Kauanko vodkapullo säilyy avattuna
Olen tekemässä vodkakanaa ja siihen tarvitaan siis vodkaa 2-3rkl. Löytyi varmaan ainakin puolvuotta avattuna ollut vodkapullo kaapin perältä, melko täysi. Onkohan vielä sopivaa käytettäväksi?
Kommentit (12)
Ei siis vanhene?
ap kotikokki
PS. Tää resepti on aivan upeen kotikokin melanien tiktokista bongattu, suosittelen palstan mammoille! Heillä on oma leipomo Rezé
0.7 pullo kestää puolisen iltaa.
M 45
Onnea! Alkoholi ei ole sinulle ongelma. Niille, joilla avattu pullo säilyy vartin, se on iso ongelma.
Alkoholi säilyy todella pitkään, ellei jotenkin joku bakteeri pääse alkoholiin käsiksi. Ne tykkää sitä ryypätä ja oksentavat etikkaa...
Meillä kestäisi muutaman tunnin, siis jos olisi olutta yms. muuta juotavaa. Ellei, niin tunti...
Vierailija kirjoitti:
Ei siis vanhene?
ap kotikokki
PS. Tää resepti on aivan upeen kotikokin melanien tiktokista bongattu, suosittelen palstan mammoille! Heillä on oma leipomo Rezé
Vasta vuoden korkattuna ollut vodka rupeaa saamaan lasin makua.
Ehjänä jos vodkapullo säilyy niin se on periaatteessa ikuinen. Eikä siihen vaikuta onko pullo avattu vai ei.
Jos bisseä kans niin kyllä se aamuun asti.
Joo, se on vanhentunutta, ei voi käyttää. Mä voin tulla hakemaan sen pois, mulla on sellanen ongelmaviinankierrätys-bisnes
kiinnostaisiko liittyä raittiuskerhoon
🤨
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on vanhentunutta, ei voi käyttää. Mä voin tulla hakemaan sen pois, mulla on sellanen ongelmaviinankierrätys-bisnes
HAH!
WTF?