Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä Sunny`s vaateketjun vaatteista?

Vierailija
22.04.2014 |

Onko jollakin kokemuksia Sunny`s vaateketjun vaatteista? Kestävyys, laatu?

Perheen teini haluaisi ostaa sieltä vaatteita, mutta minusta näyttivät halpisrytkyiltä, joilla vain oli hintaa kamalasti. Näyttivät myös vähän sellaisilta pissisvaatteilta, joten en antanut ainakaan vielä ostaa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita rättejäkö tosissaan markkinoidaan noilla misseillä? Ilmeisesti tämä missiemo on kans Sunnys yrityksen omistaja?

Vierailija
2/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko missiemo tosiaan tuon vaateketjun omistaja??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tyylisiä mitä näki etelän rantakohteissa pari vuotta sitten, 5-15 euroa kipale.

Vierailija
4/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin halvan näkösiä, nuorilla ymmärrän kyllä tämmösen tyylin.

Vierailija
5/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:23"]

[/quote]

On, tosiaan...;)

Vierailija
6/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta itselleni, mutta jos teini haluaisi, ostaisin hänelle. Meilläkään ei pukeuduta äidin vaatteisiin, ei edes äidin maulla valittuihin vaatteisiin. :)

Vierailija
7/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran käyty Ideaparkin Sunny's kaupassa ja mun mielestä siellä oli paljon kaikkea kivaa ja 16 v. osti ainakin pari vaatetta sieltä. En muista mitä, mutta eivät ne ainakaan huonoja olleet, koska sen olisin kyllä muistanut. Eivät olleet myöskään kalliita. Paljon kivempi ostaa jotain vähän erilaista teinille kuin aina sitä samaa henkkamaukkaseppälää mitä kaikki muutkin käyttävät.

Vierailija
8/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveän näköisiä ja ruokottoman laaduttomia. Nyppyisiä, nukkaisia ja reikäisiä jo kaupassa. Just käytiin ohi ajaessa Ideaparkissa ja mietin, että ostaako niitä ihmiset (lue maalaiset), joiden mielestä erikoinen on just tuota kiinashaissea. Jos ette pääse minnekään katsomaan kunnon vermeitä, niin tilantkaa ulkomaisista nettikaupoista

Karseita rytkyjä oli käyttäjä miten nuori tahansa. Hyi olkoon.

Vierailija
9/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:23"]

[/quote]

On, tosiaan...;)

[/quote]

Tekee muuten rahaa räteillään jutuista päätellen rutkasti. Ymmärtämättömät kun ostaa surkealaatuista glitteria kalliilla ja luulevat kovan hinnan takaavan myös laadun.

Vierailija
10/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 11:11"]

Tietääkö joku valmistetaanko ne ranskassa?

[/quote]

Ei valmisteta ranskassa vaan halpatuontimaissa.

Vierailija
11/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 15:34"]

En osta itselleni, mutta jos teini haluaisi, ostaisin hänelle. Meilläkään ei pukeuduta äidin vaatteisiin, ei edes äidin maulla valittuihin vaatteisiin. :)

[/quote]

Nuori päättää tietysti itte vaatteittensa tyylin, mutta jos ja kun mamma betalar, mamma myös antaa vinkkiä minkä laatuista vaatetta kannattaa ostaa. Näin, jos mammalla on järkeä päässä. ;)

Vierailija
12/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse pukeuduin nuorena pakosta äidin ostamiin kalliisiin tanttavaatteisiin, koska mamma betalade. Samaa en tee lapsilleni.

Vierailija
13/52 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 16:06"]

No itse pukeuduin nuorena pakosta äidin ostamiin kalliisiin tanttavaatteisiin, koska mamma betalade. Samaa en tee lapsilleni.

[/quote]

Osakkeen omistaja puolustelee..

Vierailija
14/52 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samoja rytkyjä mitä myydään turistikohteissa 10 eurolla.. Monet vaatteet rikki saumoista, lankoja roikkuu sieltä täältä, vetoketjut rikki, päästävät väriä. Ja kyllä väitän että jopa noissa h&m:ssä ym, vaatteet ovat parempilaatuisia. Käykääpä ihan tosissaan läpi muutamat vaatteet kyseisessä myymälässä.

Vierailija
15/52 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea laatu ja ylihintaisia rättejä, nuhjuiset liikkeet.

Vierailija
16/52 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan hirveitä, en haluaisi että tyttäreni pukeutuisi tuohon tyyliin, mutta toisaalta olen myös sitä mieltä, että jossain vaiheessa teini saanee päättää itse? (Toki rahat tienatkoon sitten itse, mikäli tyyli ei vanhempia miellytä.)

Vierailija
17/52 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä et nuori saa itse päättää miten pukeutuu mutta kannattaisi tosissaan kiinnittää huomioo mistä maksaa. vaatteet ovat ihan oikeasti samoja mitä jossain turistikohteissa, muka ranskalaisia. nojoo, sieltähän ne haetaan mut ei todellakaa valmisteta siellä! :D ne jotka väittää noita vaatteita hyvä laatuisiksi niin ei selvästikkään oo kokemusta kys. liikkeestä. :/

Vierailija
18/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisestä vaatemerkistä puuttuu henkilökohtainen kokemus, mutta sillä tätsillä, minkä olen vaatteista saanut, vaatteet näyttävät poikkeavan massatyylistä. Ymmärrän hyvin, että merkille löytyy oma, naisellisesta tyylistä pitävä ostajakuntansa. Joskus tuntu, että joillakin on tarve arvostella negatiivisesti  tuotteita, joista ei ole lainkaan omakohtaista kokemusta. Mistähän se kertoo?

Vierailija
19/52 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja vaatteita! Ihmetyttää nää valitusketjut. :(

Vierailija
20/52 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihintaisia ainakin.