Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinasuva, kuinka usein peset pyykkiä?

Vierailija
06.12.2020 |

Mä oon saanut kummasteluja, kun pesen kolme koneellista viikossa. Kerran viikossa lakanat/pyyhkeet ja kaksi kertaa viikossa vaatteet. Vaatepyykkiä ei tule täyttä koneellista, mutta mulla ei ole niin paljon vaatteita että pärjäisin yhdellä viikottaisella pesukerralla.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä lähes päivittäin..treenikamppeet kuntoon

mies52v

Vierailija
2/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä asuin yksin, pesin yhden koneellisen tummia ja toisen vaaleita viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon välein: 1 kone lakanat ja pyyhkeet, 1 vaatteet. Etätyössä tulee vähän pyykkiä

Vierailija
4/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa viikossa.

Vierailija
5/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peset itsesi riittävän usein, ei lakanoita ja pyyhkeitä pidä pestä joka viikko.

Paitsi toki, jos niihin tulee eritteitä...

6/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa. Kesällä pitää työpaitoja pestä joka toinen päivä, mutta ne voi huuhtaista käsinkin.

Vierailija
7/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanat kahden viikon välein. Käytän vain vaatteita, jotka voi pestä samassa koneessa, uusien vaatteiden kanssa laitan varmuudeksi värienkeruuliinan ensimmäisiin pesuihin. Pesen pyykkiä kun vaatteet loppuvat. Hiukan hankalaa, kun olen minimalisti ja pyykkiä ei tule tarpeeksi. Mutta kyllä niitä yli viikoksi riittää kuitenkin.

Vierailija
8/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin yhdestä -kahteen kertaan viikossa. - Vaihdan lakanat talviaikaan joka toinen viikko; ellei ole erityistä syytä vaihtaa useammin. Vaatteita minulla (miehellä) on ni-in paljon, että niiden puolesta ei olisi pakko pestä edes kerran viikossa..  

Vierailija
9/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pese kuin 4 vkon välein nykyään, en vaan jaksa. Mulla on aika paljon vaatteita joten ne riittää kyllä. Samoin lakanat.

Vierailija
10/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 koneellista viikossa 😁

Vierailija
11/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korona-aikana kerran kuukaudessa. Normaalisti kahdesti kuukaudessa

Vierailija
12/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet kerran viikossa, lakanat joka toinen viikko.

Vierailija
13/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo aika paljolta kuulostaa, riippuu toki myös koneen koosta. Meitä on kaksi ja kone pyörii kerran viikossa. Lakanat vaihdetaan parin viikon välein, silloin tietysti kahdesti.

Vierailija
14/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestään kerran kahdessa viikossa, iso kone, kaksi koneellista, valkoiset 90 astetta ja värilliset erikseen, kuivatus kuitenkin samanaikaisesti puulämmitteisen saunan jälkilämmöllä. Kesäisin voi laittaa ulos narulle kuivumaan, jolloin ei pestä aina samaanaikaisesti valkoisia ja kirjopyykkiä.

Vierailija
15/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottain ainakin 3-5 koneellista (vaalea ja tumma hienopyykki, pyyheliinat, lakanapyykki joka toinen vko, farkut/treenikamppeet). Satunnaisesti sitten enemmänkin.

Vierailija
16/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo aika paljolta kuulostaa, riippuu toki myös koneen koosta. Meitä on kaksi ja kone pyörii kerran viikossa. Lakanat vaihdetaan parin viikon välein, silloin tietysti kahdesti.

Ette vissiin paljon urheile?

Vierailija
17/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa, ensin menee lakanat ja sitten toiseen koneelliseen vaatteet.

Vierailija
18/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen usein käsin vaatteita ja tuuletan, näin materiaali kestää pitempään. Kerran kahdessa viikossa pesen lakana- ja pyyhepyykin + likaiset isolla koneella.

Vierailija
19/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti kerran viikossa lakanat ja pyyhkeet, pari kertaa viikossa vaatteita. Farkkuja, hameita, villapyykkiä ym. silloin kun on tarpeen.

Vierailija
20/96 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa. Lakanat tärkeimmät ettei ole koppura kohtia kun seuraava yövieras tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan