Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isorintaisilla naisilla usein huonot kropat

Vierailija
24.04.2014 |

Onko muut huomanneet saman? Jos naisella on isot rinnat (luomut), on hän usein kropaltaan omena tai muuten suora pötkö vailla muita muotoja.Takapuoli on ihan muodoton jne. Kun taas monet, joilla on normaalikokoiset rinnat, omaavat vyötärön ja muodokkaan pepun. Tarkoitan normaalipainoisia naisia.

Isot rinnat saa naiset usein näyttämään miesmäisiltä ja raskasrakenteisilta. Kun taas pienempi rintaiset (normaalikokoiset) ovat sirompia rakenteeltaan kaikinpuolin.

Ei ole kateutta :-) Toteamus vain :-)

Kommentit (237)

Vierailija
61/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä isorintaisilla on leveä lantio ja kapea vyötärö. Paitsi silloin kun on kyse lihavasta henkilöstä jonka rinnat kutistuvat samalla kilojen menettämisen myötä. Tämän olen huomannut.

Vierailija
62/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti ihmisiä, jotka väittävät kiven kovaan olevansa hoikkia ja rasvaprosentti pieni. Oikeasti he ovat melkoisia patukoita. Ei se, että on isot tissit ja leveä perse meinaa sitä, että olisit hoikka ja sinulla olisi pieni rasvaprosentti. Eräskin tällainen raivosi, että mittajaa ei osaa mitata, kun sai rasvaprosentiksi päälle 30, kun hänhän on niin hoikka, mutta hänellä vain on muodokas takamus ja isot rinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tiimalasivartaloinen täälläkin ja rinnat kokoa 70i. Ja pituutta 175 senttiä ja painoa 65 kiloa, ikinä en ole ylipainoinen ollut, mutta rinnat nyt on vain geenien takia isot. Ja takapuoli on rintojen ja pitkien säärien lisäksi kehutuin osa kroppaa ja näyttää treenatulta vaikkei sitä normaaliliikuntaa enempää olekaan treenattu.

Jokaisella on oma paikka kehossa mihin läski kertyy, rintojen koko tuskin vaikuttaa siitä kertyykö ne mahaan, jalkoihin vai peppuun

Vierailija
64/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahah, tää oli päivän paras. Pienirintainen kun ei koskaan voi olla hyväkroppainen. Koska ne tissit puuttuu.

Tänään on ollut muutenki hilpeä päivä, sopi tähän. Kiitos ap!

Vierailija
65/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia tulemaan megabeibet! Kukaan ei usko nimettömänä jauhamistanne unelmaisista vartaloistanne, jollei ole mitään millä todistaa.

Vierailija
66/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, että taas tämä ketju täyttyy äärimmäisistä tiimalaseista, joka on kuitenkin tilastollisesti se kaikista harvinaisin vartalotyyppi.

Vierailija
67/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tosiaan näytän aika muodottomalta, varsinkin paksuissa talvitamineissa. Olen 178-senttinen, litteä vyötärönympärykseni on vajaat kaksi kolmasosaa rinnan- ja lantionympäryksestäni (kyllä, olen Povekas ja isolla Peellä). Jos pukeudun läheskään tyköistuvasti, herätän niin hirveästi kaikenikäisten ihmisten huomiota sukupuoleen katsomatta, että minun on parempi jättää vyötäröni kokonaan näkymättömiin ja muuttua jumppapalloksi. Se käy helposti: hankin yläosat rintamukselleni sopiviksi, ja teltta on suit sait valmiina loppukroppaa varten. Onneksi ulkomailta sentään jo saa pitkille ihmisille muuten sopivia vaatteita.

Olen oikein mielelläni juuri tällainen. Raamini jaksavat kyllä kannatella, ja sitten, kun haluan oikein säväyttää, pukeudun juuri minun muodoilleni räätälöityyn asuun ja säväytän kunnolla. Työelämässä olen kaiket päivät aivoina, joten kyllä sitä silloin tällöin jaksaa olla seksiobjektinakin. :)

Vierailija
68/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:28"]

Niin. Rinnat ovat osa kroppaa, eivät sen ulkopuolella eli jos joku ihailee niin hyvä kroppahan silloin on. Tuntuu hassulta että täällä "tiedetään" että jos rinnat ovat isot niin rasvaa on oltava muuallakin. Mulla ei ole edes selluliittia missään. Puhumattakaan pallomahasta. Jotenkin se rasva laihduttaessanikin lähti juuri vatsasta eikä suinkaan lantiosta eikä rinnoista. Enkä mä ole ainoa laatuani. Minulla on tosin hyvät tsäänsit lihoa juuri mahasta koska rintoihin ja lantioon tuo painonvaihtelu ei näytä tekevän kuin jonkun sentin eron. Mutta vauvapalstan mukaan tämä ei ole mahdollista;) Pidän vatsan timminä ruokavaliolla ja treenillä. Koneellekin kun tuun niin en todellakaan istu vaan seison näpytellessäni. Suosittelen kaikille pallomahasta kärsiville. 

[/quote]

Joo siis rasva kropassahan tarkoittaakin pallomahaa ja selluliittiä. Oletko oikeasti noin vähäjärkinen? Jos on suuret rinnat, sitä rasvaa ON muuallakin. Et voi muuttaa sitä faktaa mitenkään.

Ei rasvaprosenttia näe ulospäin minään makkaroina tai selluliittina aina. Sinä olet hoikka, mutta sinulla on tarpeeksi suuri rasvaPROSENTTI, joten rintasi ovat suuret. Et ole mikään ihmeellinen taivaanlahja, eikä kukaan ole sanonut sinun olevan mikään erikoinen mahdottomuus. Sinä itse näköjään luulet niin. Olet kuitenkin ihan tavallinen.

Miten voi ihmiset olla näin tajuttoman tolloja, etteivät tiedä mitä rasvaprosentilla tarkoitetaan?

[/quote]

Kyllä sä olet hieman idiootti ihan itse. vastasin lähinnä tämän ketjun "tietäjille". Isojen rintojen omistaminen ei heti tarkoita suurta rasvaprosenttia joka minulla esimerkiksi  on tällä hetkellä lähes olematon. Rintojen koko ei kulje aina kuule kuljekaan käsikädessä rasvaprosentin kanssa. Rinnasta löytyy muutakin kuin rasvaa. Ymmärtäisit oman tyhmyytesi jos avaisit silmäsi katsomaan millaisia kroppia maailmassa oikein onkaan. Ei ole sattumaa että hyvät tissit ja takapuoli löytyvät useimmiten yhdestä ja samasta kropasta. Ne kolesteroliarvotkin on koholla yleensä juuri niillä joilla kroppa on tasapaksu. Jos sattuu rasva kerääntymään juuri vatsan seutuville niin se on paljon vaarallisempaa terveydelle kuin rasvan keräytyminen tiimalasin muotoon. Suomalaiskroppa on usein omppu. 

[/quote]

Mutta mistä ne isot rinnat ja muhkea takapuoli sitten muodostuvat, jos rasvaprosentti on olematon? Rinnoissa on kaksi vaihtoehtoa: rasvakudosta tai rintarauhasia, joista jälkimmäiset eivät ole normaalitapauksissa laajentuneita. Takapuolessa ei ole edes niitä rauhasia, joilla muhkeuden voisi jotenkin selittää. Toki lihaksia voi olla, mutta se ei sitten taas selitä isoja rintoja, ja muhkean lihaksikkaan takapuolen seurana on yleensä samaa paria olevat reidet...

Totta kai vartaloita on eri mallisia, sehän on selvä. Jo pelkästään luusto tekee paljon, eikä varsinainen tiimalasivartalo ole edes mahdollinen ilman sitä oikeanlaista luustoa. Mutta se ei poista sitä tosiseikkaa, että rinnoista suurin osa on rasvaa. Laajentuneet rintarauhaset ovat poikkeustapauksia, joiden syy pitäisi tutkia.

Vierailija
69/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä koen enemmän näyttäväni miesmäiseltä, kun minulla ei ole tissejä melkein ollenkaan :D Harvoin rintava nainen näyttää miehekkäältä.

