Miksi varattu pano ottaa jatkuvasti riskin siitä, että
Jää kiinni vaimollensa. On siis jäänyt kiinni seksisuhteesta vaimolle jo useamman kerran, lupaa lopettaa suhteen ja olla uskollinen vaimolle, mutta kuitenkin jo muutamien viikkojen päästä ottaa yhteyttä tähän jonka kanssa pettää. Vaimo uskoo tosiaan, että miehellä on aikomus muuttua... Mies ei kuitenkaan missään tapauksessa halua erota, mutta silti jättää puhelimeen esim. viestejä, jotka vaimo sitten huomaa. Mitä tään miehen päässä liikkuu????
Kommentit (12)
Tai jopa rankaisee vaimoaan (mielestään muka ansaitusti) jostain? Vaimo antaa miehen kuitenkin tehdä tuota, ei jollain lailla kykene saamaan miestä lopettamaan eikä lähde itsekään.
Mitä jos oikeasti vaimo ei välitä? Järjestely sopii siis molemmille puolisoille.
Voi olla että vaimokin on jäänyt kiinni pettämisestä ja kostaa sitä.
Joo, ehkä vähän off topic, mutta mietin mun omaa fuckbuddya. Että kyllä on tyhmä ja suorastaan HULLU.
Tää on nyt taas sarjassamme tällasia "puolijulkkiksia". Ei sitä ihmiset tunnista muuten ku töistä mitä se tekee. Mutta on niin menestynyt ja kiva perhe-elämä ja kaikkea. Silti toi hullu panee mua ilman kumia! Miks? En ikinä IKINÄ tekis samaa.
En vitussakaan luottais johonkin ihmiseen, jonka kanssa ei ole edes kunnon luottamussuhdetta. Riskeeraa avioliiton ja perhe-elämän. Ihan sama se nyt mulle periaatteessa on, mutta vituttaa kun heittää noin rennosti vastuun mulle. Nyt mä kannan vastuun SEN pettämisestä ja oon huonolla omatunnolla jos on ees kumi jonkun muun kaa hajonnut et "apuaaaa saako se nyt jonkun taudin ja vaimo siellä himassa kärsii ja kulissit romahtaa nyyh!". Hitto kun ei vaan välittäis tollasesta!
Oon luuseri ja ja suuri sellanen!
Vaimo välittää, ja uhkaa itsekkin erolla... Mutta aina vaan jatkaa. Mutta haluaako tuo mies sen panon ja haluaa että vaimo oikeesti tekee sen aloitteen eroon?
Se haluaa että vaimo jättää sen kun on itse niin onneton vastuunpakoilija ettei uskalla jättää vaikka mieli tekis.
Eräällä pettäjämiehellä oli kakkosasuntonsa yöpöydällä suuri kehystetty kuva vaimostaan. Silloinkin, kun hän toi asuntoon muita naisia ja nai sitten siinä sängyssä kovalla ryskeellä, jotta koko talo raikui. Tulee mieleen, että miehellä on jonkinlainen fetissi, halu tulla nähdyksi ja kuulluksi seksin aikana. Tai tuon vaimon kuvan kanssa semmoinen juttu, että saattaa yrittää kostaa vaimolleen, että tästäs saat tai sitten on aina haaveillut, että mukana olisi ollut kolmas pyörä.
Joo no olet vain väline tossa sairaassa suhteessa.
Aikansa kutakin. mikäli varakas ja ei avioehtoa, ei hätäpäivää.
Jos toista pettää niin höllässä on silloin rakkaus vaimoon, kenties haluaisi jopa erota muttei saa sanottua, odottaa että toinen kyllästyy.
Ajattelee että ei sitä kukaan kauaa kestä, ei tajua että jotkut naiset ovat niin höppänöitä että vaan roikkuvat siinä.
Tuskinpa välittää muista kuin itsestään.
Alapää ohjaa yläpäätä, se on aika tavallista.
- mies -
Jostain syystä ei taida arvostaa vaimoaan? Uskoo omaavansa tähän henkisen yliotteen? Kuka sen tietää, mitä päässä liikkuu.