Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei naiset. Minua ei todellakaan kiinnosta kuunnella kahvitauoilla teidän lapsistanne tai nähdä heistä valokuvia. KETÄÄN ei kiinnosta!

Vierailija
06.12.2020 |

Joten keksikää joku muu puheenaihe.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo pitäisi kenen tahansa tajuta. On todella epäkohteliasta näyttää lapsestaan kuvia ja kertoa vain hänestä.

Vierailija
2/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mielenkiintoisia puheenaiheita sinä keksit kahvitauoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö halua kuulla mitään muista ihmisistä? Missä menee ikäraja? Entä mistä aiheista sitten ihmiset mielestäsi saisivat keskustella? Kerrohan meille muille niin yritämme kaikki mukautua SINUN ylivertaisiin toiveisiin puheenaiheista. Voi helvetti sentään.

Vierailija
4/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan lapset kiinnosta, mutta jos jollain on koiria tai kissoja tai muita lemmikkejä, niin niistä on ihan kiva kuulla. 

Vierailija
5/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, ei minuakaan kiinnosta kuunnella jotain festariselostuksia viikonlopuista, eikä kalastusreissuja sun muita.  Ei myöskään selostuksia baarireissuista ja niillä tavatuista miehistä ja naisista.   Eikä shoppailu vkonlopuista eikä muistakaan.

Jotainhan sitä kahvitunnilla jutella.  Naiset synnyttävät lapsia ja nuoret naiset elävät juuri niitä ruuhkvuosia, tottahan niistä töissäkin jotain puhetta tulee, etenkin jos äitejä on samalla työpaikalla paljon. 

Ap voi keksiä kahvitunnille puheenaihetta, johon kaikki yhtyvät, sillähän siitä  pääsee.

Toinen keino on se, ettei kuuntele kahvituntijuttuja, lukee lehteä tai surffailee puhelimellaan, sillä tavoinhan noista epämiellyttävistä keskustelun aiheista pääsee helposti eroon.

Vierailija
6/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan lapset kiinnosta, mutta jos jollain on koiria tai kissoja tai muita lemmikkejä, niin niistä on ihan kiva kuulla. 

Juuri näin.

Vierailija
7/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Toisaalta meidän kahvihuoneessa useimmilla on lapsia ja heihin liittyvät asiat kiinnostavat muita lapsellisia. Ja yleensä kerron elämästäni, mitä puuhailen, ja jos minulla on pieniä lapsia niin ei niitä oikein voi puheessa välttääkkään.

Se sinkku-petteri voi sillä aikaa selata vaikka kännykkää, niin kun minäkin teen kun hän puhuu punttisalista tai proteiinipirtelön koostumuksesta.

Vierailija
8/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua kyllä kiinnostaa. Lapset ovat ihania. Arvaan, että itselläsi ei ole lapsia ja siksi aihe on niin kipeä. Relaa vähän, jos olet oikeasti sinut elämänvalintojesi kanssa.

Vierailija
9/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kiinnostaa, jos kertoja osaa kuvata hauskoja sattumuksia ja taphtumia hyvin. Jos ei osaa elävää kerrontaa, niin sitten ei kiinnosta.

Vierailija
10/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat keksineet itseään kiinnostavan aiheen. Miksi he huolehtisivat sinun viihdyttämisestäsi?

Vai oletko se tyyppi joka itki tuolla että ei keksi hyviä provoja? Jos olet, tämäkään ei ole hyvä.

Vierailija
11/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Ja arvatkaa mikä piina on kuunnella Tarjan 55 v juttuja siitä ”mitä hauskaa” hänen Kira-tyttärensä (22v) on taas laittanut ”faceen”.

HUOH!!!!

Vierailija
12/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Oletteko valmiita käyttämään älyllistä pääomaanne sen verran, että pohtisitte, miksi juuri tuntemattomien koirien ja kissojen tekemiset kiinnostavat fundamentaalisesti, kun taas tuntemattomien lasten tekemiset eivät kiinnosta ollenkaan? 

Vierailija
13/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ehkä kukaan työkaveri edes tiedä, että minulla on lapsia.

Eipä kukaan ole koskaan kysynytkään.

Vierailija
14/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kiinnosta v..kaan kenenkään kissat ja koirat ja niistä otetut kuvat. Sata kertaa mieluummin keskustelen vaikka lapsista tai mistä muusta tahansa.

Vierailija
15/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Eikä kiinnosta Marjatan leipomat pullat eikä kuinka kovaa Kimmolla meni viikonloppuna. Enkä ole kiinnostunut pohtimaan onko Lissun ja Nikon välillä jotain. Mutta viimeisenä kiinnostaa niitä kissakuvia katsoa, netistä löytyy hauskempia kuin se sun missesi, se EI OLE KIINNOSTAVA.

Vierailija
16/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelin kerran isoäidiksi hiljattain tulleen työkaverin kanssa. Hän kertoi, kuinka lapsenlapsensa on tulossa viikonlopuksi mummun luokse kylään ja mitä kaikkea he aikovat tehdä sen aikana. Totesin, että kuulostaapa mukavalta ja lisäsin, että olen itse menossa viikonloppuna erään ystäväni valmistujaisiin.

Työkaverin naama venähti ja ei todennut muuta, kuin "Jaa!". Hetken mietin, sanoinko jotain loukkaavaa kunnes tajusin, että minun olisi tietenkin pitänyt jatkaa lapsenlapsi-ihkutusta hänen kanssaan. Ei kertoa vastapainoksi omia viikonloppusuunnitelmiani.

On ihan ok puhua lapsista ja lapsenlapsista työkavereille mutta jos se menee tuohon, että vain he ovat suotavia puheenaiheita ja odotetaan, että muutkin puhuisivat vain heistä niin ei tarvitse ihmetellä, jos osa ei halua liiemmin jutella tällaisen työkaverin kanssa enää lainkaan.

Vierailija
17/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta lapsettomana on kiva kuunnella sellaisia kivoja arkipäivän sattumuksia lapsiperheiden elämästä tai lasten hauskoja tokaisuja. Sen sijaan jatkuvaa oman lapsen ylivertaisuuden ylistämistä ei jaksaisi kauan kuunnella. Yleensä ei kyllä pienten lasten vanhemmat sellaista teekään vaan aikuisten lasten vanhemmat.

Vierailija
18/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kiinnosta koirat.

Vierailija
19/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavien lemmikkien luonteenpiirteiden pohtiminen se vasta kiintoisaa onkin!

Vierailija
20/101 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kuuntelen juttua lapsista kuin koirista. Koirat eivät kiinnosta pätkääkään.

t. lapseton ja koiraton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme