Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaisilla naisilla usein huonot kropat

Vierailija
24.04.2014 |

Onko muut huomanneet saman? Jos naisella on isot rinnat (luomut), on hän usein kropaltaan omena tai muuten suora pötkö vailla muita muotoja.Takapuoli on ihan muodoton jne. Kun taas monet, joilla on normaalikokoiset rinnat, omaavat vyötärön ja muodokkaan pepun. Tarkoitan normaalipainoisia naisia.

Isot rinnat saa naiset usein näyttämään miesmäisiltä ja raskasrakenteisilta. Kun taas pienempi rintaiset (normaalikokoiset) ovat sirompia rakenteeltaan kaikinpuolin.

Ei ole kateutta :-) Toteamus vain :-)

Kommentit (237)

Vierailija
101/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä lasketaan isoiksi rinnoiksi?

Olen pitkä ja hoikka 178 cm, deekuppi, 92-62-92, litteä vatsa, pyöreä peppu ja hoikat jalat. Ikää 40 vee, ollut samankokoinen parikymppisestä asti.

Vierailija
102/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä lasketaan isoiksi rinnoiksi?

Olen pitkä ja hoikka 178 cm, deekuppi, 92-62-92, litteä vatsa, pyöreä peppu ja hoikat jalat. Ikää 40 vee, ollut samankokoinen parikymppisestä asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on kuitenkin se että kaunein naisvartalo on sellainen jolla on kapea uuma ja isot rinnat (ei kuitenkaan mitkään jumbot). Itse en ainakaan pidä naisvartalosta joka on kuin pojalla eli pienet olemattomat rinnat ja luiseva vartalo.

Vierailija
104/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:59"]Tää on muuten aivan totta, ap. Usein isorintaiset naiset on niitä omenavartaloisia palloja. Täällä nyt jotkut vänkää vastaan, mutta eivät tietenkään kaikki isorintaiset ole muodottomia, vaan MONET. Aina löytyy poikkeuksia.

[/quote]

Niin ja ihan lättä takapuoli.

Vierailija
105/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:31"]Onko muut huomanneet saman? Jos naisella on isot rinnat (luomut), on hän usein kropaltaan omena tai muuten suora pötkö vailla muita muotoja.Takapuoli on ihan muodoton jne. Kun taas monet, joilla on normaalikokoiset rinnat, omaavat vyötärön ja muodokkaan pepun. Tarkoitan normaalipainoisia naisia.

Isot rinnat saa naiset usein näyttämään miesmäisiltä ja raskasrakenteisilta. Kun taas pienempi rintaiset (normaalikokoiset) ovat sirompia rakenteeltaan kaikinpuolin.

Ei ole kateutta :-) Toteamus vain :-)

[/quote]

Ja mikä on 'huono kroppa'?

Vierailija
106/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oonko mä sit joku poikkeus?80 D ja mitat 94/68/90, paino 60 kg ja pituus 169 cm?

Ja ikääkin 40+

Vierailija
107/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:31"]

Olen ollut aina kapealanteinen ja isorintainen. Kaverini on leveälantioinen ja pienirintainen. Painamme suunnilleen saman verran (noin 70 kg) ja olemme samanmittaisia 168 cm. Kaverini harrastaa erittäin harvoin mitään liikuntaa, minä taas liikun säännöllisesti ja paljon. Sinäkö siis väität, että minun rasvaprosenttini on suurempi kuin kaverini?

[/quote]

Eihän se nyt herranen aika noin yksinkertaisesti mene? Ihmisten vartalonmalleissa on paljon eroja, totta kai. Mutta käsittääkseni tuon aiemman kirjoittajan pointti oli, että suuret rinnat eivät ole alhaisella rasvaprosentilla mahdolliset. Eikä se, että kahdella ihmisellä, joilla on sama rasvaprosentti, olisi väistämättä sama ruumiinrakenne.

Jos 168-senttinen ihminen painaa 70 kg, ei se rasvaprosentti mikään minimaalinen ole. Vartalossasi ei ole mitään vikaa, mutta myönnät varmaan itsekin olevasi normaalivartaloinen etkä mikään fitness-mimmi minimirasvaprosentilla. Ymmärtääkseni aiempi kirjoittaja ajoi juuri sitä takaa.

Vierailija
108/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:42"]

No oonko mä sit joku poikkeus?80 D ja mitat 94/68/90, paino 60 kg ja pituus 169 cm?

Ja ikääkin 40+

[/quote]

Et ole poikkeus, ainakaan AV:llä ;)

Vierailija
109/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

97-65-105 laittaisin toki kuvan vaa vittuillakseni mut oon 7. kuulla raskaana (toi on siis vyötärönmitta ennen raskautta) vaikka vieläkin kyllä erottuu vyötärö vähän kun on sen verran lantiota ja takapuolta

Vierailija
110/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 15:52"]

Minä en enää jaksa edes yrittää vääntää rautalangasta sitä, että pienellä rasvaprosentilla on MAHDOTONTA olla SUURET rinnat. Se nyt vaan on jumalauta fakta. :D

Jos kropassa on rasvaa 10% onko se koko 10% siellä rinnoissa pelkästään ja muu kroppa on täysin rasvaton? Se ei ole mahdollista. Suuret rinnat omistaakseen on PAKKO omistaa myös tarpeeksi iso rasvaprosentti. (Iso rasvaprosentti EI tarkoita lihavuutta)

Rintarauhanen on rinnassa se pienin osa ja jos se muka oikeasti kasvaa paljon, se on epänormaalia ja todennäköisesti merkki jostain huolestuttavasta. Kannattaa mennä lääkäriin. Lisäksi ei kenelläkään maailmassa ole kasvanut rintarauhaset mihinkään E-kuppiin. Ne tissit ovat lähes kokonaan RASVAA. 

Tissit eivät ole mikään erillinen rasvavarasto vaan ne OVAT suoraan suhteessa muun kropan rasvamäärään. Miksi tätä tosiseikkaa ei voi hyväksyä ja ymmärtää? Ei kukaan ole sanonut sen olevan huono asia, mutta silti te haluatte väkisin väittää muuta. En ymmärrä miksi? Pakko olla ainakin huono itsetunto.

[/quote]

Sulla on todella vääristynyt kuva naisvartalosta. Rasvaprosentti kymmenen naisella on jo todella sairas, ja elimistö ei toimi normaalisti. Sen takia kukaan ei ymmärrä sinua.

Vierailija
111/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:44"]

Ja ikääkin 40+

[/quote]

[/quote]

Mihin viittaat? ap.

Vierailija
112/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on rinnat F ja jos oisin hoikempi, ne olis varmaan D tai E. Olen ylipainoinen, mutta täysin tasaisesti. Eli siis mikään kohta kropasta ei oo erityisen ruma, pianoa vain liikaa. Sääret on hyvät nytkin. Jos laihtuisin, olisi näky oikein hyvä isoista rinnoist a huolimatta

Vierailija
113/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua av-kamaa taas että kaikki AV-mammat on isotissisiä, 50-kiloisia tiimalasivartaloisia ja hyväpyllyisiä :D Voi luoja, kun pitäis täälläkin omalla pärställä ja kokovartalokuvalla esiintyä niin muuttuis juttujen taso huomattavasti :)

Vierailija
114/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:04"]

Fakta on kuitenkin se että kaunein naisvartalo on sellainen jolla on kapea uuma ja isot rinnat (ei kuitenkaan mitkään jumbot). Itse en ainakaan pidä naisvartalosta joka on kuin pojalla eli pienet olemattomat rinnat ja luiseva vartalo.

[/quote]

No mikähän fakta se sinun oma mielipiteesi on? Ei kauneusasioissa hyvänen aika ole mitään faktoja! Makuja on monia.

Vierailija
115/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 13:37"]

Mielipide ketjun otsikkoon: totta. Harvemmin näkee jumalaisia kroppia isorintaisilla, vaikka itse rinnat olisivatkin jumalaisen kokoiset.

[/quote]Mutta koskaan ei ole jumalaista kroppaa naisella, jolla on pienet rinnat...näin se vaan menee.

Vierailija
116/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

89-72-97

Olen siis muodoton normaalirintainen pötkylä. Siroa en ole nähnytkään.

Vierailija
117/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on enemmistön mielipide, biologiaan pohjautuen. Tutkitusti siis. Ei estä sinua pitämästä laihasta tai omenaisesta tai mistä vaan. :)

Vierailija
118/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies jätti (erittäin isorintaisen) tyttöystävänsä minun takiani. Oma kuppikokoni on B eli olen pienirintainen. Tämä ex-tyttökimuli sitten tästä raivostuneena kierteli pitkin maita ja mantuja haukkumassa minua pojan näköiseksi ruikuliksi ja julisti tämän pojan homoksi kun halusi vaihtaa itse rintajumalan tällaiseen pikkupoikaan. Tuntuihan se pahalta mutta en silti vaihtaisi omia pieniä rintoja isommiksi.

Erittäin harvinaista muuten kuulla miesten näin julmasti arvostelevan naisten rintoja ja vartalonmalleja. Naiset tätä kuitenkin harrastavat ihan järkyttävän paljon. Onko teillä tosiaan näin huono itsetunto että kohotatte sitä sitten haukkumalla muita? Voi teitä. :)

Vierailija
119/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:44"]

Ja ikääkin 40+

[/quote]

[/quote]

Mihin viittaat? ap.

[/quote]

Täh? No tähän ketjuun tietysti, tämähän on täynnä tiimalasivartaloita.

Vierailija
120/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:04"]

Erittäin harvinaista muuten kuulla miesten näin julmasti arvostelevan naisten rintoja ja vartalonmalleja. Naiset tätä kuitenkin harrastavat ihan järkyttävän paljon.

[/quote]

Heh. Vaikka sinä et olisi sitä kuullut, se ei tee siitä "erittäin harvinaista"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän