Isorintaisilla naisilla usein huonot kropat
Onko muut huomanneet saman? Jos naisella on isot rinnat (luomut), on hän usein kropaltaan omena tai muuten suora pötkö vailla muita muotoja.Takapuoli on ihan muodoton jne. Kun taas monet, joilla on normaalikokoiset rinnat, omaavat vyötärön ja muodokkaan pepun. Tarkoitan normaalipainoisia naisia.
Isot rinnat saa naiset usein näyttämään miesmäisiltä ja raskasrakenteisilta. Kun taas pienempi rintaiset (normaalikokoiset) ovat sirompia rakenteeltaan kaikinpuolin.
Ei ole kateutta :-) Toteamus vain :-)
Kommentit (237)
Aika monet luonnostaan isorintaiset ovat just tiimalaseja, kuten palstalla muutkin. Alkaa olla sen verran trendikäs kroppa, että olen huomannut kuinka kateellisten määrä vaan lisääntyy ja se näkyy tälläisinä katkerina aloituksina.
Happamia, sanoi kettu!
- Miss 70G -
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:28"]
Voisiko olla myös niin, että ne "äärimmäiset tiimalasit" huomaavat tällaisen aiheen helposti ja vastaavat siihen halukkaasti? Vai käytkö sinä huolellisesti läpi viimeiset viisikymmentä keskustelunaloitusta ja kommentoit tunnollisesti niitä kaikkia, vaikka sinua ei vähääkään kiinnosta? Ja raavitko tukkasi irti päästä ihmetellessäsi, kuinka tatuointipalstoilla on niin peevelisti tatuoinneista tykkääviä ihmisiä ja melko harvinaisella tuberkuloosifoorumilla on melkein kaikilla tuberkuloosi?
[/quote]
Varmasti on näinkin, mutta ei se ihan yksinään selitä sitä, että tunnissa paikalle ilmestyy näin paljon "äärimmäisiä tiimalaseja" eikä esimerkiksi muita tuohtuneita isorintaisia naisia joilla on hyvä mutta tilastollisesti yleisempi kroppa.
En ymmärrä vertaustasi tatuointi- ja tuberkuloosifoorumeihin, koska tämä ei kuitenkaan ole tiimalasi- tai tissifoorumi... vai onko?
P.S. Minä kyllä luen ja kommentoin ketjuja aika randomisti sieltä täältä. Tällä palstalla harvemmin mikään aihe NIIN paljon kiinnostaa... aikaa tappaakseni minä ainakin tätä palstaa selailen.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:36"]
Mä olen isorintainen päärynä. Hartiat ovat niin kapeat, että näytän päärynältä, vaikka rinnat on isot ja vyötärö kapea. Reidet on kaukan tikusta ja peppu on melkoisen muhkea.
[/quote]
... ja vähemmän nätisti ilmaistuna olet vaan lihava?
[/quote]
Makuasia. En ole omasta mielestäni lihava, bmi on 21.
Olen lentopalloilija, lenkkeilen päivittäin ja pidän yllä hyvää lihaskuntoa. 70F rinnat, 175cm ja urheilullinen, tiimalasi, kroppa. Yleistäminen ärsyttää... Itse pukeudun usein suurempiin paitoihin=teltta efekti koska jo ala-asteella sain huomiota miehiltä. Minua mm.kiusattiin suurien rintojen vuoksi ylä-asteelle asti. Vihellykset ym. huutelu perään ahdistaa ja nolottaa, olisi kiva jos jätettäisiin rauhaan ja kohdeltaisiin kuin ihmistä. Monet jättävätkin rauhaan kun on epäseksikkäät kuteet päällä, kuten miesten huppari, joka peittää kaikki muodot alleen. Liian monta kertaa tuntemattomat ihmiset (yleensä teinipojat) ovat tulleet läimäyttämään perseelle bussipysäkillä ja juosseet pois! Nainen joka nähdään seksiobjektina saa aina olla varuillaan ja iltaisin vilkuilla taakseen, oli isorintainen tai ei.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:41"]
Aika monet luonnostaan isorintaiset ovat just tiimalaseja, kuten palstalla muutkin. Alkaa olla sen verran trendikäs kroppa, että olen huomannut kuinka kateellisten määrä vaan lisääntyy ja se näkyy tälläisinä katkerina aloituksina.
Happamia, sanoi kettu!
- Miss 70G -
[/quote]
Itse asiassa on jopa tutkittu ilmiö, että tiimalaseista tulee aina vain harvinaisempia. Nuoremmissa ikäpolvissa rintojen koko on kasvanut, mutta vyötärö ja lantio ovat yhä tasapaksumpia. Myös hoikilla. Ilmiötä ei ole tietääkseni toistaiseksi pystytty kunnolla selittämään.
En ole katkera, olen ihan tarpeeksi tiimalasi omaan makuuni vaikken ihan noin näyttävä olekaan ;)
T: Miss 70E
Kaikki minun tuntemani isorintaiset ovat saman mallisia: hoikat jalat, kapea lantio ja vyötärö, pieni pömppis ja poikkeuksellisen suuret rinnat.
Minä en enää jaksa edes yrittää vääntää rautalangasta sitä, että pienellä rasvaprosentilla on MAHDOTONTA olla SUURET rinnat. Se nyt vaan on jumalauta fakta. :D
Jos kropassa on rasvaa 10% onko se koko 10% siellä rinnoissa pelkästään ja muu kroppa on täysin rasvaton? Se ei ole mahdollista. Suuret rinnat omistaakseen on PAKKO omistaa myös tarpeeksi iso rasvaprosentti. (Iso rasvaprosentti EI tarkoita lihavuutta)
Rintarauhanen on rinnassa se pienin osa ja jos se muka oikeasti kasvaa paljon, se on epänormaalia ja todennäköisesti merkki jostain huolestuttavasta. Kannattaa mennä lääkäriin. Lisäksi ei kenelläkään maailmassa ole kasvanut rintarauhaset mihinkään E-kuppiin. Ne tissit ovat lähes kokonaan RASVAA.
Tissit eivät ole mikään erillinen rasvavarasto vaan ne OVAT suoraan suhteessa muun kropan rasvamäärään. Miksi tätä tosiseikkaa ei voi hyväksyä ja ymmärtää? Ei kukaan ole sanonut sen olevan huono asia, mutta silti te haluatte väkisin väittää muuta. En ymmärrä miksi? Pakko olla ainakin huono itsetunto.
No se johtuu siitä, että rinnat on epäsuhtaisen suuret muuhun kehoon verrattuna. Vaikka olisi aivan tavallinen muodokas perse eikä mikään latuska, niin se kalpenee siinä rintojen rinnalla. Pienirintaislla naisilla taas on usein valtava perse. Viidakon tähteillä ne silikonit on valittu sen kokoisiksi, että kroppa näyttää sopusuhtaiselta.
Olen hoikka mutta rasva kertyy rintoihin ja perseeseen. Vatsassa ei ole ylimääräistä rasvaa. Mutta siinä olet oikeassa, että todella isorintainen ei näytä yhtä sirolta kuin pienirintainen, vaikka kuinka hoikka olisi.
Onneksi sitä voi olla kaunis muodokas nainen tai kaunis siro nainen. Kauneutta on monenlaista - niinkuin meitä naisiakin.
Heti kun on tälläinen aloitus mammat ryntää paikalle kertomaan omasta kropastaan, että "ei ainakaan mulla!"
Mää oon huomannu, että monilla isorintaisilla on lättäpyllyt.
Meinasin tulla itsekin tänne kertomaan, ettei väite pidä paikkaansa ainakaan minun kohdallani, mutta lienee turhaan. Ei sitä kukaan kuitenkaan usko. Ja juurikin tuo otsikko provosoi. Eli en yhtään ihmettele, että tällaiset aloitukset keräävät normikeskustelua enemmän juuri niitä isorintaisia tiimalasikroppia.
t. 70E, 94-67-96
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 13:25"]
Naisten ulkonäköpaineet ovat vain ja ainoastaan miesten ylläpitämiä. Kyse ei ehdottomasti ole siitä, että naiset itse vertailisivat, normittaisivat ja haukkuisivat toisiaan.
t. Feministi
[/quote]
Kun naisilla on ongelmia niin vika on AINA miehessä. Se on huomattu. :)
Hyvä esimerkki on muuten alapääkarvoitus naisella. Mikään muu ihmisjoukko ei ole sitä polttamassa maailman kartalta kuin naiset itse ja naistenlehdet. Miehet tykkäisivät melko luomusta turresta, naiset itse sättivät toisiaan "rämemajavaksi".
Ja sättivät muodokkaita läskeiksi kun taas miehet pitävät muodoista. Onko se tykkääminen pahempaa kuin kateellisuus ja haukkuminen toisilta naisilta?
[/quote]
Höpö höpö. Sehän menee toisin päin. monet naiset on sitä mieltä, ettei halua näyttää pikkutytöiltä karvattomina, mutta miehet ei tykkää puskasta vaan pyytävät posliinia tai trimmausta. Näin ainakin oman kokemuksen perusteella. Yksikään mies ei enempää karvoja ole pyytänyt, ennemmin vähemmän :D
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:17"]Jännää, että taas tämä ketju täyttyy äärimmäisistä tiimalaseista, joka on kuitenkin tilastollisesti se kaikista harvinaisin vartalotyyppi.
[/quote]
No mä en tiedä mitä sä haluat mun sitten sanovan. Valehtelevan olevani jotain muuta kuin olen? Tiimalasikroppa ei ole kovin yleinen ei, mutta kyllä meitä silti löytyy, emme me ole mikään urbaanilegenda.
T. 92-62-90
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 13:09"]
Suomessa vallitsee ilmeisesti ketjun perusteella kaksi vartalotyyppiä: tiimalasikropat riippurinnoilla ja täysin rinnattomat poikamaiset. Muita vaihtoehtoja ei kerta kaikkiaan ole.
[/quote]
Silti katukuvassa näkee eniten ylipainoisia omenoita joilla rinnat on kuin se päällimmäinen vatsamakkara ja vyötärön(!) ympärysmitta suurempi kuin lantion/rinnanympärys. Yleensä myös pulleat käsivarret ja pyöreät hartiat sekä huono ryhti.
Tietysti itse voi peilistä nähdä myös tiimalasin.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:31"]
Onko muut huomanneet saman? Jos naisella on isot rinnat (luomut), on hän usein kropaltaan omena tai muuten suora pötkö vailla muita muotoja.Takapuoli on ihan muodoton jne. Kun taas monet, joilla on normaalikokoiset rinnat, omaavat vyötärön ja muodokkaan pepun. Tarkoitan normaalipainoisia naisia.
Isot rinnat saa naiset usein näyttämään miesmäisiltä ja raskasrakenteisilta. Kun taas pienempi rintaiset (normaalikokoiset) ovat sirompia rakenteeltaan kaikinpuolin.
[/quote]
Ei ainakaan näillä ole huono kroppa, vaan oikein muodokas:
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:31"]Onko muut huomanneet saman? Jos naisella on isot rinnat (luomut), on hän usein kropaltaan omena tai muuten suora pötkö vailla muita muotoja.Takapuoli on ihan muodoton jne. Kun taas monet, joilla on normaalikokoiset rinnat, omaavat vyötärön ja muodokkaan pepun. Tarkoitan normaalipainoisia naisia.
[/quote]
Noh, minusta ne isot rinnat nimenomaan tekevät vartalosta kauniin. Makuja on monia.
Ei kyllä pidä paikkaansa koska kaikki erityisen isorintaiset naiset jotka minä tunnen ovat vartaloltaan hyvin hentoja ja heillä on kapea uuma....varmasti meitä kaikkia löytyy moneen junaan mutta apn yleistys on ihan naurettava...minä tunne monia minitissisiä jotka ovat romuluisia pötköjä :)
Olen ollut aina kapealanteinen ja isorintainen. Kaverini on leveälantioinen ja pienirintainen. Painamme suunnilleen saman verran (noin 70 kg) ja olemme samanmittaisia 168 cm. Kaverini harrastaa erittäin harvoin mitään liikuntaa, minä taas liikun säännöllisesti ja paljon. Sinäkö siis väität, että minun rasvaprosenttini on suurempi kuin kaverini?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:36"]
Mä olen isorintainen päärynä. Hartiat ovat niin kapeat, että näytän päärynältä, vaikka rinnat on isot ja vyötärö kapea. Reidet on kaukan tikusta ja peppu on melkoisen muhkea.
[/quote]
... ja vähemmän nätisti ilmaistuna olet vaan lihava?