Vierailija
70/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laittakaa nyt joku teistä uhkeista tiimalasivartaloisista kuvan? Uskon toki, että teitä on. Mutta silti kukaan ei uskalla kuvaa laittaa, taidatte itsekin epäillä kehtaatteko edustaa tätä vastaväitettänne. Onko pokkaa? :)

Vierailija
71/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia kehiin tai ei uskota. Show dem titties or GTFO

Vierailija
72/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:47"]

Luonnostaan valtavilla rinnoilla varustetut naiset ovat usein vartalomalliltaan omenatyyppiä eli mahdollinen läski kerääntyy vatsaan, lantio on kapeahko, peppu pieni ja jalat saattavat olla jopa riukumaisen laihat. 

On melko harvinaista, toki mahdollista, että naisella on kurvikas tai pieni kroppa ja siinä luonnollisen kookkaat rinnat. Viidakon tähtöset ym. on tosiaan silikonilla täytettyjä kaikki. 

[/quote]

kyllä, näitä on tulllut paljon nähtyä, av-mammat eivät tietenkään ole tällaisia tiimalasimuotoineen. 

Vierailija
73/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla myös niin, että ne "äärimmäiset tiimalasit" huomaavat tällaisen aiheen helposti ja vastaavat siihen halukkaasti? Vai käytkö sinä huolellisesti läpi viimeiset viisikymmentä keskustelunaloitusta ja kommentoit tunnollisesti niitä kaikkia, vaikka sinua ei vähääkään kiinnosta? Ja raavitko tukkasi irti päästä ihmetellessäsi, kuinka tatuointipalstoilla on niin peevelisti tatuoinneista tykkääviä ihmisiä ja melko harvinaisella tuberkuloosifoorumilla on melkein kaikilla tuberkuloosi?

Minä kirjoitin tuohon sinun jälkeesi mainiten olevani Povekas isolla Peellä. Tämä ketju nimittäin kiinnostaa minua, mutta pienirintaisten ja keskimittaa lyhyempien jutut eivät kiinnosta edes sen vertaa, että kävisin niissä trollailemassa. Jos joku kuitenkin aloittaa ketjun maailman harvinaisimmasta taulukkoveriryhmästä, menen kyllä keskustelemaan, kun minulla on semmoinen. Oletkos muuten kateellinen? ;)

Vierailija
74/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapas te pienirintaiset HYVÄkroppaiset omat kuvanne, muuten en usko että teitä on.

Vierailija
75/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin isot rinnat, ja omenavartaloinen olen, ihan ok näköinen hoikkana (kate upton mallinen vartalo), mutta vähänkään lihoneena sellainen pömppömahainen.

Kadehdin pienirintaisia kyllä, mutta lähinnä sen takia, että niille urheilu on helpompaa.

Luulen myös, että monet luulee isorintaisia huonovartaloisiksi usein, koska monet isorintaiset peittelee vartaloaan, koska eivät halua huomiota rinnoilleen.

Vierailija
76/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:28"]

Voisiko olla myös niin, että ne "äärimmäiset tiimalasit" huomaavat tällaisen aiheen helposti ja vastaavat siihen halukkaasti? [/quote]

Tämä oli numerolle 21. Terveisin numero 22 ja 25, joka ei näköjään osaa tehdä lainauksia ja vastata oikein.

Vierailija
77/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 15:15"]

Niin. Rinnat ovat osa kroppaa, eivät sen ulkopuolella eli jos joku ihailee niin hyvä kroppahan silloin on. Tuntuu hassulta että täällä "tiedetään" että jos rinnat ovat isot niin rasvaa on oltava muuallakin. Mulla ei ole edes selluliittia missään. Puhumattakaan pallomahasta. Jotenkin se rasva laihduttaessanikin lähti juuri vatsasta eikä suinkaan lantiosta eikä rinnoista. Enkä mä ole ainoa laatuani. Minulla on tosin hyvät tsäänsit lihoa juuri mahasta koska rintoihin ja lantioon tuo painonvaihtelu ei näytä tekevän kuin jonkun sentin eron. Mutta vauvapalstan mukaan tämä ei ole mahdollista;) Pidän vatsan timminä ruokavaliolla ja treenillä. Koneellekin kun tuun niin en todellakaan istu vaan seison näpytellessäni. Suosittelen kaikille pallomahasta kärsiville. 

[/quote]

Joo siis rasva kropassahan tarkoittaakin pallomahaa ja selluliittiä. Oletko oikeasti noin vähäjärkinen? Jos on suuret rinnat, sitä rasvaa ON muuallakin. Et voi muuttaa sitä faktaa mitenkään.

Ei rasvaprosenttia näe ulospäin minään makkaroina tai selluliittina aina. Sinä olet hoikka, mutta sinulla on tarpeeksi suuri rasvaPROSENTTI, joten rintasi ovat suuret. Et ole mikään ihmeellinen taivaanlahja, eikä kukaan ole sanonut sinun olevan mikään erikoinen mahdottomuus. Sinä itse näköjään luulet niin. Olet kuitenkin ihan tavallinen.

Miten voi ihmiset olla näin tajuttoman tolloja, etteivät tiedä mitä rasvaprosentilla tarkoitetaan?

[/quote]

Kyllä sä olet hieman idiootti ihan itse. vastasin lähinnä tämän ketjun "tietäjille". Isojen rintojen omistaminen ei heti tarkoita suurta rasvaprosenttia joka minulla esimerkiksi  on tällä hetkellä lähes olematon. Rintojen koko ei kulje aina kuule kuljekaan käsikädessä rasvaprosentin kanssa. Rinnasta löytyy muutakin kuin rasvaa. Ymmärtäisit oman tyhmyytesi jos avaisit silmäsi katsomaan millaisia kroppia maailmassa oikein onkaan. Ei ole sattumaa että hyvät tissit ja takapuoli löytyvät useimmiten yhdestä ja samasta kropasta. Ne kolesteroliarvotkin on koholla yleensä juuri niillä joilla kroppa on tasapaksu. Jos sattuu rasva kerääntymään juuri vatsan seutuville niin se on paljon vaarallisempaa terveydelle kuin rasvan keräytyminen tiimalasin muotoon. Suomalaiskroppa on usein omppu. 

[/quote]

Mutta mistä ne isot rinnat ja muhkea takapuoli sitten muodostuvat, jos rasvaprosentti on olematon? Rinnoissa on kaksi vaihtoehtoa: rasvakudosta tai rintarauhasia, joista jälkimmäiset eivät ole normaalitapauksissa laajentuneita. Takapuolessa ei ole edes niitä rauhasia, joilla muhkeuden voisi jotenkin selittää. Toki lihaksia voi olla, mutta se ei sitten taas selitä isoja rintoja, ja muhkean lihaksikkaan takapuolen seurana on yleensä samaa paria olevat reidet...

Totta kai vartaloita on eri mallisia, sehän on selvä. Jo pelkästään luusto tekee paljon, eikä varsinainen tiimalasivartalo ole edes mahdollinen ilman sitä oikeanlaista luustoa. Mutta se ei poista sitä tosiseikkaa, että rinnoista suurin osa on rasvaa. Laajentuneet rintarauhaset ovat poikkeustapauksia, joiden syy pitäisi tutkia.

[/quote]

Hah, haluutko tutkia esimerkiksi kaikkien latinonaisten rintarauhaset. Etkö tajua jo kuinka pehmeitä sun juttusi ovat:DDD Heillä on täydelliset kurvit jos eivät päästä itseään lihoamaan niinkuin useampi päästää. Normaalipainoisia melkoisia kurvikuningattaria, ilman silikoneja!

Vierailija
78/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hah, haluutko tutkia esimerkiksi kaikkien latinonaisten rintarauhaset. Etkö tajua jo kuinka pehmeitä sun juttusi ovat:DDD Heillä on täydelliset kurvit jos eivät päästä itseään lihoamaan niinkuin useampi päästää. Normaalipainoisia melkoisia kurvikuningattaria, ilman silikoneja!

Vierailija
79/237 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen isorintainen päärynä. Hartiat ovat niin kapeat, että näytän päärynältä, vaikka rinnat on isot ja vyötärö kapea. Reidet on kaukan tikusta ja peppu on melkoisen muhkea.

Vierailija
80/237 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 15:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No mutta eihän tässä ole ylipainosta kukaan puhunutkaan? Totta kai voi olla normaalipainoinen ja kurvikas.

Tästä keskustelusta on kadonnut punainen lanka aikaa sitten... jos sitä on ollutkaan.