Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffikumppanilla löyhä koronakuri

Vierailija
07.12.2020 |

Tapasin ihmisen, jonka kanssa kävimme korona-ajan henkeen sopien kävelytreffeillä. Nyt kuitenkin häneen paremmin tutustuessa on tullut esiin, että hän ei tunnu ottavan koronasuosituksia vakavasti. Hän on mm. käynyt salilla, viettänyt aikaa julkisissa tiloissa, vanhempiensa luona, kaveriporukassa ja käynyt ravintoloissa aivan kuten ennen koronaa. Hän ei myöskään tunnu olevan erityisen ajan tasalla koronauutisoinnista ja -suosituksista mm. matkailuun liittyen.

Itse pyrin noudattamaan suosituksia mm. välttämällä turhia sosiaalisia kontakteja, ihmismassoja ja ylipäänsä paikkoja, joissa koronatartunnan riski on suuri. Lähipiiriini kuuluu riskiryhmäläisiä, joita en halua altistaa taudille käyttäytymällä itse vastuuttomasti.

Kysymys kuuluukin: olenko niuho, jos näen käytöksessämme ja vastuullisuudessamme liian suurta ristiriitaa jatkaakseni tapailua? Tavallaan ajattelen, että otan asian liian vakavasti, mutta toisaalta häntä tapailemalla asetan itseni suurempaan tartuntariskiin. Treffikumppanin asenne tässä kuitenkin häiritsee. Ehkä omassanikin on vikaa. En tiedä. Kertokaa te.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kertoo hänen itsekeskeisyydestään yleisemminkin. En lähtis kehittelemään suhdetta eteenpäin. Toisten terveyden riskeeraaminen ei voi olla hyvä merkki.

Vierailija
2/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli totaalinen turn off, kun tapailutyyppi epäili koronaa huijaukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aika niuholta mutta kyllä siinä tyypissäkin on pikkasen vikaa.

Vierailija
4/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen ihminen on. Jos toinen vaihtoehto on kyhjöttää yksin itsemurhayksiössä, mahdollisesti tämä aika tai muu tuonut onnettomuutta elämään, niin kyllä ymmärrän ettei halua jäädä yksin.

Vierailija
5/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tekopyhä. Itse lähdit tapaamaan sellaista joka ei kuulu lähipiiriisi samalla vaarantaen ne riskiryhmäläiset joita tunnet. Toivottavasti tajuat pysyä nyt heistä kaukana.

Vierailija
6/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat siltä että dumppaisin sinut aika nopeasti.

Vierailija
7/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti myös löyhä seksuaalimoraali.

Vierailija
8/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllähän se ihmisestä aika paljon kertoo. Mieti haluatko jakaa elämäsi sellaisen kanssa, jonka arvot eivät käy yksiin omiesi kanssa.

Vierailija
9/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onnistunut keskustelemaan sopuisasti näistä asioista sekä treffikumppanien että työkontaktien kanssa. Eri ihmisillä on erilaisia suhtautumistapoja. Kun asiat käy rauhallisesti läpi, tapaamiset onnistuvat tai voidaan siirtää yhteisymmärryksessä myöhemmäksi.

Ainoat kokonaan no-not minulle olisivat valehtelijat ja q-anon-hullut.

Vierailija
10/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kertoo hänen itsekeskeisyydestään yleisemminkin. En lähtis kehittelemään suhdetta eteenpäin. Toisten terveyden riskeeraaminen ei voi olla hyvä merkki.

Hyvä yritys ap😷 Bää, bää, bää, bää, bää🐑

Vierailija
11/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kertoo hyvin naisten konformistisesta orjamielosyydestä jossa ei uskalleta edes ajatella itse🤣😅🤣😅🤣

Vierailija
12/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset eivät luultavasti välitä seksitaudeistakaan, paljaalla painavat menemään.

Vierailija
14/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tekopyhä. Itse lähdit tapaamaan sellaista joka ei kuulu lähipiiriisi samalla vaarantaen ne riskiryhmäläiset joita tunnet. Toivottavasti tajuat pysyä nyt heistä kaukana.

Itsekin sairastan sydänsairautta ja ollut tapaamatta kaveria joka käy treffeillä. Hänen elämä, en siitä tuomitse mutta omat valintani teen sen pohjalta mikä itselle parasta.

Toivottavasti olet ap rehellisesti läheisillesi kertonut omista riskeitäsi joita seurasi mukana tulee että hekin saavat itse tehdä päätökset omasta parhaastaan.

Vierailija
15/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä yritys ap😷 Bää, bää, bää, bää, bää🐑

Jos olisin itse vahvasti tuota tai jotain muuta mieltä, niin tuskin kysyisin mielipidettä asiaan täältä.

AP

Vierailija
16/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä tämmöiseen aikaan sitten menet treffeille? 

Vierailija
17/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies saattaa olla myös muissa asioissa huoleton.

Vierailija
18/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset ihmiset eivät luultavasti välitä seksitaudeistakaan, paljaalla painavat menemään.

Olen kyllä pannut paljaalla naisia joiden kanssa ei ole enää raskauden riskiä. Näytin kumia mutta sanoivat "et sä tarvitse". Onhan se ihan eri tunne panna paljaalla ja laskea sisään.

Vierailija
19/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä pannut paljaalla naisia joiden kanssa ei ole enää raskauden riskiä. Näytin kumia mutta sanoivat "et sä tarvitse". Onhan se ihan eri tunne panna paljaalla ja laskea sisään.

Eihän vanhempiin ihmisiin tartu taudit 🙄

Vierailija
20/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma mies. Ei lammas, jota propaganda vie...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän