Isorintaisilla naisilla usein huonot kropat
Onko muut huomanneet saman? Jos naisella on isot rinnat (luomut), on hän usein kropaltaan omena tai muuten suora pötkö vailla muita muotoja.Takapuoli on ihan muodoton jne. Kun taas monet, joilla on normaalikokoiset rinnat, omaavat vyötärön ja muodokkaan pepun. Tarkoitan normaalipainoisia naisia.
Isot rinnat saa naiset usein näyttämään miesmäisiltä ja raskasrakenteisilta. Kun taas pienempi rintaiset (normaalikokoiset) ovat sirompia rakenteeltaan kaikinpuolin.
Ei ole kateutta :-) Toteamus vain :-)
Kommentit (237)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 12:48"]
Kyllä tiedän tämän. En ole missään kohdassa kommenttiani väittänyt, että rasva jakaantuisi aivan samalla tavalla jokaisella ihmisellä tai etteivät esim. saman kokoisen ystävän rinnat voisi olla eri kokoiset. Tiesitkö muuten sinä sitä, että vaikka ystäväsi onkin saman painoinen ja pituinen kuin sinä, hänellä voi olla suurempi tai pienempi rasvaprosentti? Ja tästä johtuen myös paljonkin erikokoiset rinnat. Ei hoikkuus tarkoita pientä rasvaprosenttia tai isompi housukoko suurta rasvaprosenttia, miten joku voi edes luulla niin? Näköjään aika turhaa vastata sinulle, kun koko kommenttisi on tuota samaa harhaluuloa.
Kirjoitin:
Isot rinnat -> enemmän rasvaa myös muualla kropassa.
vähemmän rasvaa muualla kropassa -> pienet rinnat.
Nuo kaksi lausetta pitävät TÄYSIN paikkansa, eivätkä edes sulje pois niitä, joilla rasva kerääntyy eritavalla. Kun puhutaan rintojen rasvasta, suurimmat poikkeukset löytyvät vain heistä, joilla on paljon rasvaa kropassaan, mutta silti pienet tissit. Toiseen suuntaan ei yksinkertaisesti ole poikkeuksia. Koskaan ei ole niin, että muussa kropassa olisi tosi vähän rasvaa ja tisseissä paljon. Aina kun rasvaprosentti pudotetaan alas, tissit ovat suht pienet, eivät KOSKAAN isot.
Anteeksi nyt jos muserran maailmasi, mutta ei se nyt mene niin, että rinnat olisivat joku itsenäinen rasvavarasto ja suuririntaisten tissit pysyisivät suurina myös pienillä rasvoilla. Se ei ole mahdollista vaikka kuinka olisi altis keräämään rasvaa rintoihinsa. Jos sitä rasvaa on kropassa vähän, sitä ei millään riitä niin paljon rintoihin, että ne olisivat suuret.
Tämä oli se pointtini. Ja muista sinä nyt ensikerralla, että vaatekoko tai paino ei kerro rasvaprosenttia.
[/quote]
Mistäs tommoista huuhaata repäisit? Myös rintarauhasen koot vaihetelevat ihmisestä toiseen. Itselläni on suuret, kiinteät rinnat sekä hoikkana että paksumpana, ja on kyllä aika persuuksista kuunnella tommoisia "totuuksia". Ei isorintainen voi rintojensa koolle sen enmpää mitään kuin pienirintainenkaan. Voitaiskohan olla aikuisia?
[/quote]
Voi jeesus. No niinpä kuule vaihtelevat. Ehkä sun kuitenkin kannattaisi ensin tutustua hieman niihin rintoihin, että sinäkin ymmärtäisit, että rintarauhanen on paljonpaljon pienempi osa rintaa kuin se rasvaosa.
Sitten voisit jopa lukea kommenttini uudelleen, jossa moneen kertaan korostin puhuvani RASVAPROSENTISTA. "Itselläni on suuret rinnat sekä hoikkana että paksumpana" EI HOIKKUUS OLE = PIENI RASVAPROSENTTI. Jos sinulla on hoikkana suuret rinnat, se edelleenkin tarkoittaa tarpeeksi isoa rasvaprosenttia.
Ihanko oikeasti kuvittelet, että sinulla on niin suuret rintarauhaset, että pienellä rasvaprosentilla rintasi ovat yhä suuret? Onneksi olkoon, olet varmasti maailman esnimmäisiä. Suosittelen kuitenkin ensin kokeilemaan alhaista rasvaprosenttia ja huomaamaan että kyllä ne rinnat nyt vaan kummasti pienentyvät.
[/quote]
En suosittele ketään naista kokeilemaan pientä rasvaprosenttia, koska siinä tilassa naisen hormonitoiminta ja terveys oikeasti kärsii. Miehet on sitten erikseen.
Mulle riittää nämä d-kupin rinnat ja selkeästi erottuvat vatsalihakset (ei ole pallomahaa eikä läskiriipputissejä, kateellisille tiedoksi).
[/quote]
Huhhuh miten lapsellisia naiset voi olla. Joka viestissä täytyy kehaista itseä ja dissailla muita. En ikinä ole nähnyt miesten keskustelua, jossa jokaisessa viestissä fiilistellään omaa penistä ja kassien kokoa.
Isorintaiset taisivat vetää herneen nenänkoloon. :) Jännä juttu, että Miss Universum kisaajienkaan implantit eivät ole kokoa E-Ö vaikka isot rinnat av-tutkimuksen mukaan sekä miesten että naisten unelma ja kaikki muut ovat pikkupoikakroppaisia ruipeloita.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 13:25"]
Naisten ulkonäköpaineet ovat vain ja ainoastaan miesten ylläpitämiä. Kyse ei ehdottomasti ole siitä, että naiset itse vertailisivat, normittaisivat ja haukkuisivat toisiaan.
t. Feministi
[/quote]
Kun naisilla on ongelmia niin vika on AINA miehessä. Se on huomattu. :)
Hyvä esimerkki on muuten alapääkarvoitus naisella. Mikään muu ihmisjoukko ei ole sitä polttamassa maailman kartalta kuin naiset itse ja naistenlehdet. Miehet tykkäisivät melko luomusta turresta, naiset itse sättivät toisiaan "rämemajavaksi".
Ja sättivät muodokkaita läskeiksi kun taas miehet pitävät muodoista. Onko se tykkääminen pahempaa kuin kateellisuus ja haukkuminen toisilta naisilta?
Naisten ulkonäköpaineet ovat vain ja ainoastaan miesten ylläpitämiä. Kyse ei ehdottomasti ole siitä, että naiset itse vertailisivat, normittaisivat ja haukkuisivat toisiaan.
t. Feministi
[/quote]
Mutta tosi on silti, että isorintainen saa parrua enemmän ja sekös pikkutissistä vituttaa
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:02"]
kyllä kai jo ihan logiisestikin ajateltuna, rinnathan ovat rasvaa. aika monella penenevät, jos urheilevat paljon. tottakai poikkeuksiakin on
[/quote]
Juu, kyllähän rinnosissa on rasvaakin, mutta kuten muutoinkin kropat, myös rintojen koostumuksessa on paljon eroja. Itselläni on mielestäni jopa liian suuret rinnat, joista kuitenkin huomattava osa on rintarauhasta. Näin minulle on useat terveydenhuollon ammattilaiset sanoneet. Jo parikymppisenä rintaliivini olivat kokoa 75E, nyt koko on isompi.Myös peppuni on aika runsas ja vyötärö taas kapea.
[/quote]
Minullakin on huomattavasti suurentuneet rintarauhaset - tuntuvat melkein sellaisina "silikonipallukoina" rinnan alla. Mutta se ei ole kovin yleistä, eikä suurentuneet rauhaset yleensäkään ole mikään tavoiteltava ominaisuus, koska se voi johtua jostain sairaudesta. Esimerkiksi minulla rintarauhaset suurentuivat vasta n. 25-vuotiaana. En tiedä sille syytä; toivottavasti se ei ole kuitenkaan mitään huolestuttavaa, koska ne suurentuivat symmetrisesti. Lapsia en ole synnyttänyt. Minulla on kuitenkin ajoittain suurentuneet sylkirauhaset ja rauhaset kaulalla, joten kyseessä voi olla myös jokin autoimmuunitauti.
Joka tapauksessa se on aika poikkeuksellista. Ns. "normaalien" rintojen koostumus ei vaihtele kovin paljon, ja normaalisti rintarauhasten osuus rintojen massasta on aika pieni ei-imettävillä naisilla. (Olen lukenut tästä aika paljon, koska ymmärrettävistä syistä huolestuin omien rintarauhasteni kasvusta...)
Mielipide ketjun otsikkoon: totta. Harvemmin näkee jumalaisia kroppia isorintaisilla, vaikka itse rinnat olisivatkin jumalaisen kokoiset.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 13:32"]
t. Feministi
[/quote]
Mutta tosi on silti, että isorintainen saa parrua enemmän ja sekös pikkutissistä vituttaa
[/quote]
Pöh, jokainen nainen saa parrua juuri niin paljon kuin mieli tekee. Kyse on vain naisten vastenmielisestä tavasta rakentaa hierarkioita ja puukottaa siskoa selkään kulloistenkin kauneusihanteiden mukaan. Ja syyllistää vieläpä MIEHIÄ siitä. Naurettavaa, me miehet kyllä annamme munaa tisseistä riippumatta. Jos ette usko, niin lähtekää illalla baariin lyhyessä hameessa.
Kyllä tiedän tämän. En ole missään kohdassa kommenttiani väittänyt, että rasva jakaantuisi aivan samalla tavalla jokaisella ihmisellä tai etteivät esim. saman kokoisen ystävän rinnat voisi olla eri kokoiset. Tiesitkö muuten sinä sitä, että vaikka ystäväsi onkin saman painoinen ja pituinen kuin sinä, hänellä voi olla suurempi tai pienempi rasvaprosentti? Ja tästä johtuen myös paljonkin erikokoiset rinnat. Ei hoikkuus tarkoita pientä rasvaprosenttia tai isompi housukoko suurta rasvaprosenttia, miten joku voi edes luulla niin? Näköjään aika turhaa vastata sinulle, kun koko kommenttisi on tuota samaa harhaluuloa.
Kirjoitin:
Nuo kaksi lausetta pitävät TÄYSIN paikkansa, eivätkä edes sulje pois niitä, joilla rasva kerääntyy eritavalla. Kun puhutaan rintojen rasvasta, suurimmat poikkeukset löytyvät vain heistä, joilla on paljon rasvaa kropassaan, mutta silti pienet tissit. Toiseen suuntaan ei yksinkertaisesti ole poikkeuksia. Koskaan ei ole niin, että muussa kropassa olisi tosi vähän rasvaa ja tisseissä paljon. Aina kun rasvaprosentti pudotetaan alas, tissit ovat suht pienet, eivät KOSKAAN isot.
Anteeksi nyt jos muserran maailmasi, mutta ei se nyt mene niin, että rinnat olisivat joku itsenäinen rasvavarasto ja suuririntaisten tissit pysyisivät suurina myös pienillä rasvoilla. Se ei ole mahdollista vaikka kuinka olisi altis keräämään rasvaa rintoihinsa. Jos sitä rasvaa on kropassa vähän, sitä ei millään riitä niin paljon rintoihin, että ne olisivat suuret.
Tämä oli se pointtini. Ja muista sinä nyt ensikerralla, että vaatekoko tai paino ei kerro rasvaprosenttia.
[/quote]
Mistäs tommoista huuhaata repäisit? Myös rintarauhasen koot vaihetelevat ihmisestä toiseen. Itselläni on suuret, kiinteät rinnat sekä hoikkana että paksumpana, ja on kyllä aika persuuksista kuunnella tommoisia "totuuksia". Ei isorintainen voi rintojensa koolle sen enmpää mitään kuin pienirintainenkaan. Voitaiskohan olla aikuisia?
[/quote]
Voi jeesus. No niinpä kuule vaihtelevat. Ehkä sun kuitenkin kannattaisi ensin tutustua hieman niihin rintoihin, että sinäkin ymmärtäisit, että rintarauhanen on paljonpaljon pienempi osa rintaa kuin se rasvaosa.
Sitten voisit jopa lukea kommenttini uudelleen, jossa moneen kertaan korostin puhuvani RASVAPROSENTISTA. "Itselläni on suuret rinnat sekä hoikkana että paksumpana" EI HOIKKUUS OLE = PIENI RASVAPROSENTTI. Jos sinulla on hoikkana suuret rinnat, se edelleenkin tarkoittaa tarpeeksi isoa rasvaprosenttia.
Ihanko oikeasti kuvittelet, että sinulla on niin suuret rintarauhaset, että pienellä rasvaprosentilla rintasi ovat yhä suuret? Onneksi olkoon, olet varmasti maailman esnimmäisiä. Suosittelen kuitenkin ensin kokeilemaan alhaista rasvaprosenttia ja huomaamaan että kyllä ne rinnat nyt vaan kummasti pienentyvät.
[/quote]
No voi sinnuu. Harmi, kun joillakin kiristää panta näin kauniina päivänä noin paljon. On mahdollsta, että alhaisellakin rasvaprosentilla naisen vartalosaa on suuret, luonnolliset rinnat. Ja kyllä, urheilen ja minulla on alhainen rasvaprosentti. Kiinnostaa vain, miksi laot tuollaisa luuluoja. Tai no itseasiassa ei enää edes kiinnosta. Ollaan kaikki naiset ylpeästi just niin hyvä- tai huonokroppaisia ja iso- tai pienirintaisia, kuin ollaan. Rakastakaa itseänne, niin ei tarvitse dissata muita. Hyvää päivänjatkoa! T.hlö, jolla kirjoitit tuon vastauksen
En ole koskaan ymmärtänyt tätä isojen tissien ympärillä vellovaa kohua. Olen 40-vuotias hoikka nainen, jolla kuppikoko 75B. Geenien mukaan voisin olla kovinkin povekas, mutta niitä geenejä en saanut. Totta puhuen en olisi halunnutkaan. Olen ollut aina tyytyväinen rintoihini ja miehiä on piisannut ihan tarpeeksi.
Miksi AINA kuvitellaan, että pienirintaiset kadehtivat isorintaisia? Senkö takia, että miehet tykkäävät isoista rinnoista? EIvätkö naiset pysty luomaan itse omia mielikuvia kauniista ulkonäköseikoista vai onko ne aina miesten luomia? Täytyykö taustalla olla aina se miesten miellyttäminen?
Olen siis tosiaan yleisten mittapuiden mukaan pienirintainen, mutta kyllä nämä mun tissit on hemmetin kauniit! Mies, joka on isojen tissien perään ja vielä tuo sen ilmi, saa mun puolestani mennä. Ei sen takia, etten riittäisi, vaan en kaipaa elämääni sellaista moukkaa, joka avoimesti kertoo tuollaisia asioita. Se kertoo miehen älykkyydestä paljon.
En ole koskaan kaivannut suurempia rintoja. Miksi olisin? Mikä mulla olis paremmin, jos mulla olis isot tissit? Kuten aiemmin kirjoitin, miehiä on piisannut välillä riesaksi asti (mikä tuntuu täällä palstalla tai yleisesti nykynaisilla se THE kriteeri). Nuorempana, kun baarissa pyörittiin, oli mulla enemmän kysyntää kuin yhdelläkään kaverillani, joilla rintavarustusta piisasi. Ja nämä miehet, jotka minuun mieltyivät, ei ainakaan olleet niitä moukkia tissien tuijottelijoita :) Tykkäsivät ehkä sitten muista piirteistä minussa.
Enkä ole koskaan hävennyt pieniä rintojani, vaan olen nuoresta saakka ollut sinut niiden kanssa ja ehkä miehet ovat tämän hyvän itseluottamukseni huomanneet.
Olen törmännyt ilmiöön, jota tässä tissi-yhteiskunnassa ihmettelen: tuntemani povekkaat naiset kokevat itse olevansa taivaan lahja miehille ja niitä tissejä tungetaan pieniin toppeihin ja annetaan tissivakojen loistaa. Ja mikä pahinta; automaattisesti ajatellaan, että pienirintaiset kadehtivat heitä. Miksi?? Kertokaa mulle miksi näin on?? Itse ainakin säälien olen näitä ystäviäni katsellut, joiden elämä pyörii yliarvostettujen rintojen ympärillä.
Voin rehellisesti sanoa, etten ole yhtä ainutta hetkeä eläessäni kadehtinut ketään isorintaista ystävää, julkkista tms. Miksi ihmeessä olisin? Että älkää te isorintaiset kuvitelko, että saatte automaattisesti kateutta osaksenne.
Olen naimisissa miehen kanssa, jolle B rinnat riittävät. En ole tätä tietenkään kysynyt, mutta ilmeisesti on riittänyt, kun 20 tässä yhdessä oltu. No, kuten sanoin, en mitään tissien perään kuolaavaa äijää olisi huolinutkaan :)
Hyvää kevättä meille pienirintaisille ja nautitaan kehostamme ja hyvästä itseluottamuksestamme! Kaikki on kauniita rintoja, isot ja pienet ja kaikki siitä väliltä! Ja varmaan jokaiselle kokoluokalle löytyy oikea mieskin ;)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 13:44"]
En ole koskaan ymmärtänyt tätä isojen tissien ympärillä vellovaa kohua. Olen 40-vuotias hoikka nainen, jolla kuppikoko 75B. Geenien mukaan voisin olla kovinkin povekas, mutta niitä geenejä en saanut. Totta puhuen en olisi halunnutkaan. Olen ollut aina tyytyväinen rintoihini ja miehiä on piisannut ihan tarpeeksi.
Miksi AINA kuvitellaan, että pienirintaiset kadehtivat isorintaisia? Senkö takia, että miehet tykkäävät isoista rinnoista? EIvätkö naiset pysty luomaan itse omia mielikuvia kauniista ulkonäköseikoista vai onko ne aina miesten luomia? Täytyykö taustalla olla aina se miesten miellyttäminen?
Olen siis tosiaan yleisten mittapuiden mukaan pienirintainen, mutta kyllä nämä mun tissit on hemmetin kauniit! Mies, joka on isojen tissien perään ja vielä tuo sen ilmi, saa mun puolestani mennä. Ei sen takia, etten riittäisi, vaan en kaipaa elämääni sellaista moukkaa, joka avoimesti kertoo tuollaisia asioita. Se kertoo miehen älykkyydestä paljon.
En ole koskaan kaivannut suurempia rintoja. Miksi olisin? Mikä mulla olis paremmin, jos mulla olis isot tissit? Kuten aiemmin kirjoitin, miehiä on piisannut välillä riesaksi asti (mikä tuntuu täällä palstalla tai yleisesti nykynaisilla se THE kriteeri). Nuorempana, kun baarissa pyörittiin, oli mulla enemmän kysyntää kuin yhdelläkään kaverillani, joilla rintavarustusta piisasi. Ja nämä miehet, jotka minuun mieltyivät, ei ainakaan olleet niitä moukkia tissien tuijottelijoita :) Tykkäsivät ehkä sitten muista piirteistä minussa.
Enkä ole koskaan hävennyt pieniä rintojani, vaan olen nuoresta saakka ollut sinut niiden kanssa ja ehkä miehet ovat tämän hyvän itseluottamukseni huomanneet.
Olen törmännyt ilmiöön, jota tässä tissi-yhteiskunnassa ihmettelen: tuntemani povekkaat naiset kokevat itse olevansa taivaan lahja miehille ja niitä tissejä tungetaan pieniin toppeihin ja annetaan tissivakojen loistaa. Ja mikä pahinta; automaattisesti ajatellaan, että pienirintaiset kadehtivat heitä. Miksi?? Kertokaa mulle miksi näin on?? Itse ainakin säälien olen näitä ystäviäni katsellut, joiden elämä pyörii yliarvostettujen rintojen ympärillä.
Voin rehellisesti sanoa, etten ole yhtä ainutta hetkeä eläessäni kadehtinut ketään isorintaista ystävää, julkkista tms. Miksi ihmeessä olisin? Että älkää te isorintaiset kuvitelko, että saatte automaattisesti kateutta osaksenne.
Olen naimisissa miehen kanssa, jolle B rinnat riittävät. En ole tätä tietenkään kysynyt, mutta ilmeisesti on riittänyt, kun 20 tässä yhdessä oltu. No, kuten sanoin, en mitään tissien perään kuolaavaa äijää olisi huolinutkaan :)
Hyvää kevättä meille pienirintaisille ja nautitaan kehostamme ja hyvästä itseluottamuksestamme! Kaikki on kauniita rintoja, isot ja pienet ja kaikki siitä väliltä! Ja varmaan jokaiselle kokoluokalle löytyy oikea mieskin ;)
[/quote]
En kuvittele enkä tyrkytä. En toivo, että minua haukutaan rintojeni koon takia, tai isorintaisista keksitään inhottavia yleistyksiä, niin kuin sinäkään et halua, että pienirintaiset yleistetään yhdeksi, samoin ajattelevaksi joukoksi. Suuret rinnat voi olla hankala peittää, niin kuin suuri takapuolikin tai mikä tahan iso juttu. En pääse rinnoistani eroon enkä näe syytäkään miksi pitäisi, joten en halua kuulla luonteestani rintojeni perusteella. Itse en arvota ihmisiä tissien perusteella, ja mitä miehiin tulee, niin olen samaa mieltä, että eiköhän makuja ole niin monta kuin on miestäkin. Ollaan vähän lojaalimpia me naiset keskenämme, ei se keltään pois ole! :) T. 80H
tuntemani povekkaat naiset kokevat itse olevansa taivaan lahja miehille ja niitä tissejä tungetaan pieniin toppeihin ja annetaan tissivakojen loistaa.
[/quote]
Pitäisikö isorintaisten pukeutua telttoihin, jottei tissivaot vilku?
Mun mielestä isorintaisilla on oikeus pukeutua ihan normaaleihin vaatteisiin, vaikka isot rinnat näkyvätkin enemmän topeissa kuin pienet.
Ei se tarkoita, että isorintaiset tahallaan esittelevät tissejään, jos hekin haluavat pukeutua normaaleihin vaatteisiin, eikä mihinkään löysiin telttoihin.
Tosi monet isorintaiset kärsivät tuosta jatkuvasta huomiosta, ja miehet ovat niitä kohtaan törkeämpiä, esim. tarttuvat päivällä kadulla rinnoista kiinni " kun ne nyt vaan ovat esillä".
Muistan, kun yksi mun tuttu selitti meidän yhteisestä isorintaisesta kaverista miten se hakee huomiota tisseilleen suoristamalla ryhtiään ja vetämällä hartiat taakse, sillä vaan meni ohi se, että isot rinnat on niin painavat, että sen takia isorintaiset vetävät hartiat taakse, ja tuo kyseinen henkilö oli niin "huomionkipeä", että se oli yleensä aina iso collegepaita päällä jottei sen rintoihin kiinnitetä huomiota.
Sunkin viesti oli juuri tuollainen, ja tosi törkeä isorintaisia kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 13:56"]
[/quote]
En kuvittele enkä tyrkytä. En toivo, että minua haukutaan rintojeni koon takia, tai isorintaisista keksitään inhottavia yleistyksiä, niin kuin sinäkään et halua, että pienirintaiset yleistetään yhdeksi, samoin ajattelevaksi joukoksi. Suuret rinnat voi olla hankala peittää, niin kuin suuri takapuolikin tai mikä tahan iso juttu. En pääse rinnoistani eroon enkä näe syytäkään miksi pitäisi, joten en halua kuulla luonteestani rintojeni perusteella. Itse en arvota ihmisiä tissien perusteella, ja mitä miehiin tulee, niin olen samaa mieltä, että eiköhän makuja ole niin monta kuin on miestäkin. Ollaan vähän lojaalimpia me naiset keskenämme, ei se keltään pois ole! :) T. 80H
[/quote]
Mutta suurinosa isorintaisista nimenomaan tekee numeron rinnoistaan ja tuo niitä esille. Teitä, jotka ette niillä "leveile" ettekä halua niillä huomiota, on vähän. Olette eri asia.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:37"]
"Tietäisitpä vain kuinka usein miehet kommentoivat rintojani, vaikka en edes esittele niitä! "mitä onko nuo muka aidot? miten tuollaisella tytöllä voi olla tuon kokoiset rinnat??""
Seeelevä...
No, ei siinä sitten mitään.
[/quote]
Et säkään kovin välkky ole jos luulet kaikkien samaan sävyyn kommentoivien olevan sama henkilö :D
Vituttais olla nainen jos yläpää on tuota luokka.
T. Se mies jota naurattaa ahdistuvat ja kateelliset ämmät.
[/quote]
Ymmärrän kyllä että harmittaa, kun meni hieman vituiksi tuo "eikun olen siis mies ja tykkään sellaisesta kropasta, joka itselläni... eikun siis ihanteenani on" :)
[/quote]
Lue uudestaan ja yritä edes.
Olen 85, 94 ja 105.
T. Se mies.
[/quote]
Sori, mutta 85-94-105 ei ole kyllä tiimalasia nähnytkään.
[/quote] Kiitos päivän nauruista!!:D Eihän tuossa puhuttu mitoista vaan viestien numeroista!
[/quote]
Se oli sellainen niinsanottu vitsinpoikanen. Vähän huono sellainen, mutta silti. ;)
Oma kokemus rinnoista. Olen normaalisti pienirintainen. Isorintaisen elämää sain kokeilla imetysaikana. En ole ihminen, joka nauttii miesten huomiosta ja siitä, että miehet haluaa työntää heti parrunsa minuun, kun näkevät rintani. Toisaalta koin ne myös hankaliksi.
Olin oikein tyytyväinen, kun sain pienet rintani takaisin. Joten voin sanoa isot rinnat kokeneena, että en todellakaan ole niistä kateellinen.
Ja jos mieheni menisi kuiskimaan isorintaiselle naapurille, että haaveilee hänestä, uskon, että suhteessamme olisi muutakin vikaa, kuin rintojeni koko.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:00"]
Mutta suurinosa isorintaisista nimenomaan tekee numeron rinnoistaan ja tuo niitä esille. Teitä, jotka ette niillä "leveile" ettekä halua niillä huomiota, on vähän. Olette eri asia.
[/quote]
Mutta, jos rinnat ovat se oman kropan kaunein puoli. Se omasta mielestä ehkä ainoa kaunis piirre, niin eikä siitä saisi olla terveellä tavalla ylpeä. Vai pitäisikö se ainut kaunis asia sekin peittää?
Ihan yhtä lailla voisi sanoa, että jos naisella on omasta mielestään kauniit silmät, niitä ei saisi "esitellä" meikkaamalla niin, että suuret silmät korostuvat, kun se on jonkun mielestä "leveilyä". Eikö juuri se, että joku pitää "leveilynä" esim. isorintaisella naisella olevaa avonaista kaula-aukkoa, josta rintavako näkyy, kerro juuri siitä että se joka pitää sitä leveilynä, jossain salaisessa sopukassa (jota ei edes itsessään tunnista) kadehtii niitä rintoja ja haluaisi siksi että ne olisi verhottu hillitymmiksi.
Eikö jokainen pyrikin korostamaan parhaita puoliaan ja naamioimaan ne vähemmän viehättävät? Esimerkiksi tämä nainen näyttöisi huomattavasti vähemmän kauniilta, jos hän olisi pukeutunut yläosaa korostamattomaan pukuun:
http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/9f/9a/9a/9f9a9a29b00ec0dcb87f0a4229879e79.jpg
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:00"]
[/quote]
Mutta, jos rinnat ovat se oman kropan kaunein puoli. Se omasta mielestä ehkä ainoa kaunis piirre, niin eikä siitä saisi olla terveellä tavalla ylpeä. Vai pitäisikö se ainut kaunis asia sekin peittää?
Ihan yhtä lailla voisi sanoa, että jos naisella on omasta mielestään kauniit silmät, niitä ei saisi "esitellä" meikkaamalla niin, että suuret silmät korostuvat, kun se on jonkun mielestä "leveilyä". Eikö juuri se, että joku pitää "leveilynä" esim. isorintaisella naisella olevaa avonaista kaula-aukkoa, josta rintavako näkyy, kerro juuri siitä että se joka pitää sitä leveilynä, jossain salaisessa sopukassa (jota ei edes itsessään tunnista) kadehtii niitä rintoja ja haluaisi siksi että ne olisi verhottu hillitymmiksi.
Eikö jokainen pyrikin korostamaan parhaita puoliaan ja naamioimaan ne vähemmän viehättävät? Esimerkiksi tämä nainen näyttöisi huomattavasti vähemmän kauniilta, jos hän olisi pukeutunut yläosaa korostamattomaan pukuun:
http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/9f/9a/9a/9f9a9a29b00ec0dcb87f0a4229879e79.jpg
[/quote]
Sivusta huomautan, että tuo kuvan mekko on kyllä aika mauton - yläosaa ja rintoja voi korostaa myös eri tavoilla...
Mutta sinänsä minua ei häiritse se, että naisilla on rinnat esillä. Tykkään itse esim. 1800-luvun alun empire-mekoista, joissa tissejä korostettiin usein niin reippaasti, ettei moni nykypäivänäkään kehtaisi ;) Ja esimerkiksi 1780-luvun muoti oli niin avokaulaista, että nännit lipsahtivat usein "vahingossa" esille. (Ei se oikeasti mikään vahinko ollut: tuon ajan muotikuvissakin näkyy näitä lipsahduksia.)
Niin. Rinnat ovat osa kroppaa, eivät sen ulkopuolella eli jos joku ihailee niin hyvä kroppahan silloin on. Tuntuu hassulta että täällä "tiedetään" että jos rinnat ovat isot niin rasvaa on oltava muuallakin. Mulla ei ole edes selluliittia missään. Puhumattakaan pallomahasta. Jotenkin se rasva laihduttaessanikin lähti juuri vatsasta eikä suinkaan lantiosta eikä rinnoista. Enkä mä ole ainoa laatuani. Minulla on tosin hyvät tsäänsit lihoa juuri mahasta koska rintoihin ja lantioon tuo painonvaihtelu ei näytä tekevän kuin jonkun sentin eron. Mutta vauvapalstan mukaan tämä ei ole mahdollista;) Pidän vatsan timminä ruokavaliolla ja treenillä. Koneellekin kun tuun niin en todellakaan istu vaan seison näpytellessäni. Suosittelen kaikille pallomahasta kärsiville.
Aha, täällä 157cm 50kg ja 75D. En ole kyllä millään muotoa isokokoinen muualta kuin rintamuksesta.
Kirjoitin:
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En suosittele ketään naista kokeilemaan pientä rasvaprosenttia, koska siinä tilassa naisen hormonitoiminta ja terveys oikeasti kärsii. Miehet on sitten erikseen.
Mulle riittää nämä d-kupin rinnat ja selkeästi erottuvat vatsalihakset (ei ole pallomahaa eikä läskiriipputissejä, kateellisille tiedoksi).