Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Sunny`s vaateketjun vaatteista?

Vierailija
22.04.2014 |

Onko jollakin kokemuksia Sunny`s vaateketjun vaatteista? Kestävyys, laatu?

Perheen teini haluaisi ostaa sieltä vaatteita, mutta minusta näyttivät halpisrytkyiltä, joilla vain oli hintaa kamalasti. Näyttivät myös vähän sellaisilta pissisvaatteilta, joten en antanut ainakaan vielä ostaa.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit.

Vierailija
22/52 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo missiehdokkaat pueta niihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on olleet laadultaan hyviä. Meillä kyllä tyttärellä on Sunny'sin vaatteita. "Pissisvaatteita" joo, niin minustakin, mutta minä olenkin lähes nelikymppinen täti. Teinien ei meillä tarvitse minun makuni mukaan pukeutua, ostan heille sellaisia vaatteita kun he itse tykkäävät. Tytär tykkää tällä hetkellä "pissistyylistä" ja poika taas haluaa kaikki mustaa.

Vierailija
24/52 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaita joo.. jos pitää laatuna sitä että toppi on rikki saumasta kun ollut kaksi kertaa päällä...

Vierailija
25/52 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku valmistetaanko ne ranskassa?

Vierailija
26/52 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti kestävät käyttöä ja hinta ihan liian korkea . En suosittele!

Vierailija
27/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teini ei ole onneksi pissis, eikä tykkää Sunny`s-ketjun tyylisistä vaatteista. Onneksi siis vältyn ostamasta tai edes keskustelemasta teinin kanssa tuollaisista vaatteista.

Vierailija
28/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 16:06"]

No itse pukeuduin nuorena pakosta äidin ostamiin kalliisiin tanttavaatteisiin, koska mamma betalade. Samaa en tee lapsilleni.

[/quote]

Osakkeen omistaja puolustelee..

[/quote]

Onko Sunny's pörssissä?? :D

Vierailija
29/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla. Vanhemmat määräsivät mun vaatteet ja nyt kun olen kohta 40 v. niin mun isä on alkanut ehdottelemaan, että mun pitäisi muuttaa pukeutumistyyliä johonkin mammatyyliin, vaikka en todellakaan pukeudu liian nuorekkaasti, mutta jotain rajaa.

Lasten ollessa pieniä, mä päätin mitä lapset pitivät, mutta jo eskari-ikäisenä ovat saaneet päättää aika pitkälle mitä ovat pukeneet päällensä. Teini-ikäiseksi tultua suostuin Seppälän ryysyihinkin, koska musta oli tosi harmillista, kun mulla ei ollut nuoruudessa kuin pari paitaa mistä tykkäsin oikeasti. Haluan, että omat lapseni saavat pukeutua niihin vaatteisiin mihin haluavat. Asetan tietysti rajat siihen ettei mitään liian paljastavia vaatteita käytetä, mutta eipä ole kertaakaan tarvinnut kieltäytyä ostamasta vaatteita, sen verran hyvä maku näyttäisi olevan mun nuorilla. Sunny'sista guessiin ja superdrystä seppälään, kaiken merkkisiä vaatteita.

Vierailija
30/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 16:06"]

No itse pukeuduin nuorena pakosta äidin ostamiin kalliisiin tanttavaatteisiin, koska mamma betalade. Samaa en tee lapsilleni.

[/quote]

Taisit sekoittaa nyt laadun ja tyylin. Nuorihan voi itse valita tyylinsä ja ostaa kuitenkin laadukkaita ja kestäviä vaatteita.

Vierailija
31/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä huonoja kokemuksia ketjun vaatteiden kestävyydestä ja ihmettelen että jotkut noita vielä viitsivät ostaa. Itse en enää osta enkä anna tyttärienkään ostaa heikkolaatuisia vaatteita kun tulevat siihen ikään.

Vierailija
32/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan laadukkaita. Todella ylihintaisia

Vierailija
33/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylistä en sano mitään, mutta laatu on ruokottoman kehnoa. Hinnoista vähintään puolet pois ja voisin ymmärtää että joku noita kertakäyttövaatteita ostaa.

Vierailija
34/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synny`s vaatteet ovat laadukkaita ja erittäin kauniita ja liikkeisssä työskentelevät myyjät ovat asiantuntevia. Vaateiden hintalaatusuhde on kohdallaan. Toivon että arvostelijatkin rohkeasti tutustuvat valikoimiin ja myymälöihin sen sijaan että viettävät aikaansa keskustelupalstoilla.

Vierailija
35/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei anna lastensa ostaa heikkolaatuisia vaatteita: =D Ei siis ainakaan H&M:n vaatteita, ei Seppälää, ei Vilaa, ei Cubusta. Mistäköhän meinaa ostaa teinillensä vaatteet?

Vierailija
36/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 16:35"]

Tyylistä en sano mitään, mutta laatu on ruokottoman kehnoa. Hinnoista vähintään puolet pois ja voisin ymmärtää että joku noita kertakäyttövaatteita ostaa.

[/quote]

Samaa mieltä; hinta ja laatu ei kohtaa. Ylihintaisia rytkyjä.

Vierailija
37/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 16:56"]

Joku ei anna lastensa ostaa heikkolaatuisia vaatteita: =D Ei siis ainakaan H&M:n vaatteita, ei Seppälää, ei Vilaa, ei Cubusta. Mistäköhän meinaa ostaa teinillensä vaatteet?

[/quote]

Hm, Seppälä ym. hinnoittelevat heikkolaatuiset vaatteensa oikein. Sunny`s  myy heikkolaatuista kalliilla.

Vierailija
38/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kyllä nyt kommentoida tähän. Olen ostanut kyseisestä liikkeestä yhdet housut ja pesin ne ohjeen mukaan käsin varoen haalealla vedellä ja päästivät runsaasti väriä, vaikka pesuohjeessa ei mainittu mitään mahdollisesta värin päästöstä. Väriä ei siis lähtenyt sellainen pieni määrä, kuten joskus tapaa ensimmäisessä pesussa käydä, vaan housut haalistuivat käyttökevottomaksi. Valitin asiasta myymälään, mutta sain mielestäni ylimielistä kohtelua enkä mitään korvausta. Toiste en aio noita vaatteita ostaa!

Vierailija
39/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän melkein kaikista farkuista lähtee väriä. Ainakin nuorison suosimista H&M:n farkuista Espritin farkkuihin. Mitä halvemmat, sitä varmemmin lähtee väriä.

Vierailija
40/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle: Kiertäkää teinisi kanssa liike kaukaa ja säästytte monelta murheelta. Vastaavia rättejä saatte monesta muusta paikasta paljon edullisemmin.