Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä Sunny`s vaateketjun vaatteista?

Vierailija
22.04.2014 |

Onko jollakin kokemuksia Sunny`s vaateketjun vaatteista? Kestävyys, laatu?

Perheen teini haluaisi ostaa sieltä vaatteita, mutta minusta näyttivät halpisrytkyiltä, joilla vain oli hintaa kamalasti. Näyttivät myös vähän sellaisilta pissisvaatteilta, joten en antanut ainakaan vielä ostaa.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 17:26"]

Nykyäänhän melkein kaikista farkuista lähtee väriä. Ainakin nuorison suosimista H&M:n farkuista Espritin farkkuihin. Mitä halvemmat, sitä varmemmin lähtee väriä.

[/quote]

Sunny`s vaatteet kun vaan ei ole ihan halpoja...

Vierailija
42/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään liikkeen vaatteista kovasti, varsinkin yhdistelemällä näitä muihin vaatteisiini. Hyvä vaan ettei näitä tule vastaan joka toisella koska siten menettäisivät hohtonsa. ;)

Minulla nämä kys. vaatteet ovat kestäneet hyvin koska osaan hoitaa ja pestä ne oikein. Olen myös saanut lukuisia kehuja juuri tämän liikkeen vaatteista tutuilta ja tuntemattomilta eikä juuri kukaan ole äkkiseltään osannut sanoa ostopaikkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 19:14"]

Itse tykkään liikkeen vaatteista kovasti, varsinkin yhdistelemällä näitä muihin vaatteisiini. Hyvä vaan ettei näitä tule vastaan joka toisella koska siten menettäisivät hohtonsa. ;)

Omistajista Jutta tai se mallimamma, ellei sponsorivaatteissa kulkevista joku, liittyi sitten mukaan keskusteluun ;)... vai ihanko myyjä taas viitsi työpaikkansa vuoksi...

Minulla nämä kys. vaatteet ovat kestäneet hyvin koska osaan hoitaa ja pestä ne oikein. Olen myös saanut lukuisia kehuja juuri tämän liikkeen vaatteista tutuilta ja tuntemattomilta eikä juuri kukaan ole äkkiseltään osannut sanoa ostopaikkaa!

[/quote]

Omistajista Jutta tai se mallimamma, ellei sitten joku sponsorivaatteissa kulkevista tai jopa työpaikastaan huolestunut myyjä, osallistui taas keskusteluun...laatu ei kyllä kehumalla kuitenkaan parane, eikä huonot kokemukset muuksi muutu. :(

Vierailija
44/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Gustafssonnin kukkaro kiittää.

Vierailija
45/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 20:00"]

Jutta Gustafssonnin kukkaro kiittää.

[/quote]

Sen Makusen korvikkeen kukkaro kans. :)

Vierailija
46/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok vaatteita jos hintalappuihin laitettaisiin sellanen 5e summa. Ranskasta saa tosi kivoja ja yhtä huonolaatusia kun sunnysin vaatteet tolla 5e alk. hinnalla. Noissa sunnysin vaateissa on vaan isona vikana toi järjetön hinta.

Vierailija
47/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tässä ketjua lukiessa ajatus, että Sunny`s vaatteita markkinoidaan missien avulla ja näin massalle tulee kuva, että vaatteet ovat laadukkaita design-tuotteita, mitä ne eivät todellisuudessa ole. Tämän markkinointikikan ja statuksen avulla vaatteet saadaan myytyä ylihintaan.

Vierailija
48/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset täällä huutelee! Kaikilla ei ole varaa ;););)

Vierailija
49/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen aivan ja täysin samaa miletä ja ihan samoja kokemuksia ja kyllä siletä löytyy muutakin kuin pissisvaatteita.

T: Nainen 49-v.

Vierailija
50/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 21:27"]

[/quote]

Olen aivan ja täysin samaa miletä ja ihan samoja kokemuksia ja kyllä siletä löytyy muutakin kuin pissisvaatteita.

T: Nainen 49-v.

[/quote]

Kyllä sieltä tosiaan löytyy muutakin kuin pelkkiä pissisvaateita ja ehkä siksi olen sieltä jotain ostanut, mutta totta on sekin, että vaatteissa on valitettavan huono hinta/laatu suhde.

Vierailija
51/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sanaa: White Trash

Vierailija
52/52 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt kauppaa nuorten liikkeenä, minkä vuoksi en ole kaupassa käynyt. Löysin vähän aikaa sitten sieltä pitsipaidan ja farkut vaikka minun on ollut vaikea löytää sopivia farkkuja. Hyvin on tähän mennessä kestänyt ja pesukoneen kautta ovat jo käyneet