Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaisilla naisilla usein huonot kropat

Vierailija
24.04.2014 |

Onko muut huomanneet saman? Jos naisella on isot rinnat (luomut), on hän usein kropaltaan omena tai muuten suora pötkö vailla muita muotoja.Takapuoli on ihan muodoton jne. Kun taas monet, joilla on normaalikokoiset rinnat, omaavat vyötärön ja muodokkaan pepun. Tarkoitan normaalipainoisia naisia.

Isot rinnat saa naiset usein näyttämään miesmäisiltä ja raskasrakenteisilta. Kun taas pienempi rintaiset (normaalikokoiset) ovat sirompia rakenteeltaan kaikinpuolin.

Ei ole kateutta :-) Toteamus vain :-)

Kommentit (237)

Vierailija
141/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tissimiehiä ja peppumiehiä. Ei kai sitä molempia siis voi naiselta löytyä :D

Vierailija
142/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:31"]

Onko muut huomanneet saman? Jos naisella on isot rinnat (luomut), on hän usein kropaltaan omena tai muuten suora pötkö vailla muita muotoja.Takapuoli on ihan muodoton jne. Kun taas monet, joilla on normaalikokoiset rinnat, omaavat vyötärön ja muodokkaan pepun. Tarkoitan normaalipainoisia naisia.

Isot rinnat saa naiset usein näyttämään miesmäisiltä ja raskasrakenteisilta. Kun taas pienempi rintaiset (normaalikokoiset) ovat sirompia rakenteeltaan kaikinpuolin.

[/quote]

En jaksa muita vastauksia lukea. Mutta totta puhut. Toki on jokunen tullut hyväkroppainen, isorintainen vastaan. Mutta saleilla ja ryhmäliikuntatunneilla olen vuosien varrella nähnyt aika kattavan koosteen naisista ja aloitus pitää paikkaansa. Isorintaisilla on yleensä iso makkara lattaperseen yläpuolella. Todella, todella harvalla isorintaisella on kapea vyötärö ja lihaksikas hartialinja ja upea peppu. Hartiat on yleensä sellaiset läskisen pyöreät.

Ja lukeamatta ketjua, voin kuvitella, että aihe vapaalla on ainakin heti 70 upeakroppaista F-kupin naista, joilla on 55 cm vyötärö ja pyöreä, kiinteä peppu. Se ei vain ole todellaista. Varsinkin kun naisilla alkaa olla ikää päälle 30v. Silloin se epäsuhta kropassa alkaa korostua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:50"]

Tietäisitpä vain kuinka usein miehet kommentoivat rintojani, vaikka en edes esittele niitä! "mitä onko nuo muka aidot? miten tuollaisella tytöllä voi olla tuon kokoiset rinnat??"

[/quote]

Voi että noi miehet osaa vetää oikeista naruista! :)

Vierailija
144/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa huomata, että Suomesta löytyy näin monta unelmakroppaista tiimalasivartaloa! 

Vierailija
145/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ootko sä katsonut liikaa suurinta pudottajaa vai miksi yhdistät rinnat miesmäisyyteen? :)

Vähän kuin sanoisi, että ei suuri penis ole miesmäistä vaan tekee miehestä norsun.

Vierailija
146/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:31"]

[/quote]

Ootko sä katsonut liikaa suurinta pudottajaa vai miksi yhdistät rinnat miesmäisyyteen? :)

Vähän kuin sanoisi, että ei suuri penis ole miesmäistä vaan tekee miehestä norsun.

[/quote]

Minusta Suurimmassa pudottajassa on usein erittäin kiihottavia isorintaisia naisia. Muodot vetoavat minuun.

Vierailija
147/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:19"]

[/quote]

[/quote]

Isorintaiset naiset usein omaavat omena-vartalon, joka on kieltämättä miesmäinen vartalotyyppi. Ei siinä suuret rinnat juurikaan pelasta naisellisuutta, jos kroppa on muuten miesmäisen mallinen.

Vierailija
148/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.palosaarenurheiluseura.fi/jumpat_files/jumpat.html

Pikainen tavallisten naisten jumppaporukka ja jo tässä näkyy tavallisen naisen kropan malli. Ei tuossa tiimalaseja paljoa näy

http://blog.fitnesstown.ca/wp-content/uploads/2010/07/crossfit2.jpg

Tässä toinen pikainen kuva hyväkroppaisista naisista ja ei niillä kovin isot tissit ole

Vierailija
149/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaiset näyttävät kommenttien perusteella olevan epäviehättävän mallisen kroppansa lisäksi myös harvinaisen yksinkertaisia.

Vierailija
150/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:18"]

Tietäisitpä vain kuinka usein miehet kommentoivat rintojani, vaikka en edes esittele niitä! "mitä onko nuo muka aidot? miten tuollaisella tytöllä voi olla tuon kokoiset rinnat??"

[/quote]

[/quote]

No mistäs naruista ne miehet vetää jotka panee pienirintaisia tai muita kuikeloita? Pulkannaruista? :)

Vierailija
151/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:19"]

Hienoa huomata, että Suomesta löytyy näin monta unelmakroppaista tiimalasivartaloa! 

[/quote]

Jep, etenkin kun niitä ei katukuvassa juuri näy. Ovat vissiin aina vaan koneen äärellä?

Vierailija
152/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo saman olen huomannut. En ole koskaan nähnyt livenä naista, joka olisi isorintainen, kapea vyötäröinen ja leveälanteinen. (Asun Helsingissä). Minun eräs ystävätär omaa suuret rinnat, mutta on muuten suht hoikka. En edes tajunnut hänen olevan hoikka moneen vuoteen (ei ole laihtunut tai lihonut) sillä isot rinnat antavat sellaisen pulskan vaikutelman jostain syystä. Toinen ystävättäreni painaa häntä n. 5 kiloa enemmän, mutta näyttää hoikemmalta, koska vartalo on sopusuhtainen ja rinnat normaalikokoa (b/c).

Esimerkiksi bloggaaja merenhelmellä on suuret rinnat, mutta todella hoikka. Tätäkään oli vaikea nähdä aluksi rintojen vuoksi, jotenkin ne rinnat antaa illuusion ns. isommasta vartalosta. Mutta hänellä on kyllä kaunis vartalo! :)

Enkä usko kyllä hetkeäkään, että av palsta olisi täynnä näitä Kelly Brookeja, ennen kuin näen kuvia ;) mutta jatkakaa vaan ihmeessä mittojen kirjoittelua!

Vierailija
153/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:32"]Joo saman olen huomannut. En ole koskaan nähnyt livenä naista, joka olisi isorintainen, kapea vyötäröinen ja leveälanteinen. (Asun Helsingissä). Minun eräs ystävätär omaa suuret rinnat, mutta on muuten suht hoikka. En edes tajunnut hänen olevan hoikka moneen vuoteen (ei ole laihtunut tai lihonut) sillä isot rinnat antavat sellaisen pulskan vaikutelman jostain syystä. Toinen ystävättäreni painaa häntä n. 5 kiloa enemmän, mutta näyttää hoikemmalta, koska vartalo on sopusuhtainen ja rinnat normaalikokoa (b/c).

Esimerkiksi bloggaaja merenhelmellä on suuret rinnat, mutta todella hoikka. Tätäkään oli vaikea nähdä aluksi rintojen vuoksi, jotenkin ne rinnat antaa illuusion ns. isommasta vartalosta. Mutta hänellä on kyllä kaunis vartalo! :)

Enkä usko kyllä hetkeäkään, että av palsta olisi täynnä näitä Kelly Brookeja, ennen kuin näen kuvia ;) mutta jatkakaa vaan ihmeessä mittojen kirjoittelua!

[/quote]

Joo se on harmi kun isot rinnat saa näyttää ylipainoiselta :( Ystävälläni on tuo tiimalasivartalo, mutta se jää sinne tissien peittoon.

Vierailija
154/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuntuu nyt monet ymmärtävän sen niin, että tiimalasi=isot tissit+iso perse ja siinä välissä vähän kapeampi vyötärö. Oikeastihan tiimalasimuodon pitää näkyä myös vaikka takaapäin katsottuna - eli siis kyse ei ole pelkästä perseestä ja tisseistä, vaan myös vartalon luuston rakenteesta. Sopusuhtaisessa tiimalasissa on leveä lantio (siis luut on leveät, ei läski siinä päällä), huomattavasti kapeampi vyötärö ja sitten myös leveämmät hartiat - eli siis pelkkä rintamus ei tee yläosasta "leveämpää".

Näin ollen siis rintojen tai perseen koko itsessään ei juurikaan vaikuta tiimalasiin, vaan lantion leveys, ylävartalon (yläselkä+hartiat) leveys suhteessa vyötäröön. Tiimalasi näyttää tiimalasilta edestä ja takaa.

Hoikillakin voi olla tiimalasivartalo, olen itse siitä esimerkki. Minulla on pienet mutta kauniin muotoiset ja kiinteät B-kupin rinnat, leveä lantio (siis lantioluut, ylimääräistä siinä päällä ei ole) ja tosi hoikka vyötärö+lattavatsa. Perseessä on pelkkää lihasta, läskiä mulle ei ole ikinä kertynyt eikä onneksi sellua reisiin. Näytän tällaisena huomattavasti paremmalta kuin jos minulla olisi D-kupin tissit tai isommat, koska sitten joutuisin keräämään paljon rasvaa myös lantiolleni näyttääkseni sopusuhtaiselta.

Vierailija
155/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näkee kyllä niitäkin omenavartaloisia joilla on pienet riippurinnat. Näyttävät melkein man boobseilta. Itselläni on vähän sekasikiö kroppa mutta rinnat on pienet muuhun kroppaan suhteutettuna. Kyllä mua vituttaa ja harmittaa kun näen hoikkia joilla on paljon isommat rinnat kuin mulla.

Vierailija
156/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:30"]

[/quote]

[/quote]

No mistäs naruista ne miehet vetää jotka panee pienirintaisia tai muita kuikeloita? Pulkannaruista? :)

[/quote]

Jaahas, taisi olla totuus liikaa neidille.

Se nyt vaan on jäätävä fakta, että mies sanoo mitä vaan päästäkseen pukille. Jopa niitä jäätävimmän näköisiä pokaillaan baarista, kun pilkku alkaa lähestyä uhkaavasti. Näitäkin varmasti kehutaan miss universumin näköisiksi, ja aamulla sitten luikitaan pakoon.

Vierailija
157/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on tuollainen omenavartaloinen ja olen tyytyväinen, etten ole perinyt samanlaista kroppaa. Itse olen pitkä ja hoikka ja pienirintainen. En todellakaan mikään tiimalasi, vaan suht kapea. Minuun ei kerry rasvaa kovin helpolla, vaan lihakset ovat pitkät. Eli minulla on ns. juoksijankroppa. Olen tyytyväinen omaan kroppaani ja vaatteita on ollut helppo löytää. Rinnat ovat b-kuppia ja lantio kapeahko. Helppo ja hyvä kroppa. Urheilla on helppo, kun ei tarvitse etsiä kovin tuettuja liivejä. Vaatteita helppo löytää. Tiimalasia en ole koskaan kaivannut itselleni, koska tavoitehan olisi, että jokainen voisi rakastaa omaa kroppaansa sellaisena, kuin se on. Tiimalaseja olen nähnyt todella harvoin livenä.

Vierailija
158/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Se nyt vaan on jäätävä fakta, että mies sanoo mitä vaan päästäkseen pukille. Jopa niitä jäätävimmän näköisiä pokaillaan baarista, kun pilkku alkaa lähestyä uhkaavasti. Näitäkin varmasti kehutaan miss universumin näköisiksi, ja aamulla sitten luikitaan pakoon.

[/quote]

Onko joku oikeasti ylpeä ja onnellinen, kun miehet kommentoi hänen rintojaan baarissa :O

Vierailija
159/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eikun sua alkoi ahdistaa tyhmyytesi. :)

Perus naisten touhua, itse annetaan kyllä pillua, mutta autas kun isorintainen saa munaa niin jo korskutaan takajaloillaan kateudesta vihreänä kun joku muukin saa. Se on naisiin sisään rakennettu tunne, ahdistuminen kun muutkin saa miesten huomiota ja läheisyyttä eikä vain itse.

Vierailija
160/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työni puolesta paljon suomalaisia naisvartaloita nähneenä sanoisin, että isorintaisilla naisilla on hyvin usein hoikat jalat, mutta muuten yläpainotteisia, vyötärön ja lantion leveydellä ei suurta eroa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi