Onko äitisi tai isäsi kuollut?
Minkä ikäisenä jäit ilman toista/ molempia vanhempiasi?
Kommentit (62)
Isäni kuoli kun oli 17v.Äitini 85v. elää yhä.
Isä kuoli kun olin 11v, syöpään. Äiti elää edelleen, nuori 47v täyttävä. Itse täytän 26v.
isä kuoli puukkoon -87, Äiti kasvaimeen -06
Mies
Äitini kuoli syöpään kun olin 25v.
Äitini kuoli syöpään kun olin 25v.
Menetin molemmat vanhempani liikenneonnettomuudessa -96. En haluaisi ajatella näin, mutta olen iloinen, että molemmat menehtyivät samanaikaisesti (mm. äitini luonteen tuntien hän olisi saattanut masentua niin pahasti, että olisi tehnyt itsemurhan jälkeenpäin).
Isä kuoli syöpään kun olin 24, äiti on elossa ja jo reippaasti yli 70.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:13"]Minkä ikäisenä jäit ilman toista/ molempia vanhempiasi?
[/quote]
Valitettavasti eivät ole kuolleet.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:13"]Minkä ikäisenä jäit ilman toista/ molempia vanhempiasi?
[/quote]
Valitettavasti eivät ole kuolleet.
Isä kuoli äkilliseen sairakohtaukseen, kun olin 25-vuotias. Esikoiseni syntyi neljä päivää myöhemmin. Oli kohtuullisen rankka syksy se.
Olin 52-v., kun äiti kuoli syöpään 78-vuotiaana. Isä elää vielä, on 81-vuotias.
Isä kuoli keuhkokuumeeseen, taustalla Parkinsonin tauti. Olin 22 v. Ätini kuollessa olin 36, äiti kuoli aivovenvuotoon.
Isäni kuoli onnettomuudessa, kun olin 2-vuotias. Isäpuoleni tuli kuvioihin muutaman vuoden päästä. Hän kuoli sydänkohtaukseen, kun olin 30. Äiti elää ja on terve, onneksi.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:13"]
Minkä ikäisenä jäit ilman toista/ molempia vanhempiasi?
[/quote]
Jäin täysorvoksi alle kouluikäisenä.
Olin 29v kun äitini kuoli...äiti oli 65v juuri täyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 20:49"]
Isäni kuoli onnettomuudessa, kun olin 2-vuotias. Isäpuoleni tuli kuvioihin muutaman vuoden päästä. Hän kuoli sydänkohtaukseen, kun olin 30. Äiti elää ja on terve, onneksi.
[/quote]
Mikähän tässä on alapeukuttamisen arvoista?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 20:49"]
[/quote]
Mikähän tässä on alapeukuttamisen arvoista?
[/quote]
Täällä käy outoja ihmisiä, älä välitä :-)
Isäni kuoli syöpään noin vuosi sitten, olin 36. Äitini elää ja on ihan hyväkuntoinen ikäisekseen.