Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö sen tunteen, kun huomaat eksäsi vaihtaneen sinut huonompaan...

Vierailija
07.12.2020 |

Outo fiilis.

Avioliittomme päättyi jo kahdeksan vuotta sitten, kun mies vaihtoi minut lennosta toiseen. Saatesanoilla, kuinka tuo toinen nainen on niin paljon parempi kuin minä. Kuinka hänellä on niin suuri sydän. Kuinka hän on niin onnellinen.

Vuosia podin, mitä tein väärin. Yritin parhaani olla hyvä vaimo. Ja miksi en kelvannut.... tämä tiestysti meni vuosien saatossa ohi. Tai niin luulin.

Tänään kuulin totuuden. Yksityisyyttä suojallakseni en kerro mitä kautta. Mutta kuulin sen helvetin, joka heillä on jo vuosia.

Se tunne.... ei, se ei ole vahingoniloa. Se on helpotusta. Vapautusta. Minussa ei ollutkaan mitään vikaa. En ollutkaan huonompi ihminen.

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vertailet ihmisiä? Se ei ole miellyttävä piirre ja ymmärrät varmaan että mielipiteesi on puhtaasti subjektiivinen.

Vierailija
2/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneelle paskainen loppu. Ihminen joka ei näe vikaa itsessään syyttää aina muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat asian nyt mielestäsi ja pääset jatkamaan kevyemmällä mielellä eteenpäin. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
4/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyllä myös vahingoniloinen - kiitokseksi kaikesta kärsimyksestä.

Ja Lakukissa voit mennä muualle sädekehäsi kanssa.

Vierailija
5/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan nää menee näin. Uusi vaikuttaa aluksi ah niin ihanalta mutta lopulta jotain vikaa siinäkin on. Ihmisiähän me vaan ollaan, kukaan ei ole täydellinen.

Suurin osa kai parisuhteissa jostain tappelee eikä jotain ominaisuutta toisessa siedä.

Tietty siitä saa jotain tyydytystä ettei se uusikaan ollut superhyvä.

Vierailija
6/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En arvostele ihmisiä millään parempi-huonompi-asteikolla.

AP:lla taitaa olla vaikeuksia päästä exästään yli.

Vierailija
7/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole henk.koht. kokemusta tuollaisesta, mutta ymmärrän tunteen. Moni kakku päältä kaunis, olen joskus ajatellut uutuudenhehkusta. Tietäen, millainen henkilö on vähän pitemmän tuntemisen perusteella. 

Nopea vaihto aika vieraaseen tyyppiin - siinä on kyllä isot riskit. En itse lähtisi oli tunteet miten suuret tahansa.

Vierailija
8/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap sun exä ole miehenä sitä luokkaa, että helvetiksi se elämä hänen kanssaan muuttuu ennen pitkää. Lennosta vaihtaminen on jo riittävän törkeää, eikä sitä kuulu kruunata ylistämällä uutta ja polkemalla vanhaa.

Vierailija
9/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska ei mua ole koskaan vaihdettu lennossa muihin. Mutta tietysti on itsestään selvää että huonompaanhan se joutuu vaihtamaan. 

Vierailija
10/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta exän asiat. En usko, että parempaa saa kuin minä. Minä halusin eron. Ex ilmoitti ettei aio jäädä yksin ja kahden viikon kuluttua hällä oli joku. Kyllä on hehkuttanut tätä naista minullekin. Nauroin kyllä mielessäni ja nauran edelleen.

Vierailija
11/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla isot luulot itsestäsi.

Vierailija
12/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin vahigoniloine ettei mitään rajaa 😂😂😂😂😂😂

Vierailija
13/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen voi edes määritellä, kuka on "parempi" ja kuka "huonompi"? Nämähän on ihan puhtaasti subjektiivisia tunnetason kokemuksia. Mies oli kyllä ääliö, jos hehkutti tätä uutta sinulle. Miksi niin tekisi?

Rakastuin itse suhteen aikana toiseen ja sanoin silloiselle kumppanilleni, että vika ei ollut hänessä, ei tehnyt mitään väärin ja toivon että on onnellinen. Aina ei voi valita keneen rakastuu. Eikä siinäkään ollut kyse siitä, kumpi parempi, tai huonompi.

Vierailija
14/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Miksi vertailet ihmisiä? Se ei ole miellyttävä piirre ja ymmärrät varmaan että mielipiteesi on puhtaasti subjektiivinen.

Tässä tapauksessa kyse ei ole minun mielipiteestäni, vaan ulkopuolisen. Kuten sanoin, en kerro yksityiskohtia.

Ap

Vierailija
15/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siltikin ap, sinä hävisit, huononmallesi. Ja sepä se ketuttaa, koska se merkitsee, että olet todella huono.

Ilmankos ap onkin niin katkera.

Ei, en ole katkera. Ja mielestäni pääsin erosta yli parissa vuodessa. Mutta sehän tässä hassua onkin, että nyt vasta huomaan, että minussa on ollut vielä jokin juttu, mikä on kaivellut minua. Ilman tämän päiväistä tietoa, en olisi siitä tiennyt.

Aina sanotaan, että kaikki tapahtuu tarkoituksella. Tänään tämä palapeli loksahti paikoilleen. Tapahtumat saivat merkityksen.

Ap

Vierailija
16/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon eksälleni mahdollisimman hyvää kumppania ja sellaisen löydän toivottavasti itsellenikin vielä. Kannattaa miettiä mistä johtuu jos haluaa pelkkää paskaa eksälleen tai liikaa vertailee itseään eksän nykyiseen. Menneet menneitä.

Vierailija
17/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa kyse ei ole minun mielipiteestäni, vaan ulkopuolisen. Kuten sanoin, en kerro yksityiskohtia.

Ap

Et kerro yksityiskohtia, no voi hihihi, nyt peiton alle salaisuutesi kanssa kihertelemään. Mitäs v****a edes kirjoittelet tänne, jos mitään ei voi kertoa? Tollo akka.

Kerroin jo siitä helvetistä, missä he elävät. Jatkuvia riitoja yms.

Sitä en kerro, miten tiedän tämän. Sillä ei ole merkitystä tässä ketjussa.

Ap

Vierailija
18/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon eksälleni mahdollisimman hyvää kumppania ja sellaisen löydän toivottavasti itsellenikin vielä. Kannattaa miettiä mistä johtuu jos haluaa pelkkää paskaa eksälleen tai liikaa vertailee itseään eksän nykyiseen. Menneet menneitä.

Niin minäkin toivon.

Ei tässä vahingonilosta ole kyse.

Ap

Vierailija
19/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin toivon.

Ei tässä vahingonilosta ole kyse.

Ap

Olet naurettava pelle.

Vierailija
20/107 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehesikin riitelee parisuhteessaan, niin olet vapautunut? Juu en ymmärrä. Jos eroon päädytään niin molemmissa on vikaa. Sinussa ja ex-miehessä. Yleensä vain on hyvä olla vähän aikaa yksin, jotta voi käsitellä asioita. Miehesi ei ole ehtinyt käsitellä, joten ei hyvä. Mutta ei se susta silti mitään pyhimystä tee.