"Onko sul perhettä? - hölmö kysymys?
Jokainen syntyy perheeseen. Äiti, isä, sisarukset, serkut, isovanhemmat jne
Miksi ihmiset kysyy sitten sitä kysymystä, vaikka tietää sen?
"Öö ei oo perhettä. Synnyin ulkoavaruudessa" ?
Make it make sense!
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan kysy nelikymppiseltä hänen lapsuudenperheestään?
Mutta siis ne ovat ihmisen perhettä? Vai eivätkö ole mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole muuta perhettä kuin äiti, isä ja sisaret, niin sitten ovat perhettä.
Ehkä tarkoittaa sit nykyhetkellä. Omaa perhettä ja puoliso. No mul on karvainen kissa lapsi. 😻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole ainakaan mulle. Mun perheeseen kuuluu minä ja tulevaisuudessa toivottavasti myös puoliso. Siskoillani on omat perheensä enkä minä niihin kuulu, enkä miellä vanhempianikaan enää perheekseni. Lapsuudenperhe on asia erikseen.
Jos on sinkku, ei ole sisaruksia ja vanhemmat on kuolleet, silloin ei ole perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole ainakaan mulle. Mun perheeseen kuuluu minä ja tulevaisuudessa toivottavasti myös puoliso. Siskoillani on omat perheensä enkä minä niihin kuulu, enkä miellä vanhempianikaan enää perheekseni. Lapsuudenperhe on asia erikseen.
Jotkut ihmiset eivät ehkä ajattele niin että yhtenä aamuna herätessään näkee itselleen tutut ihmiset ja sanoo: "tajusin just että te ette ole mun perhettä. Goodbye !"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei ollut siinä vaiheessa, kun olin asunut parikymmentä vuotta omillani. Puoliso ja lapset oli minun perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset eivät ehkä ajattele niin että yhtenä aamuna herätessään näkee itselleen tutut ihmiset ja sanoo: "tajusin just että te ette ole mun perhettä. Goodbye !"
Mitä nyt sekoilet? He ovat edelleen mun sukulaisia ja elämässäni mukana vaikka eivät varsinaista perhettä enää olekaan. Sinäkö olet tekemisissä ainoastaan perheenjäseniesi kanssa ja muut ovat "goodbye"-osastolla?
Vierailija kirjoitti:
Jos on sinkku, ei ole sisaruksia ja vanhemmat on kuolleet, silloin ei ole perhettä.
Voihan ihmisellä olla läheinen ihminen jonka kokee perheekseen. Ei sen tarvitse olla verisukulainen. Eihän ihmiset yleensä Suomessa serkkuja ota puolisoikseen, mutta silti ei-verisukulaista pidetään osana perhettä.
Siis yhtenä aamuna ihmiset vaan toteaa että perhe ei ole enää heidän perhe? Outoa? Onko joku ikä tai päivä jolloin ihmisen perhe lakkaa olemasta. Monelle perhe on perhe iästä riippumatta.
Koen, että vanhemmat ovat minulle perhettä. Tärkeitä ihmisiä. On mies ja lapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Siis yhtenä aamuna ihmiset vaan toteaa että perhe ei ole enää heidän perhe? Outoa? Onko joku ikä tai päivä jolloin ihmisen perhe lakkaa olemasta. Monelle perhe on perhe iästä riippumatta.
Siinä vaiheessa, kun on asunut riittävän kauan omillaan, niin vanhemmat eivät enää kuulu omaan perheeseen. Sulla on varmaan jäänyt napanuora katkaisematta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa, kun on asunut riittävän kauan omillaan, niin vanhemmat eivät enää kuulu omaan perheeseen. Sulla on varmaan jäänyt napanuora katkaisematta?
Miksi kiellät oman perheesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden hengen perhe 😂😂😂😂😂😂😂 joo, perheeseeni kuulun minä 😂😂😂😂😂 mitä vttua...
Puoliso ja lapset kuuluu perheeseen, vanhemmat ja sisarukset perheineen ovat sukulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan ihmisellä olla läheinen ihminen jonka kokee perheekseen. Ei sen tarvitse olla verisukulainen. Eihän ihmiset yleensä Suomessa serkkuja ota puolisoikseen, mutta silti ei-verisukulaista pidetään osana perhettä.
Puoliso lasketaan perheeksi ja toivottavasti ei ole verisukulainen.