Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan "ruman" miesystävän

Vierailija
16.04.2014 |

Otsikko.

En pidä ketään ihmistä kirjaimellisesti rumana, mutta tässä tilanteessa tarkoitan ehkä vähän vähemmän miellyttävämmän näköistä. Kuinka erilainen suhteemme voisikaan olla, jos mieheni olisi karkeasti sanottuna ruma? Itse ottaisin hyvin mielelläni mieheni luonteen "rumalla" pärställä ja vartalolla, niin hullulta kuin tämä kuulostaakin.

Olen todella mustasukkaista luonnetta. Olen koittanut tehdä asian eteen jotain, mutta olen kärsinyt tästä piirteestä koko elämäni. Usein jos ollaan miesystäväni ja muun kaveriporukan kanssa baarissa, niin mieheni saa todella paljon huomiota kaiken maailman pitkätukkaisilta meikkipelleiltä. Itse en ole erityisen kaunis mutten rumakaan, vartalossakaan ei nyt ole kehumista. Mieheni sen sijaan on eksoottisen näköinen ja viihtyy salilla, jonka vuoksi näitä just ja just parikymppisiä tyttöjä pörrää ympärillä jatkuvasti.

Olen miehelle huomauttanut asiasta useaan otteeseen, mutta saan aina vastaukseksi tyyliin "Älä niistä välitä, mun sydämessä on paikka vaan sulle". Rakastan miestäni, mutta mustasukkaisuus painaa päälle ja vaikuttaa suhteen laatuunkin jonkin verran. Suoraan sanottuna ottaisin mielelläni jonkun vähemmän komean yksilön, jotta saisin edes joskus tuntea itseni miehen ainoaksi ja oikeaksi ilman mustasukkaisuutta muiden naisten flirttailusta ja ympärillä ravaamisesta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, tuntisit siltikin mustasukkaisuutta. Sitä mustasukkaisuutta ei aiheuta ulkonäkö ja huomio vaan sinun omat tunteesi miestä kohtaan (rakkaus).

nimim. "ruman" miehen vaimo

Vierailija
2/9 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut ihan sama ongelma :D oon sinkku tällä hetkellä, mutta tuun helposti mustasukkaseksi. ei tulis enää kuuloonkaan seurustella minkään täydellisyyttä hipovan miehen kanssa, jolla vientiä riittää joka suuntaan. :x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:17"]

Usko pois, tuntisit siltikin mustasukkaisuutta. Sitä mustasukkaisuutta ei aiheuta ulkonäkö ja huomio vaan sinun omat tunteesi miestä kohtaan (rakkaus).

nimim. "ruman" miehen vaimo

[/quote]

KOMPPAAN :D

Vierailija
4/9 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni pukeutuu niin rumasti ja on niin juntin näköinen, ettei se kiinnosta ketään. Itse näen hänet välillä tumma puku päällä ja paremmissa vaatteissa ja on silloin nam...

Eli, miehet ovat kuin naiset: mitä paremmin pukeutuu ja laittautuu, sitä enemmän muutkin haluavat.

Vierailija
5/9 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos se sinun ruma miehesi on tosi hyvä luonteinen ja mukava, että joku siitä kiinnostuu?

Tai jos joku yhtä ruma pitää sitä komeana, kun sinä et taas yhtään arvosta hänen ulkonäköään?

Vierailija
6/9 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:01"]

Oma mieheni pukeutuu niin rumasti ja on niin juntin näköinen, ettei se kiinnosta ketään. Itse näen hänet välillä tumma puku päällä ja paremmissa vaatteissa ja on silloin nam...

Eli, miehet ovat kuin naiset: mitä paremmin pukeutuu ja laittautuu, sitä enemmän muutkin haluavat.

[/quote]

Oma mieheni pukeutuu myös juntisti (verkkarit ja t-paita, muita ei päälle saa kuin pakosta). Hiukset hapsottaa ylipitkinä ja parta ajetaan milloin muistetaan (tosin se ei minua itseäni haittaa, koska käyn kuumana partaisiin miehiin). Mutta siis, aina löytyy joku, joka kiinnostuu (kuten vaikkapa minä :D).  

Niin, mies on itse sanonut  että on kärsinyt rumuudestaan. On kuulemma tosi paljon tullut pakkeja sen takia.  Nuorempana pukeutui huomattavasti paremmin mutta ei sitten enää jaksanut nähdä vaivaa kun vastakkainen sukupuoli ei kuitenkaan kiinnostu.

Mutta kuitenkin, niin vaan mies löytyi toisesta punkasta (sentään tunnusti itse). Olin jo tuota ennen mustasukkainen koska omasta mielestäni hän on mitä seksikkäin (seksikkyys ei ole vain ulkonäkö). Tuon tapahtuman jälkeen olen ollut entistä mustasukkaisempi. Ja miksi? Koska miehellä on vienti (olen ollut todistamassa flirttiä myös itse).

Tiivistettynä: Vientiä  on mutta luultavasti paljon vähemmän. Mies itse myönsi, että sen jälkeen kun sormus ilmestyi nimettömään, vienti on lisääntynyt. Totta kai se hivelee ihmistä, joka ei ole pahemmin saanut huomiota vastakkaiselta sukupuolelta.

-kakkonen, joka pahoittelee romaania ja ehkä vähän asian ohi menevää juttua-

Vierailija
7/9 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri nyt ihastunut "rumaan" varattuun mieheen... head over heels. Että ei se rumuus kyllä auta yhtään

Vierailija
8/9 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:18"]Minä olen juuri nyt ihastunut "rumaan" varattuun mieheen... head over heels. Että ei se rumuus kyllä auta yhtään

[/quote]

Onko se rikas vai?

Vierailija
9/9 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:13"]

Otsikko.

En pidä ketään ihmistä kirjaimellisesti rumana, mutta tässä tilanteessa tarkoitan ehkä vähän vähemmän miellyttävämmän näköistä. Kuinka erilainen suhteemme voisikaan olla, jos mieheni olisi karkeasti sanottuna ruma? Itse ottaisin hyvin mielelläni mieheni luonteen "rumalla" pärställä ja vartalolla, niin hullulta kuin tämä kuulostaakin.

Olen todella mustasukkaista luonnetta. Olen koittanut tehdä asian eteen jotain, mutta olen kärsinyt tästä piirteestä koko elämäni. Usein jos ollaan miesystäväni ja muun kaveriporukan kanssa baarissa, niin mieheni saa todella paljon huomiota kaiken maailman pitkätukkaisilta meikkipelleiltä. Itse en ole erityisen kaunis mutten rumakaan, vartalossakaan ei nyt ole kehumista. Mieheni sen sijaan on eksoottisen näköinen ja viihtyy salilla, jonka vuoksi näitä just ja just parikymppisiä tyttöjä pörrää ympärillä jatkuvasti.

Olen miehelle huomauttanut asiasta useaan otteeseen, mutta saan aina vastaukseksi tyyliin "Älä niistä välitä, mun sydämessä on paikka vaan sulle". Rakastan miestäni, mutta mustasukkaisuus painaa päälle ja vaikuttaa suhteen laatuunkin jonkin verran. Suoraan sanottuna ottaisin mielelläni jonkun vähemmän komean yksilön, jotta saisin edes joskus tuntea itseni miehen ainoaksi ja oikeaksi ilman mustasukkaisuutta muiden naisten flirttailusta ja ympärillä ravaamisesta.

[/quote]

...kunnes joku muu ottaa sen paikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi