Isorintaisilla naisilla usein huonot kropat
Onko muut huomanneet saman? Jos naisella on isot rinnat (luomut), on hän usein kropaltaan omena tai muuten suora pötkö vailla muita muotoja.Takapuoli on ihan muodoton jne. Kun taas monet, joilla on normaalikokoiset rinnat, omaavat vyötärön ja muodokkaan pepun. Tarkoitan normaalipainoisia naisia.
Isot rinnat saa naiset usein näyttämään miesmäisiltä ja raskasrakenteisilta. Kun taas pienempi rintaiset (normaalikokoiset) ovat sirompia rakenteeltaan kaikinpuolin.
Ei ole kateutta :-) Toteamus vain :-)
Kommentit (237)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:34"]Aha, täällä 157cm 50kg ja 75D. En ole kyllä millään muotoa isokokoinen muualta kuin rintamuksesta.
[/quote]
Ja mulla on litteä vatsa, hoikat jalat ja vyötäröä löytyy niin että näkyy sekä sievä peppu. Ja olen myös ihan normaalipainoinen joka nyt omaa vähän suuremmat rinnat suhteessa muuhun kroppaan.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 13:40"]
No voi sinnuu. Harmi, kun joillakin kiristää panta näin kauniina päivänä noin paljon. On mahdollsta, että alhaisellakin rasvaprosentilla naisen vartalosaa on suuret, luonnolliset rinnat. Ja kyllä, urheilen ja minulla on alhainen rasvaprosentti. Kiinnostaa vain, miksi laot tuollaisa luuluoja. Tai no itseasiassa ei enää edes kiinnosta. Ollaan kaikki naiset ylpeästi just niin hyvä- tai huonokroppaisia ja iso- tai pienirintaisia, kuin ollaan. Rakastakaa itseänne, niin ei tarvitse dissata muita. Hyvää päivänjatkoa! T.hlö, jolla kirjoitit tuon vastauksen
[/quote]
Se on ihan sama kuinka paljon tulet tänne uskottelemaan olevasi pienirasvaprosenttinen ja suuririntainen, koska jokainen järkevä ihminen tietää sen olevan mahdotonta.
Jos kropassa on todella vähän rasvaa, miten sitä voi olla paljon rinnoissa? Jos kropassa on vaikka 10% rasvaa, niin onko se kaikki 10% siellä tisseissä vai? Muussa kropassa ei rasvaa LAINKAAN? Eihän se nyt vaan ole fyysisesti mahdollista, hyvä ihminen. Sekin on HYVIN epätodennäköistä, että jollain 10% rasvoissa olevalla ihmisellä olisi jotkut F-kupin rintarauhaset.
Ottakaa nyt jo se järki käteen ja miettikää itsekkin.
Viidakon tähtösissä tämän huomaa. Niillä naisilla on tosi hyvät kropat, vyötäröt, lantiot, peput, kaikki sopusuhtaisia. Ja kuitenkin tosi isot rinnat. Mutta ne onkin silikonit jokaisella.
Viidakon tähtösissä tämän huomaa. Niillä naisilla on tosi hyvät kropat, vyötäröt, lantiot, peput, kaikki sopusuhtaisia. Ja kuitenkin tosi isot rinnat. Mutta ne onkin silikonit jokaisella.
Heh, ei ole kateutta ei. ;) Eiköhän noita kaikenmallisia löydy niistä rintavistakin, taitaa ap:lla olla joku tietty kateuden kohde mielessä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:27"]
http://www.palosaarenurheiluseura.fi/jumpat_files/jumpat.html
Pikainen tavallisten naisten jumppaporukka ja jo tässä näkyy tavallisen naisen kropan malli. Ei tuossa tiimalaseja paljoa näy
http://blog.fitnesstown.ca/wp-content/uploads/2010/07/crossfit2.jpg
Tässä toinen pikainen kuva hyväkroppaisista naisista ja ei niillä kovin isot tissit ole
[/quote]
Ja ikäeroa näiden kahden välillä oli noin 20 -30 vuotta, kroppa vaan muuttuu vanhetessa :-D
Ei se ole mahdotonta olla isorintainen ja laiha, mun äiti on 48kg (aina ollut alle 50kg) ja sillä on E-kupin rinnat (nuorempana oli vielä isommat), silläkään ei ole esim. selluliittia, hyvin siro ja pienikokoinen, mutta isoilla rinnoilla.
Miettikää sitä vielä, että se ei ole koskaan laihduttanut, vaan ollut aina luonnostaan tuollainen vartaloltaan.
Luonnostaan valtavilla rinnoilla varustetut naiset ovat usein vartalomalliltaan omenatyyppiä eli mahdollinen läski kerääntyy vatsaan, lantio on kapeahko, peppu pieni ja jalat saattavat olla jopa riukumaisen laihat.
On melko harvinaista, toki mahdollista, että naisella on kurvikas tai pieni kroppa ja siinä luonnollisen kookkaat rinnat. Viidakon tähtöset ym. on tosiaan silikonilla täytettyjä kaikki.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:28"]
Niin. Rinnat ovat osa kroppaa, eivät sen ulkopuolella eli jos joku ihailee niin hyvä kroppahan silloin on. Tuntuu hassulta että täällä "tiedetään" että jos rinnat ovat isot niin rasvaa on oltava muuallakin. Mulla ei ole edes selluliittia missään. Puhumattakaan pallomahasta. Jotenkin se rasva laihduttaessanikin lähti juuri vatsasta eikä suinkaan lantiosta eikä rinnoista. Enkä mä ole ainoa laatuani. Minulla on tosin hyvät tsäänsit lihoa juuri mahasta koska rintoihin ja lantioon tuo painonvaihtelu ei näytä tekevän kuin jonkun sentin eron. Mutta vauvapalstan mukaan tämä ei ole mahdollista;) Pidän vatsan timminä ruokavaliolla ja treenillä. Koneellekin kun tuun niin en todellakaan istu vaan seison näpytellessäni. Suosittelen kaikille pallomahasta kärsiville.
[/quote]
Joo siis rasva kropassahan tarkoittaakin pallomahaa ja selluliittiä. Oletko oikeasti noin vähäjärkinen? Jos on suuret rinnat, sitä rasvaa ON muuallakin. Et voi muuttaa sitä faktaa mitenkään.
Ei rasvaprosenttia näe ulospäin minään makkaroina tai selluliittina aina. Sinä olet hoikka, mutta sinulla on tarpeeksi suuri rasvaPROSENTTI, joten rintasi ovat suuret. Et ole mikään ihmeellinen taivaanlahja, eikä kukaan ole sanonut sinun olevan mikään erikoinen mahdottomuus. Sinä itse näköjään luulet niin. Olet kuitenkin ihan tavallinen.
Miten voi ihmiset olla näin tajuttoman tolloja, etteivät tiedä mitä rasvaprosentilla tarkoitetaan?
Meinasin melkein laittaa kuvani tänne, mutta en laitakaan, ettei kukaan vain tunnista. Sanonpahan vain, että rintani ovat suuret ja silti olen tiimalasikroppainen, ja vieläpä hyvä pyllyinenkin. Älä hyvä ihminen yleistä, kun et kaikkia isorintaisia tunne. Jotkut isorintaiset naiset häpeilevät rintojaan ja piilottelevat niitä, ettei tulisi liikaa huomiota (yksi esimerkki on tämä polkadots-jonna bloggaaja).
Tietäisitpä vain kuinka usein miehet kommentoivat rintojani, vaikka en edes esittele niitä! "mitä onko nuo muka aidot? miten tuollaisella tytöllä voi olla tuon kokoiset rinnat??" ja useampaan otteeseen on joku pienirintainen nainen tullut aukomaan päätään baarissa, kun kokee jonkinsorttista tissikateutta. Kuulkaas naiset, jotka kadehditte isoja rintoja: tissileikkaus on jo melko standardia kamaa. Jos on niin heikko itsetunto, että pitää tulla aukomaan päätään tuntemattomille ihmisille, voisi säästää ne baarirahat vaikka tissileikkaukseen, niin ei toivottavasti enää ole tarvetta katkeroitua.
Huoh. Tulipahan avauduttua!
C-kuppi tiimalasivartalossa täällä.
Isot rinnat => miesmäinen, hei haloo, hanki rillit
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:41"]
Joo siis rasva kropassahan tarkoittaakin pallomahaa ja selluliittiä. Oletko oikeasti noin vähäjärkinen? Jos on suuret rinnat, sitä rasvaa ON muuallakin. Et voi muuttaa sitä faktaa mitenkään.
Ei rasvaprosenttia näe ulospäin minään makkaroina tai selluliittina aina. Sinä olet hoikka, mutta sinulla on tarpeeksi suuri rasvaPROSENTTI, joten rintasi ovat suuret. Et ole mikään ihmeellinen taivaanlahja, eikä kukaan ole sanonut sinun olevan mikään erikoinen mahdottomuus. Sinä itse näköjään luulet niin. Olet kuitenkin ihan tavallinen.
Miten voi ihmiset olla näin tajuttoman tolloja, etteivät tiedä mitä rasvaprosentilla tarkoitetaan?
[/quote]
Mikäs fitnesspimu täällä raivoaa? Kyllä me ymmärretään mitä rasvaprosentti tarkoittaa, mutta ei me kaikki haluta näyttää grillatuilta broilereilta. Joillakin hoikilla naisilla erottuu lihakset ja on kiinteät suuret rinnat, kyse on rintarauhasen määrästä. Ei silloin tietenkään puhuta fitnesspimujen kisakunnosta, mutta eihän se ole kenenkään ihanteena, tai ainakin hyvin harvojen. Jos sua hirveästi häiritsee, että toisilla voi olla rinnat, vaikka lihakset (kohtuudella) erottuvatkin, niin ne rinnat voit nykyään hankkia ihan kirurginkin avulla. Ehkä se auttaisi tuohon sun traumaan?
Tää on muuten aivan totta, ap. Usein isorintaiset naiset on niitä omenavartaloisia palloja. Täällä nyt jotkut vänkää vastaan, mutta eivät tietenkään kaikki isorintaiset ole muodottomia, vaan MONET. Aina löytyy poikkeuksia.
Täällä myös isorintainen ja kropaltaan tiimalasin mallinen. Nyt tosin painoa kertynyt vähän liikaa mutta vartalon mittasuhteet pysyneet samoina hoikkiin päiviin verrattuna. Ehkäpä sen takia monet eivät uskokaan painoani, koska on jakautunut kuitenkin aika nätisti, ja vyötärö edelleen suhteessa muuhun vartaloon kapea. Tykkään itse kovasti tästä vartalon mallista, mutta pukeutuminen on vähän hankalaa jos ei halua näyttää ihan muumimammalta.
Tiedän kyllä montakin omppumallista naista joilla ei ole rintoja nimeksikään, joten aikamoinen yleistys aloittajalla.
No isorintaisilla sentäs on mahdollista olla tiimalasivartaloinen, sillä jos ei ole rintoja, niin on automaattisesti päärynä. :)
kyllä kai jo ihan logiisestikin ajateltuna, rinnathan ovat rasvaa. aika monella penenevät, jos urheilevat paljon. tottakai poikkeuksiakin on
No anteeksiko pitäisi pyytää? Vai mikä on sun hyvin tärkeä pointti?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:28"]
Niin. Rinnat ovat osa kroppaa, eivät sen ulkopuolella eli jos joku ihailee niin hyvä kroppahan silloin on. Tuntuu hassulta että täällä "tiedetään" että jos rinnat ovat isot niin rasvaa on oltava muuallakin. Mulla ei ole edes selluliittia missään. Puhumattakaan pallomahasta. Jotenkin se rasva laihduttaessanikin lähti juuri vatsasta eikä suinkaan lantiosta eikä rinnoista. Enkä mä ole ainoa laatuani. Minulla on tosin hyvät tsäänsit lihoa juuri mahasta koska rintoihin ja lantioon tuo painonvaihtelu ei näytä tekevän kuin jonkun sentin eron. Mutta vauvapalstan mukaan tämä ei ole mahdollista;) Pidän vatsan timminä ruokavaliolla ja treenillä. Koneellekin kun tuun niin en todellakaan istu vaan seison näpytellessäni. Suosittelen kaikille pallomahasta kärsiville.
[/quote]
[/quote]
Kyllä sä olet hieman idiootti ihan itse. vastasin lähinnä tämän ketjun "tietäjille". Isojen rintojen omistaminen ei heti tarkoita suurta rasvaprosenttia joka minulla esimerkiksi on tällä hetkellä lähes olematon. Rintojen koko ei kulje aina kuule kuljekaan käsikädessä rasvaprosentin kanssa. Rinnasta löytyy muutakin kuin rasvaa. Ymmärtäisit oman tyhmyytesi jos avaisit silmäsi katsomaan millaisia kroppia maailmassa oikein onkaan. Ei ole sattumaa että hyvät tissit ja takapuoli löytyvät useimmiten yhdestä ja samasta kropasta. Ne kolesteroliarvotkin on koholla yleensä juuri niillä joilla kroppa on tasapaksu. Jos sattuu rasva kerääntymään juuri vatsan seutuville niin se on paljon vaarallisempaa terveydelle kuin rasvan keräytyminen tiimalasin muotoon. Suomalaiskroppa on usein omppu.
Mikä nyt taas lasketaan "isoiksi rinnoiksi"? :) Itse omaan luomut 65E tiimalasikropalla (90-60-90), toisin olenkin vielä aika nuori.