Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaisilla naisilla usein huonot kropat

Vierailija
24.04.2014 |

Onko muut huomanneet saman? Jos naisella on isot rinnat (luomut), on hän usein kropaltaan omena tai muuten suora pötkö vailla muita muotoja.Takapuoli on ihan muodoton jne. Kun taas monet, joilla on normaalikokoiset rinnat, omaavat vyötärön ja muodokkaan pepun. Tarkoitan normaalipainoisia naisia.

Isot rinnat saa naiset usein näyttämään miesmäisiltä ja raskasrakenteisilta. Kun taas pienempi rintaiset (normaalikokoiset) ovat sirompia rakenteeltaan kaikinpuolin.

Ei ole kateutta :-) Toteamus vain :-)

Kommentit (237)

Vierailija
161/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisia bloggaajia: Merenhelmi, Polka dots, Tyyliä metsästämässä, Too fast for love (ennen leikkausta), Sharon, Inhimillinen turhamaisuus

Vierailija
162/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:50"]

Tietäisitpä vain kuinka usein miehet kommentoivat rintojani, vaikka en edes esittele niitä! "mitä onko nuo muka aidot? miten tuollaisella tytöllä voi olla tuon kokoiset rinnat??"

[/quote]

Voi että noi miehet osaa vetää oikeista naruista! :)

[/quote]

No mistäs naruista ne miehet vetää jotka panee pienirintaisia tai muita kuikeloita? Pulkannaruista? :)

[/quote]

Jaahas, taisi olla totuus liikaa neidille.

Se nyt vaan on jäätävä fakta, että mies sanoo mitä vaan päästäkseen pukille. Jopa niitä jäätävimmän näköisiä pokaillaan baarista, kun pilkku alkaa lähestyä uhkaavasti. Näitäkin varmasti kehutaan miss universumin näköisiksi, ja aamulla sitten luikitaan pakoon.

[/quote]

Eikun sua alkoi ahdistaa tyhmyytesi. :)

Perus naisten touhua, itse annetaan kyllä pillua, mutta autas kun isorintainen saa munaa niin jo korskutaan takajaloillaan kateudesta vihreänä kun joku muukin saa. Se on naisiin sisään rakennettu tunne, ahdistuminen kun muutkin saa miesten huomiota ja läheisyyttä eikä vain itse.

[/quote]

Miksi ketään kiinnostaisi se, paljonko saat parrua? Kuten sanoin, jopa jäätävimmän näköiset saa kyllä sitä itseään, jos ei parempiakaan vaihtoehtoja ole lähettyvillä.

Ja seuraavassa viestissä vakuuttelet, että olet aina ollut tilanteessa, jossa paikka on ollut täynnä miss Suomi -finalisteja, ja silti kaikki paikan miehet ovat olleet kintereilläsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:38"]

Täällä tuntuu nyt monet ymmärtävän sen niin, että tiimalasi=isot tissit+iso perse ja siinä välissä vähän kapeampi vyötärö. Oikeastihan tiimalasimuodon pitää näkyä myös vaikka takaapäin katsottuna - eli siis kyse ei ole pelkästä perseestä ja tisseistä, vaan myös vartalon luuston rakenteesta. Sopusuhtaisessa tiimalasissa on leveä lantio (siis luut on leveät, ei läski siinä päällä), huomattavasti kapeampi vyötärö ja sitten myös leveämmät hartiat - eli siis pelkkä rintamus ei tee yläosasta "leveämpää".

Näin ollen siis rintojen tai perseen koko itsessään ei juurikaan vaikuta tiimalasiin, vaan lantion leveys, ylävartalon (yläselkä+hartiat) leveys suhteessa vyötäröön. Tiimalasi näyttää tiimalasilta edestä ja takaa.

Hoikillakin voi olla tiimalasivartalo, olen itse siitä esimerkki. Minulla on pienet mutta kauniin muotoiset ja kiinteät B-kupin rinnat, leveä lantio (siis lantioluut, ylimääräistä siinä päällä ei ole) ja tosi hoikka vyötärö+lattavatsa. Perseessä on pelkkää lihasta, läskiä mulle ei ole ikinä kertynyt eikä onneksi sellua reisiin. Näytän tällaisena huomattavasti paremmalta kuin jos minulla olisi D-kupin tissit tai isommat, koska sitten joutuisin keräämään paljon rasvaa myös lantiolleni näyttääkseni sopusuhtaiselta.

[/quote]

Tuo on muuten hyvä pointti. Kuuluuhan kuuluisiin tiimalasivartaloihin myös Marilyn Monroe ja Brigitte Bardot, joista kummallakaan ei ollut (ainakaan nykypäivän ihanteiden mukaan) mitkään kovin isot rinnat.

Vierailija
164/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, nyt ymmärrän miksi miehet taivastelevat kroppaani, jota itse pidän keskivertona. Vyötärö ja hyvä peppu isojen rintojen kanssa näyttää olevan mahdottomuus, jonka minä olen kumonnut!

Vierailija
165/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:15"]

Okei, nyt ymmärrän miksi miehet taivastelevat kroppaani, jota itse pidän keskivertona. Vyötärö ja hyvä peppu isojen rintojen kanssa näyttää olevan mahdottomuus, jonka minä olen kumonnut!

[/quote]

Kuva kiitos, muutoin menee leveilysi samaan kastiin näiden "olen missin mitoissa, miehelläni on jättimuna, tienaamme miljoonan vuodessa, asumme Westendissä isossa luksustalossa ja talvet vietämme jossain lämpimässä (ja kalliissa) maassa" -juttujen kanssa.

Vierailija
166/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina yhtä mieltäylentävää huomata, että AV:ltä löytyy tusinoittain naisia, joilla on mittojen perusteella upeampi kroppa kuin useimmilla Playboy-malleilla. Ja ilman silikoneja!

Vierailija
167/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuskilpailujen hakutilaisuudet kannattaisi järjestää av:lla jatkossa!

Vierailija
168/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:19"]

On aina yhtä mieltäylentävää huomata, että AV:ltä löytyy tusinoittain naisia, joilla on mittojen perusteella upeampi kroppa kuin useimmilla Playboy-malleilla. Ja ilman silikoneja!

[/quote]

Voisivat tehdä yhteisen tyttökalenterin ja lahjoittaa tuotot mannerheimin lastensuojeluyhdistykselle? Näillä kropilla, mitä täällä nyt on huudeltu, tuottojen pitäisi olla todella varmat.

Eli nyt eukot hyväntekeväisyyttä tekemään!

Vierailija
169/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isorintaisissa on kaikenmallisia, mutta olen huomannut että aika yleinen yhdistelmä on tämä mikä itsellänikin on että on isot rinnat ja ns. synnyttäjän lantio, eli jo aika ylhäältä luustoltaan leveä lantio. Itse en tykkää yhtään tästä laatikkolantiostani, takaapäin varsinkin näyttää hassulta kun kapean vyötärön alta perseeseen asti on leveää laatikkoa, mutta monet miehet yllättäen on tykänneet kyllä kropastani.

Vierailija
170/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipparit rivissä kehumassa kroppiaan :D

Vierailija
171/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:01"]

Tietäisitpä vain kuinka usein miehet kommentoivat rintojani, vaikka en edes esittele niitä! "mitä onko nuo muka aidot? miten tuollaisella tytöllä voi olla tuon kokoiset rinnat??"

[/quote]

[/quote]

No mistäs naruista ne miehet vetää jotka panee pienirintaisia tai muita kuikeloita? Pulkannaruista? :)

[/quote]

Se nyt vaan on jäätävä fakta, että mies sanoo mitä vaan päästäkseen pukille. Jopa niitä jäätävimmän näköisiä pokaillaan baarista, kun pilkku alkaa lähestyä uhkaavasti. Näitäkin varmasti kehutaan miss universumin näköisiksi, ja aamulla sitten luikitaan pakoon.

[/quote]

Perus naisten touhua, itse annetaan kyllä pillua, mutta autas kun isorintainen saa munaa niin jo korskutaan takajaloillaan kateudesta vihreänä kun joku muukin saa. Se on naisiin sisään rakennettu tunne, ahdistuminen kun muutkin saa miesten huomiota ja läheisyyttä eikä vain itse.

[/quote]

Miksi ketään kiinnostaisi se, paljonko saat parrua? Kuten sanoin, jopa jäätävimmän näköiset saa kyllä sitä itseään, jos ei parempiakaan vaihtoehtoja ole lähettyvillä.

Ja seuraavassa viestissä vakuuttelet, että olet aina ollut tilanteessa, jossa paikka on ollut täynnä miss Suomi -finalisteja, ja silti kaikki paikan miehet ovat olleet kintereilläsi.

[/quote]

Sinähän sen aloitin. Ja miten ne jäätävimmät tähän liittyy? Onko sulla joku kristallipallo jolla näet, että isorintainen ja niistä "kehuja" saanut on jäätävän ruma jolta miehet halusi vain pillua eikä parempaa saanut?

Tiedätkö muuten, mä olen mies, huvittaa vaan te kateelliset ämmät jotka vetää esim. rumuus-kortin esiin jos jollakin on muotoja miesten mieleen.

Vierailija
172/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinähän sen aloitin. Ja miten ne jäätävimmät tähän liittyy? Onko sulla joku kristallipallo jolla näet, että isorintainen ja niistä "kehuja" saanut on jäätävän ruma jolta miehet halusi vain pillua eikä parempaa saanut?

Tiedätkö muuten, mä olen mies, huvittaa vaan te kateelliset ämmät jotka vetää esim. rumuus-kortin esiin jos jollakin on muotoja miesten mieleen.

[/quote]

"Tietäisitpä vain kuinka usein miehet kommentoivat rintojani, vaikka en edes esittele niitä! "mitä onko nuo muka aidot? miten tuollaisella tytöllä voi olla tuon kokoiset rinnat??""

Seeelevä...
 No, ei siinä sitten mitään.

Vierailija
173/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa jonkun linkkaamassa pinterest-kokoelmassa todella moni pyöreästä naisesta oli nimenomaan tiimalasivartaloinen ja myös kauniskasvoinen ja mielestäni sellainen on erittäin seksikkään ja naisellisen näköistä. Moni omppumallisista naisista näyttää jo lievästi ylipainoisena aika epäsuhtaiselta, mutta mun silmään tuollainen tiimalasimainen pyöreys on itseasiassa aika kaunista. 

Vierailija
174/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä niitä maailman kuuluisimpia tiimalasivartaloita:

http://magazine.motilo.com/wp-content/uploads/2012/05/Cannes-Film-Festival-1953-Brigitte-Bardot.jpg

http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a1/f6/53/a1f6534ba35aac9d2f53ac88e0169f3d.jpg

http://the100.ru/images/actors/id356/3732-sophia-loren.jpg

Yhdelläkään ei ole mitkään F-kupin rinnat, mutta kaipa tiimalasin merkitys on sitten muuttunut aikojen saatossa.

Vierailija
175/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommnetoida tässä ketjussa olleeseen jumppaporukan kuvaan. Siinä oli monta naista, joiden vartalonmuotoa ei näkynyt. Miksi? Koska heillä oli päällä se perus miesten t-paita, joka tekee vartalosta suorakaiteen näköisen. Tiukemmalla ladyfit-paidalla saisi oikeasti kuvan siitä vartalotyypistä. Moni tiimalasivartaloinen nainen pukeutuu vyötäröltä väljiin isoihin yläosiin ja siksi näyttävät omenavartaloisilta, vaikka eivät olisi. Tiimalasin pitäisi pukeutua aina vaatteisiin, jotka korostavat kapeinta vyötärön kohtaa, jotta kropan oikea muoto näkyisi. Siksi useat erehtyvät luulemaan tiimalaseja omenoiksi (kangas putoaa suoraan tisseistä alas lantiolle, mikä luo vaikutelman isosta mahasta).

Vierailija
176/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin tässäkin ketjussa eri kuvista on käynyt ilmi, tiimalasin mallisia naisia (kymmeniä senttejä kapeampi vyötärö kuin rinnat ja lantio) löytyy useasta eri kokoluokasta. Hoikilla tiimalaseilla on luonnollisesti pienemmät rinnat kuin rehevillä tiimalaseilla, joilla saattaa olla hyvinkin isot rinnat ja leveä lantio, mutta vyötärö niihin nähden kapea. Vartalon mittasuhteistahan tässä on kyse, ei niinkään mitoista.

Vierailija
177/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:37"]

"Tietäisitpä vain kuinka usein miehet kommentoivat rintojani, vaikka en edes esittele niitä! "mitä onko nuo muka aidot? miten tuollaisella tytöllä voi olla tuon kokoiset rinnat??""

Seeelevä...

[/quote]

Et säkään kovin välkky ole jos luulet kaikkien samaan sävyyn kommentoivien olevan sama henkilö :D

Vituttais olla nainen jos yläpää on tuota luokka.

T. Se mies jota naurattaa ahdistuvat ja kateelliset ämmät.

Vierailija
178/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kohdalla taitaa nyt olla kyse siitä ettei tiimalasimuotoisia vartaloita saa tai edes voi olla olemassa. Kaikki isotissiset ovat järjestään läskejä:) Sovitaan näin.Tiimalasivartalo on tästä lähin vain myytti niinkuin esimerkiksi Loch Nessin hirviö. 

Vierailija
179/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:37"]

Seeelevä...

[/quote]

Et säkään kovin välkky ole jos luulet kaikkien samaan sävyyn kommentoivien olevan sama henkilö :D

Vituttais olla nainen jos yläpää on tuota luokka.

T. Se mies jota naurattaa ahdistuvat ja kateelliset ämmät.

[/quote]

Ymmärrän kyllä että harmittaa, kun meni hieman vituiksi tuo "eikun olen siis mies ja tykkään sellaisesta kropasta, joka itselläni... eikun siis ihanteenani on" :)

Vierailija
180/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko naisen kropassa olla vaan yksi asia kohdillaan? Jos on esim. hyvä peppu, muuten on yleensä ruma vartalo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä