Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi ostaja kiinteistölle, jonne ei pääse sisään? Kuntotutkimusraportti löytyy ja hinta normaalia alempi

Vierailija
09.12.2020 |

Sen takia juuri, kun kiinteistöön ei voi mennä sisään. Lainhuuto on myyjällä, rasitustodistuksessa ei rasitteita.

Kommentit (492)

Vierailija
341/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et yksinkertaisesti osta leskeä ulos mökistä? Yhteisymmärryksessä tehty hallintaoikeuden purku säästäisi sinulta aikaa, rahaa ja energiaa. Riskitön ja lopputulokseltaan varma ratkaisu. Voisit jopa pitää mökin, mikä taisi olla mummosi toive.

En usko, että hän siihen suostuu. Toisekseen hän ei ole 20 vuoden omistajuuteni aikana kunnostanut rakennuksia eurollakaan ja vaatisin häneltä vahingonkorvauksia, jos en saa myytyä kiinteistöä hyvällä hinnalla tai jollekin, joka heittää lesken ulos.

Vierailija
342/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on siis 20v. vanha lainhuuto kiinteistöstä. Kuka siinä on omistajaksi merkitty, isoäitikö? Onko tällä hetkellä isoäidin kuolinpesä omistajana vai sinä?

No ei kun MINUT!!!!

Ap

OK!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et yksinkertaisesti osta leskeä ulos mökistä? Yhteisymmärryksessä tehty hallintaoikeuden purku säästäisi sinulta aikaa, rahaa ja energiaa. Riskitön ja lopputulokseltaan varma ratkaisu. Voisit jopa pitää mökin, mikä taisi olla mummosi toive.

Haluan eniten nimenomaan sitä, että joku heittäisi hänet sieltä helv...ttiin.

Ap

Vierailija
344/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että hän siihen suostuu. Toisekseen hän ei ole 20 vuoden omistajuuteni aikana kunnostanut rakennuksia eurollakaan ja vaatisin häneltä vahingonkorvauksia, jos en saa myytyä kiinteistöä hyvällä hinnalla tai jollekin, joka heittää lesken ulos.

Hänen kuuluisi maksaa mulle siitä, etten vaadi häneltä vahingonkorvauksia omaisuuden arvon alenemasta. Eli tuskinpa hän suostuu siitä korvauksetta (menisivät vaikkapa päittäin) luopumaan

Vierailija
345/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kyseessä se jatkusti palstalla uliseva perijä, jonka perimään kesämökkiin on äitipuolella hallintaoikeus.

Vierailija
346/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele jatkamaan keskustelua tästä aiheesta.

AP tekee aloituksia harva se päivä, häneltä om muka viekkaudella ja vääryydellä viety perintö jne.

Suosittelen jättämään APn omaan rauhaansa.

Vierailija
347/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tietysti ehkä vaihdattaa ne lukot ennen ostajan kierrättämistä paikan päällä......

Se ei aittaa, että siitä voisi tulla minulle jokin sakko.

Ap

Vierailija
348/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele jatkamaan keskustelua tästä aiheesta.

AP tekee aloituksia harva se päivä, häneltä om muka viekkaudella ja vääryydellä viety perintö jne.

Suosittelen jättämään APn omaan rauhaansa.

En ole tuollaista väittänyt, sanoinpahan vain, että isäni olisi kannattanut antaa 2016 saamansa perintö suoraan minulle, koska EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ maksaa miljoonasta perintöveroja muutaman vuoden välein peräkkäin. Siihenkinkin, ettei näin toimittu, oli tämä sama leski syypää, eli siinäkin mulla on kalavelat maksamatta hänelle.

Vierailija
350/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh... Toisaalta nyt jos ap oikeasti muka jatkaa näitä myymisaikeitaan ja taustat tulee ilmi, niin tässähän on jo 18 sivua materiaalia poliisille ja oikeudelle mahdollisesta (törkeästä) petoksesta tai sen yrityksestä. Kiitos internet!

Vierailija
351/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh... Toisaalta nyt jos ap oikeasti muka jatkaa näitä myymisaikeitaan ja taustat tulee ilmi, niin tässähän on jo 18 sivua materiaalia poliisille ja oikeudelle mahdollisesta (törkeästä) petoksesta tai sen yrityksestä. Kiitos internet!

Eihän se asiaan vaikuta, vaikka mä miten kertoisin, että huijasin ostajaa. Ja halusin huijata.

Ap

Vierailija
352/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tuollaista väittänyt, sanoinpahan vain, että isäni olisi kannattanut antaa 2016 saamansa perintö suoraan minulle, koska EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ maksaa miljoonasta perintöveroja muutaman vuoden välein peräkkäin. Siihenkinkin, ettei näin toimittu, oli tämä sama leski syypää, eli siinäkin mulla on kalavelat maksamatta hänelle.

Miten viimeisin lainhuuto silloin voi olla 20v. vanha? Se on huudatettava 6kk:n sisällä aina, kun omistaja vaihtuu.

Sori, oon vähän tyhmä.

Vierailija
353/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa äitipuolesi on sulle tehnyt, että teidän välit on noin huonot ja kannat aivan järkyttävää kaunaa? Kuoliko äitisi oikeasti kun olit lapsi?

Vierailija
354/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se asiaan vaikuta, vaikka mä miten kertoisin, että huijasin ostajaa. Ja halusin huijata.

Ap

Ai siis myöntäisit petoksen? No olishan tuo sitten oikeudelle huomattavasti helpompi keissi.

Vierailija
355/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten viimeisin lainhuuto silloin voi olla 20v. vanha? Se on huudatettava 6kk:n sisällä aina, kun omistaja vaihtuu.

Sori, oon vähän tyhmä.

Tämä mökkiasia ei liity mihinkään perintöööön. Se tuli lahjakirjallllaaaaaa Lahjana, som en Gåva, it’s a present, als Geschenk und so weiter.

Vierailija
356/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai siis myöntäisit petoksen? No olishan tuo sitten oikeudelle huomattavasti helpompi keissi.

Niin, petos OSTAJAA kohtaan, jolle se oli HYÖDYKSI.

Vierailija
357/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy olla melkoinen hullu ja tyhmä, joka ostaa kiinteistön, jos rakennuksen sisälle ei voi mennä. Tai ainakin ottaa suuren riskin.

Rakennuksen sisällä voi olla vaikka joku vanha akkumurskaamo ja saastunut maaperä rakennuksen alla, joka on ongelmajätettä ja kustannut sen poistamiseen (laki velvoittaa) miljoonia euroja.

Ei kukaan ota sitä edes ilmaiseksi. Ei, vaikka olisi merenrantatontilla.

Vierailija
358/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa äitipuolesi on sulle tehnyt, että teidän välit on noin huonot ja kannat aivan järkyttävää kaunaa? Kuoliko äitisi oikeasti kun olit lapsi?

No hän omi kuolevan isäni, esti yhteydenpidon häneen, hääti oikeuden kautta äitini tuolta samalta mökiltä, jonne mummi oli antanut äidille hallintaoikeuden, äiti sai sen jo ennen lahjoitusta koska suostui allekirjoittamaan avioehdon erotessaan isäni kanssa, mutta sitä ei kirjattu ylös niin äiti hävisi oikeudessa, sitten hän puuttui mökillä minun ja mieheni asioihin, vaikka mökkiä ei ollut hänelle tarkoitettu, vaan minulle, mies sanoi, ettei tule sinne, ellen mä saa oikeuksia, ei suostunut sopimaan niistä, menetin siis mahdollisuuteni mökkeillä, esti minua tosiaan saamasta isoäitini perintöä suoraan vaikka isäni oli kuolemansairas periessään äitinsä ja hän esti myös isää pitämästä minuun yhteyttä jo vuosia aiemmin isän jouduttua liikuntakyvyttömäksi (tajusin myöhemmin, että isällä oli silloin jo se muistisairaus).

Hän loukkasi myös mummiani eristämällä isääni häenstä ja koitti estää minua olemasta sairaalassa yksin isäni kanssa kun ajoin kauempaa häntä katsomaan jne.

Vierailija
359/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täytyy olla melkoinen hullu ja tyhmä, joka ostaa kiinteistön, jos rakennuksen sisälle ei voi mennä. Tai ainakin ottaa suuren riskin.

Rakennuksen sisällä voi olla vaikka joku vanha akkumurskaamo ja saastunut maaperä rakennuksen alla, joka on ongelmajätettä ja kustannut sen poistamiseen (laki velvoittaa) miljoonia euroja.

Ei kukaan ota sitä edes ilmaiseksi. Ei, vaikka olisi merenrantatontilla.

Voisinhan vaihdattaa lukot ennen kauppoja. Eihän leski niistä saisi kuitenkaan vihiä vaikka lukkojen vaihdosta raivostuisikon.

Ap

Vierailija
360/492 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”esti myös isää pitämästä minuun yhteyttä jo vuosia aiemmin isän jouduttua liikuntakyvyttömäksi ”

Tarkoitin, että vuosia ennen kuin isästä tuli käytännössä liikuntakyvytön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme