Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Onko sul perhettä? - hölmö kysymys?

Vierailija
09.07.2025 |

Jokainen syntyy perheeseen. Äiti, isä, sisarukset, serkut, isovanhemmat jne

Miksi ihmiset kysyy sitten sitä kysymystä, vaikka tietää sen? 

"Öö ei oo perhettä. Synnyin ulkoavaruudessa" ?

Make it make sense!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan kysy nelikymppiseltä hänen lapsuudenperheestään?

Vierailija
2/17 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis ne ovat ihmisen perhettä? Vai eivätkö ole mielestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole muuta perhettä kuin äiti, isä ja sisaret, niin sitten ovat perhettä. 

Vierailija
4/17 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tarkoittaa sit nykyhetkellä. Omaa perhettä ja puoliso. No mul on karvainen kissa lapsi. 😻

Vierailija
5/17 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole ainakaan mulle. Mun perheeseen kuuluu minä ja tulevaisuudessa toivottavasti myös puoliso. Siskoillani on omat perheensä enkä minä niihin kuulu, enkä miellä vanhempianikaan enää perheekseni. Lapsuudenperhe on asia erikseen.

Vierailija
6/17 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sinkku, ei ole sisaruksia ja vanhemmat on kuolleet, silloin ei ole perhettä.

Vierailija
7/17 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole ainakaan mulle. Mun perheeseen kuuluu minä ja tulevaisuudessa toivottavasti myös puoliso. Siskoillani on omat perheensä enkä minä niihin kuulu, enkä miellä vanhempianikaan enää perheekseni. Lapsuudenperhe on asia erikseen.

Jotkut ihmiset eivät ehkä ajattele niin että yhtenä aamuna herätessään näkee itselleen tutut ihmiset ja sanoo: "tajusin just että te ette ole mun perhettä. Goodbye !"

Vierailija
8/17 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ollut siinä vaiheessa, kun olin asunut parikymmentä vuotta omillani. Puoliso ja lapset oli minun perhe.

Vierailija
9/17 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset eivät ehkä ajattele niin että yhtenä aamuna herätessään näkee itselleen tutut ihmiset ja sanoo: "tajusin just että te ette ole mun perhettä. Goodbye !"

Mitä nyt sekoilet? He ovat edelleen mun sukulaisia ja elämässäni mukana vaikka eivät varsinaista perhettä enää olekaan. Sinäkö olet tekemisissä ainoastaan perheenjäseniesi kanssa ja muut ovat "goodbye"-osastolla?

Vierailija
10/17 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sinkku, ei ole sisaruksia ja vanhemmat on kuolleet, silloin ei ole perhettä.

Voihan ihmisellä olla läheinen ihminen jonka kokee perheekseen. Ei sen tarvitse olla verisukulainen. Eihän ihmiset yleensä Suomessa serkkuja ota puolisoikseen, mutta silti ei-verisukulaista pidetään osana perhettä.

Vierailija
11/17 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yhtenä aamuna ihmiset vaan toteaa että perhe ei ole enää heidän perhe? Outoa? Onko joku ikä tai päivä jolloin ihmisen perhe lakkaa olemasta. Monelle perhe on perhe iästä riippumatta.

Vierailija
12/17 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen, että vanhemmat ovat minulle perhettä. Tärkeitä ihmisiä. On mies ja lapsiakin. 

Vierailija
13/17 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yhtenä aamuna ihmiset vaan toteaa että perhe ei ole enää heidän perhe? Outoa? Onko joku ikä tai päivä jolloin ihmisen perhe lakkaa olemasta. Monelle perhe on perhe iästä riippumatta.

Siinä vaiheessa, kun on asunut riittävän kauan omillaan, niin vanhemmat eivät enää kuulu omaan perheeseen. Sulla on varmaan jäänyt napanuora katkaisematta?

Vierailija
14/17 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun on asunut riittävän kauan omillaan, niin vanhemmat eivät enää kuulu omaan perheeseen. Sulla on varmaan jäänyt napanuora katkaisematta?

Miksi kiellät oman perheesi?

Vierailija
15/17 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden hengen perhe 😂😂😂😂😂😂😂 joo, perheeseeni kuulun minä 😂😂😂😂😂 mitä vttua...

Vierailija
16/17 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ja lapset kuuluu perheeseen, vanhemmat ja sisarukset perheineen ovat sukulaisia. 

Vierailija
17/17 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan ihmisellä olla läheinen ihminen jonka kokee perheekseen. Ei sen tarvitse olla verisukulainen. Eihän ihmiset yleensä Suomessa serkkuja ota puolisoikseen, mutta silti ei-verisukulaista pidetään osana perhettä.

Puoliso lasketaan perheeksi ja toivottavasti ei ole verisukulainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme