoittaa esim. vappuun, juhannukseen ja pikkujouluihin. (kolmekin kertaa tuossa kunnossa perheellisenä on aika reilu määrä)

Vierailija
22/49 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Perhepetiä ei suositella lainkaan alunperinkään, mutta se että juopunut isä sammuu vauvan viereen ei todellakaan paranna turvallisuutta. Olen hoitanut sellaista perhettä jonka vauva kuoli perhepetiin kun äiti kierähti lapsen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei petä sua reissullaan ku et kerta kysele perään?

Ite vetäisin semmosen itkupotkushown, että tietäis tehneensä väärin ja ymmärtäisi saaneensa viimeisen mahiksen.

Se pitää tehä kerrasta selväksi, ei ne mitään lässytystä ota kuuleviin korviinsa.

Vierailija
24/49 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä ollaan... lapsen isän kanssa kuusi vuotta yhdessä ennen raskaaksituloani ja sinä aikana ukko oli pyristellyt irti huonoista juomatavoistaan. Odotusaikana alkoi kuitenkin taas tissutella ja nyt tilanne on se, että karkaa noin kerran kuussa juomaan ties minne ja tulee aamulla kotiin räkäkännissä. Harkitsen eroa päivä päivältä vakavammin, tämä valehtelu ja epätietoisuus toisen menoista syö turvallisuuden arjesta. Tiedän kyllä, että tuo kerta kuussa voisi olla enemmänkin, mutta se ei poista sitä faktaa että ukko valehtelee eikä hallitse juomistaan.

Vierailija
25/49 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi isä voisi jatkaa tuollaista käytöstä, miksi toisen pitäisi olla yksin vastuussa? Mitä tollaset "höllää vähän" kommentit on.. en mä ainakaan tee lapsia ajatellen että mä hoidan yksin kakruja kun toinen tekee mitä mielii. Lapset tehdään Yhdessä joten molemmille samat säännöt!!!

Vierailija
26/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kertaa? Eli joka viikko?

Vierailija
27/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:27"]15 kertaa? Eli joka viikko?

[/quote]

Ei vaan n.15 kertaa sieltä kun olen raskautunut.

Ap

Vierailija
28/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuton ukko, en suvaitsisi moista vaan laittaisin vauvan vähäksi aikaa mummolle ja sillä aikaa huutaisin kurkku ojossa pari tuntia mokomalle retkulle. Antaisin kaiken tulla ulos. Huutaisin vatsanpohjasta saakka, enkä antaisi mitään armoa.

Kyllä se tehoaa, jos on yhtään yhtä hyvä huutamaan kuin minä.

Vierailija
29/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:27"]

[/quote]

mistä tuon joka viikon tempasit?

Vierailija
30/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niiiin tutulta. :(

Vierailija
31/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä olet vihainen.

Vierailija
32/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks teet lapsia lapselle ?

Vierailija
33/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin raskaudutaAsn idiootin kaa, sit itketään.

Ukko pihalle.

Mun ei ole käynyt kertaakaan baarissa ilman mua 5 vuoden aikana . Kertaakaan! Ja ikä oli ku tutustuttiin 25 v. Mistä oikein löydätte tällaisia isiä???

Vierailija
34/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:27"]

[/quote]

[/quote] ajattelin tuosta 4kk ikäisestä lapsesta, että syntymän jälkeen 15 kertaa

Vierailija
35/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:32"]

[/quote]

Eikö mies alottanu ton vasta kun ap oli raskaana?

Eipä tohon taida vaihtoehtoja olla kerta pettää lupauksensa jatkuvasti eikä puhe auta. Sinuna alkaisin harkita eroa jos sama meno jatkuu.

Vierailija
36/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:34"]Ensin raskaudutaAsn idiootin kaa, sit itketään.

Ukko pihalle.

Mun ei ole käynyt kertaakaan baarissa ilman mua 5 vuoden aikana . Kertaakaan! Ja ikä oli ku tutustuttiin 25 v. Mistä oikein löydätte tällaisia isiä???

[/quote]

Mä kun en ymmärrä miten niin useat löytävät sellaisen suht hyvän miehen :/

T: eronnut yh

Vierailija
37/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt käsi sydämelle. Eikö näitä merkkejä baareilusta todellekaan ollut havaittavissa ennen raskautta?

Luultavasti johtuu siitä että mies alkoi pitää suhdetta varmempana ja että siedät tuollaista helpommin.

Vierailija
38/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:32"]

[/quote]

Eikö mies alottanu ton vasta kun ap oli raskaana?

Eipä tohon taida vaihtoehtoja olla kerta pettää lupauksensa jatkuvasti eikä puhe auta. Sinuna alkaisin harkita eroa jos sama meno jatkuu.

[/quote]Aloittiko? Vai alkoiko se häiritä vasta sitten? Harvoin ihmiset muuttuu kovin paljon yks kaks.

Vierailija
39/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:27"]

[/quote]

[/quote] ajattelin tuosta 4kk ikäisestä lapsesta, että syntymän jälkeen 15 kertaa

[/quote]

no eikä sanottu. Vaan, että 15 kertaa ja alkoi raskaana ollessa. Sitä kyllä ei sanottu, että missä vaiheessa raskautta. että voi olla jopa raskautta mennyt 42 viikkoa+syntyneenä päälle

Vierailija
40/49 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa luetaan mitä ap kirjoittaa, eikä keksitä omasta päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi