Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein kerrot lapsellesi rakastavasi häntä?

Vierailija
25.04.2014 |

Itse sanon joka pv. montakin kertaa.

Kun lähtee kouluun, jos olemme puhelimessa, tekstareissa, nukkumaanmennessä.

I love you

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä vähintään kahdesti. Aamulla, kun lähden töihin ja illalla, kun annetaan hyvän yön suukot ja halit. Lisäksi tulee sanottua päivisin silloin tällöin tilanteesta riippumatta. Mutta vähintään kahdesti joka päivä.

Vierailija
22/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:52"]

Silloin tällöin, kun siltä tuntuu. Ei minusta oikein tuntuisi luontevalta hokea sitä joka päivä, se tuntuisi kamalan teennäiseltä ja itse sanoma kärsisi inflaation (lapsihan vastaisi juuri noin, että joojoo tiedetään...)! Miettikää itse - kahdeksan tavua täynnä kovia konsonantteja, kun taas muilla kielillä päästään kahdella-kolmella tavulla, no venäjässä menee viisi tavua, mutta sekin kuulostaa paljon pehmeämmältä kuin suomeksi. Me ollaan karua kansaa ja rakkauden tunnustuskn on kovemman työn takana kuin muilla.

[/quote]

No ei se mun mielestä nyt kauhean työn takana ole. Senkun aukauisee suunsa ja sanoo Rakastan sinua. Ei sen vaikeampaa.

nro 21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:55"]

"19" lisää vielä, että muuten kyllä ilmaisen lapselle rakkauteni tuhansin eri tavoin, ilmein, elein, hellittelysanoin jne, niin että aivan 110% varmasti tietää olevansa rakastettu.

[/quote]

Täällä kaltaisesi! Aamulla huikkasin esikoiselle hänen lähdettyä kouluun ja muualle viikonlopun viettoon: "Moi rakas!"

Vierailija
24/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "niitä sanoja" käyttäen koskaan. Joillakin muilla sanoilla aika lailla joka päivä.

Vierailija
25/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä sanon, että rakas tai äiti rakastaa sinua. Ja 2,5-vuotias tyttöni sanoo kans meille vanhemmille että rakas ja aina nukkumaan mennessä sanoo öitä rakas. Halailee ja pussailee muutenkin paljon. Ihana kun saa noin pieneltä myös näkyvää vastarakkautta <3

Vierailija
26/27 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä rakastan sinua, sinä olet ihana", tätä on tullut viljeltyä aika paljon. 

Kaunotar/kaunokainen ja kultatyttö kuuluvat myös ytimellisesti sanastoon. Meidän 7- ja 9-vuotiaat tytöt tykkäävät näistä tosi paljon, eivät ole ikinä pyytäneet ettei näin sanottaisi, vaikka välillä kaveritkin ovat ihmetelleet tätä sanastoa.

Vierailija
27/27 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:15"]

En ole kuullut niitä omilta vanhemmiltani yhtään kertaa.

[/quote]

Et varmaan ole ainoa, miten surullista.

Koeta sinä kertoa omille lapsillesi , jos niitä on.

Suomalaiset ei tuota taitoa osaa.

Meilläkin mieheni on ilmoittanut, että kertoo sitten jos ei minua enää rakasta....

Itse sanon lapsille ihan joka pv. Rakastan sinua.

[/quote]

Surullista? Ei välttämättä. Ei meilläkään sitä rakastamista mutenkään hoettu lapsina mutta silti se tiedettiin ja oikein rakastava ja lämmin ilmapiiri oli.

Mä rakastan sua-kärsii inflaatiota jos sitä jatkuvasti hokee. Ja sitä voi hokea sitäpaitsi tarkoittamattakin. Se kaikki muu on se joka ratkaisee!

Eli olkaa lastenne kanssa, olkaa läsnä! NÄYTTÄKÄÄ ett rakastatte, se on tärkeämpää kuin sen hokeminen...