Onko äitisi tai isäsi kuollut?
Minkä ikäisenä jäit ilman toista/ molempia vanhempiasi?
Kommentit (62)
Isä tappoi itsensä lääkkeillä kun olin 2, hän vihasi isyyttä mutta ei ylpeänä halunnut myöntää sitä muille kuin äidilleni. Hän oli varannut minua ja äitiäni varten pyssyynsä kaksi kuulaa mutta ei ehtinyt ampua meitä ennen kuin lyyhistyi maahan. Hän oli psykiatri joten hän sai itse määrättyä itselleen haluamansa määrän vahvoja lääkkeitä.
Äitini elää.
Isä kuoli 2012 kun olin 11v sepelvaltimontautiin
Isäni kuoli keuhkosyöpään ollessani 33v.
Isäni kuoli sydänkohtaukseen kun olin 25 vuotias. Nykyisin olen 42 ja äitini elää ja voi hyvin edelleen.
Olen yli 40 v mies. Äitini kuoli yllättäen kymmenisen vuotta sitten. Välit ja asiat jäi hänen kanssaan selvittämättä, pitkälti hänestä johtuen.
Isäni kuoli uuvuttavaan sairauteen reilu 5 v sitten. Kaipaan häntä paljon, mutta onneksi suhteemme oli koko aikuisikäni hyvä, ja loppuun asti puhuimme kaikesta ja kerroimme että rakastamme. Se, että isäni sai kuolla ilman että välillämme olisi ollut selvittämättömiä asioita, tai että olisi joutunut miettimään rakastanko häntä, lohduttaa minua jonkin verran.
Isäni kuoli todella harvinaiseen syöpään kun olin 6v ja äitini syöpään kun olin 45v.
Äiti kuoli kun olin 4v. Minkäänlaista äitihahmoa ei ole sen jälkeen ollut ja kyllä on ollut vaikeaa, varsinkin siinä kohtaa kun aloin kasvaa tytöstä nuoreksi naiseksi.
Äiti kuoli hyvin pian yo-kirjoitusteni jälkeen. Se oli helpotus. Onneksi jäi rakastava isä, joka nukkui pois vasta pari vuosikymmentä myöhemmin.
Isä tappoi itsensä, kun olin 27-vuotias. Äiti elossa.
Isä kuoli kun olin 31 ja äiti kun olin 40. He olivat kuollessaan 86 ja 78, joten eivät mitenkään kesken kaiken kuolleet.
Isäni kuoli kun olin 19, mutta oikeasti menetin hänet jo 6-vuotiaana kun vanhempani erosivat. Isällä oli paljon ongelmia. Äiti kuoli syöpään kolme vuotta sitten. Olin silloin 42-vuotias.
Isäni kuoli äkillisesti, kun olin abi. Aivoverenvuoto.
Äitini kuoli kun olin 20 vuotias. Lapseni oli silloin puolivuotias. Oli kyllä kova paikka nuorelle yh äidille kun ainoa tuki ja turva kuoli äkillisesti.
Olin 9-vuotias kun isäni kuoli, äitini kuolessa olin 17v. Nyt olen 20v
Olin 5-vuotias, kun isäni kuoli äkillisesti aivoverenvuotoon 35-vuotiaana.
Kaikki ovat kuolleet. Käyn kaikkien haudoilla näin jouluisin. Olen ihan yksin. Nyyh :(
Isä kuoli putkaan, kun olin 24. Äiti on vielä elossa
Molemmat kuolivat ns. perhetragediassa kun olin 16v. Nyt olen 27v.