Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffikumppanilla löyhä koronakuri

Vierailija
07.12.2020 |

Tapasin ihmisen, jonka kanssa kävimme korona-ajan henkeen sopien kävelytreffeillä. Nyt kuitenkin häneen paremmin tutustuessa on tullut esiin, että hän ei tunnu ottavan koronasuosituksia vakavasti. Hän on mm. käynyt salilla, viettänyt aikaa julkisissa tiloissa, vanhempiensa luona, kaveriporukassa ja käynyt ravintoloissa aivan kuten ennen koronaa. Hän ei myöskään tunnu olevan erityisen ajan tasalla koronauutisoinnista ja -suosituksista mm. matkailuun liittyen.

Itse pyrin noudattamaan suosituksia mm. välttämällä turhia sosiaalisia kontakteja, ihmismassoja ja ylipäänsä paikkoja, joissa koronatartunnan riski on suuri. Lähipiiriini kuuluu riskiryhmäläisiä, joita en halua altistaa taudille käyttäytymällä itse vastuuttomasti.

Kysymys kuuluukin: olenko niuho, jos näen käytöksessämme ja vastuullisuudessamme liian suurta ristiriitaa jatkaakseni tapailua? Tavallaan ajattelen, että otan asian liian vakavasti, mutta toisaalta häntä tapailemalla asetan itseni suurempaan tartuntariskiin. Treffikumppanin asenne tässä kuitenkin häiritsee. Ehkä omassanikin on vikaa. En tiedä. Kertokaa te.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset ihmiset eivät luultavasti välitä seksitaudeistakaan, paljaalla painavat menemään.

Olen kyllä pannut paljaalla naisia joiden kanssa ei ole enää raskauden riskiä. Näytin kumia mutta sanoivat "et sä tarvitse". Onhan se ihan eri tunne panna paljaalla ja laskea sisään.

Eihän vanhempiin ihmisiin tartu taudit 🙄

Yksikään hedelmällisessä iässä olevista panoistakaan ei ole pyytänyt laittamaan kumia kun ovat imeneet😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän