Harmittaa. Mies ei viestittele mitään tapaamiskertojen välissä
En enää jaksa olla itse aktiivinen, joten viestittely on loppunut. Seuraava tapaamiskerta on jo sovittu, mutta itselläni kyllä fiilikset alkaa loppua. Ei olisi iso vaiva lähettää minulle vaikka yhtä hymiötä. Mutta eihän tässä muu auta kuin todeta, ettei mies ole tarpeeksi kiinnostunut minusta ja yleensäkin ei kovin hyvää miesmateriaalia. Harmittaa silti: taas yksi pieleen mennyt suhteen alku.
Kommentit (102)
Kyllä alkuvaiheessa on mun mielestä tärkeää pitää yhteyttä tapaamisten välilläkin. Riippuen tietysti siitäkin, että miten usein tapaamisia on. Vaikka mies ei tykkäisi viestitellä, niin odotan kyllä sen verran joustavuutta, että voi sen tehdä. Jos ei voi, niin väistämättä tulee mieleen, että miten ehdoton on sitten muissakin, isommissa asioissa.
Parhaat deitit ovat viestitelleet jopa oma-aloitteisesti. Eräällä oli lukihäiriö, mutta silti viitsi lyhyesti naputella ja kertoikin, että hänellä on lukihäiriö, eikä näin ollen tykkää kirjoittaa ja se oli mulle ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran kokemusta treffailusta, että yksikään vakavasti otettava mies ei ole hoitanut deittailuvaihetta kuin liiketointa, vahvistamalla kylmästi sovitun ja odottamalla sitten siihen päivään saakka kun tavataan. Normaalit ihmiset kyllä vaihtavat kuulumisia, jopa päivittäin. Ei tarvi olla montaa viestiä, mutta tsekkaus, että oot siellä vielä ja meillä on yhteys.
Itseäni aina ihmetyttää tämä, että kun ollaan kiinnostuttu (jopa jo ihastuttukin) niin sitten sitä toista mukamas ei ajatellakaan päivittäin ja haluta olla jossain yhteyksissä jos näkeminen ei onnistu. Sitähän ei silloin malttaisi olla ollenkaan erossa ja toinen on ajatuksissa liki 24/7..
Tuohan on just se vaihe jossa kaiken pitäisi olla vielä helppoa kun kumpikin on alkuhuuman hullaannuttamia ja kaikkea katsotaan vaaleanpunaisten lasien läpi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa täydelliseltä. Mistä noita miehiä löytää?
Tässä!
On olemassa naisia joille tuollainen sopii. Miksi siis alapeukutatte miehen toiminnan puolustelijoita, mutta yläpeukutatte naista, joka toivoo miehen kaltaista toimintaa?
Keskustelkaa nyt hyvät ihmiset heti alussa viestittelytavoistanne, ettei tule väärinymmärryksiä. Molemmat sitten joustaa omassa tavassaan, jos tapojen ero on häiritsevän suuri.
Jos mies on alussa ollut aktiivisesti yhteydessä ja saanut sut ns. ihastumaan itseensä niin ehkä ei jaksa nähdä enää vaivaa? Jos ajattelee et olet jo koukussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottaa naiset jotka eivät ikinä kasvaneet aikuisiksi vaan kerjäävät lapsen tavoin koko ajan huomiota
Niinpä niin. Sille on varmaan syynsä, miksi vietät iltaa täällä meidän mammojen kanssa etkä elävän naisen seurassa ;-)
No eipä teistäkään taida paljon iloa olla puolisoillenne, kun täällä aikanne tuhlaatte.
-eri
Mulla sopis just tuollainen mies. Seuraavat treffit on sovittu ja juttu jatkuu sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette siis sopineet jo tapaamisen, eli tulette näkemään pian. Mies on siis kiinnostunut tapaamaan sinut.
Ja täällä ehdotellaan, että jätä se sika, kun ei ole tajunnut oikeaa hymiötä laittaa.
Ei ihme, että monilla naisilla on niin vaikeaa pariutua.
M35
No enpä olisi varma että tapaaminen edes tulee onnistumaan. Luulen, että jos en kysele mitään perään, mies antaa asian olla.
Siis mullehan kävi näin. Mies ehdotti itse uutta tapaamista tiettyyn ajankohtaan noin kuukauden päähän, kun oli niin tolkuttoman kiireistä ettei aiemmin millään ehtinyt. Olin sitten että ok, sehän sopii. Viimeisen viestini jälkeen mies ei laittanut mitään takaisin joten ajattelin että annan nyt tyypin olla rauhassa niiden kiireidensä kanssa. No, kun tämä treffiajankohta sitten tuli, äijästä ei edelleenkään kuulunut mitään. Muutaman päivän päästä kysyin ihan piruuttani että mites ne treffit, niin tyyppi sanoo että ei ollutkaan kemiaa. Olin vähän että WTF? Olin siis kuukauden odottanut treffejä joita ei koskaan tullut, jouduin vielä itse kyselemään perään ja tuo oli lopputulos. Mies ei vaivautunut edes oma-aloitteisesti ilmoittamaan että mikä on homman nimi.
En yhtään ihmettelisi vaikka tuo ap:n mies olisi just tämä sama.
Alennuit tosiaan tuohon? Se oli virhe. Nyt SINÄ olit se joka "jäi roikkumaan" vaikka piruuttasi teitkin noin. Kun sait tietää, että olet peräti niin korkealla arvoasteikossa, että sulle löytyy aikaa kuukauden päästä olisi sun pitänyt jo tuossa kohtaa antaa olla. Kohteliaasti olisit voinut sanoa miehen ehdotukseen "joo nähään sit" ja antanut asian olla. Jos sieltä olisi kuitenkin tullut viestiä, niin tyly ghostaus vaan tai "sori ei ollut kemiaa niin tapaaminen ei käykään" Tai "kuka sä olitkaan kun en nyt muista? :D"
Mulla on (tai oli tuohon saakka) tapana uskoa mitä ihmiset sanovat ja olettaa että sovituista asioista pidetään myös kiinni. Varsinkin kun toinen antoi tarkan päivämäärän, ei tullut mieleenkään epäillä etteikö se sitten pitäisi. Olin tavannut miehen useita kertoja aiemminkin ja aina oli pitänyt kiinni siitä mitä oltiin sovittu.
No ei näköjään olisi kannattanut uskoa mutta jälkiviisastelu on turhaa. Aina näistä kuitenkin jotain oppii.
Kyllä. Nykyaikana ei kannata luottaa ihmisten sanaan, etenkään vasta tapailuvaiheessa.
Näin just. Tuo oli ensimmäinen tapailujuttuni koskaan joten laitan osin sen piikkiin etten ehkä osannut toimia niin kuin olisi ollut järkevintä. En tainnut tuolloin olla ihan perillä mitä tapailu käytännössä edes on mutta tulipa heti ekasta kerrasta opittua. Jotain mikä ei ole minua varten.
Minulla sama. Katselen toista miestä ja jätän tämän epäkohteliaan soittamaan lehdelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottaa naiset jotka eivät ikinä kasvaneet aikuisiksi vaan kerjäävät lapsen tavoin koko ajan huomiota
Niinpä niin. Sille on varmaan syynsä, miksi vietät iltaa täällä meidän mammojen kanssa etkä elävän naisen seurassa ;-)
No eipä teistäkään taida paljon iloa olla puolisoillenne, kun täällä aikanne tuhlaatte.
-eri
Mies on verstaassaan, tulee syömään puoli yhdeksän aikaan ja siitä eteenpäin vietetään taas iltaa yhdessä kuten yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette siis sopineet jo tapaamisen, eli tulette näkemään pian. Mies on siis kiinnostunut tapaamaan sinut.
Ja täällä ehdotellaan, että jätä se sika, kun ei ole tajunnut oikeaa hymiötä laittaa.
Ei ihme, että monilla naisilla on niin vaikeaa pariutua.
M35
No minkä takia ei voi muutamaan päivään lähettää YHTÄKÄÄN viestiä? Kellään ei voi olla niin kiire
Muistaakseni aiheesta on ihan virallisia tutkimuksia, mutta naisille viestittely ja hymiöt tulevat luontevammin kuin miehille: nuoremmassa sukupolvessa ero on jo olematon, mutta mitä vanhempi sitä todennäköisemmin viestittely ei tunnu luontevalta. Jos tapailussa nainen on viestittelijä ja mies ei, niin edessä on ap:n tilanne missä nainen itkee kun miestä ei kiinnosta ja todennäköisesti mies on tyytyväinen, kun on treffit sovittuna.
Oma mies on ihan tavallinen 3-kymppinen, joka tosin inhoaa turhanpäiväistä viestittelyä. Kyllähän siinä tapailun ekan kuukauden aikana vähän ihmetteli kun ei kuulu mitän, mutta mieheen tutustuessa ymmärsin tämän olevan vain hänen tapansa. Ei häntä kiinnosta olla tavoitettavissa 24/7, ei käytä sosiaalista mediaa ja vapaapäivinä saattaa sammuttaa koko laitteen.
Tämähän on ihan ok jos sopii molemmille. Itse en jaksaisi olla miehen kanssa joka tarvii vapaapäivinään vapaata minustakin.
Ne, täällä jotka eivät ole yhteydessä viestein/muuten tapaamisten välillä ehkä haluavat keskittää tutustumisen siihen hetkeen, kun tavataan ja ovat muutenkin vasta alkuvaiheessa, jossa vasta tunnustellaan kiinnostusta ja käydään ensimmäisillä parilla treffeillä? Siinä ei ehkä olla vielä siinä vaiheessa, että koetaan tarvetta olla muutoin yhteydessä. Varsinkaan jos ei etsitä mitään vakavaa.
Vai onko myös sellaisia ihmisiä, jotka ovat suhteissa sellaisia, että suhde on olemassa vain silloin, kun ollaan samassa tilassa yhtä aikaa?
Itselle on vaikea käsittää, että jos joku on kiinnostunut, niin ei haluaisi olla myös tapaamisten välissä yhteydessä. Omasta näkökulmasta, jos itse olen kiinnostunut jostain henkilöstä haluan olla yhteyksissä ihan siksi, koska minua kiinnostaa, haluan tietää mitä kuuluu, mitä hän tekee jne.
Mutta kaikenhan voi myös sössiä LIIAN aktiivisella viestittämisellä, ainakin naisten mielestä. Jos mies laittaa viestiä vaan tulemaan, niin naiset tulkitsee että tämä on liian ripustautuvainen, eikä hänellä ole omaa elämää. Siis joutaa poistoon.
Entäpä jos miehellä on huonoja kokemuksia asiasta ja yrittää pitää vähemmän yhteyttä, vaikka mieli tekisi olla jatkuvasti viesteilemässä?
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikenhan voi myös sössiä LIIAN aktiivisella viestittämisellä, ainakin naisten mielestä. Jos mies laittaa viestiä vaan tulemaan, niin naiset tulkitsee että tämä on liian ripustautuvainen, eikä hänellä ole omaa elämää. Siis joutaa poistoon.
Entäpä jos miehellä on huonoja kokemuksia asiasta ja yrittää pitää vähemmän yhteyttä, vaikka mieli tekisi olla jatkuvasti viesteilemässä?
Eikö se mies halua naisen, jonka kanssa voi olla oma itsensä? Eikö kannattaisi etsiä juuri sellaista?
Jos oma mieheni olisi viestitellyt pitkin päivää ja/tai lähettänyt jotain rakkausviestejä, niin olisin todellakin säikähtänyt. Jos hän ei olisi viestitellyt (soittanut) ollenkaan vaan olettanut, että kun sunnuntaina sovitaan että perjantaina taas nähdään ja se riittää, olisin todennut, että eipä hänestä tule kumppania, jota kiinnostaa minun arkeni ja elämäni.
Mutta puolisoni oli juuri sellainen, jota itsekin halusin: mies, jota kiinnosti arkeni ja elämäni niin, että heti ensitapaamisen jälkeen tuli tavaksi (hänen aloitteestaan!) soitella iltaisin ja vaihtaa kuulumisia.
Mun kohdalla se oli valitettavasti lopun alkua.
Miehet harvemmin ovat innostuneita tyhjän pälpätyksestä.
Mä en luovuttaisi, mutta niillä seuraavilla treffeillä voisi ottaa tämän viestittelykulttuurin puheeksi, ihan vaikka yleisellä tasolla ensin ja sitten kysyä hänen tyyliään jne. Älä luovuta, ap, ennenkuin tiedät tämän!
Olen miehenä hämmästynyt tästä ketjusta, miksi tekstaaminen on naisille niin tärkeää?
Voin odottaa treffejä hiljaisuudessa viikon vaikka olisin todella kiinnostunut naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen miehenä hämmästynyt tästä ketjusta, miksi tekstaaminen on naisille niin tärkeää?
Voin odottaa treffejä hiljaisuudessa viikon vaikka olisin todella kiinnostunut naisesta.
Kysytkö vilpittömästi vaikka se on ketjussa moneen kertaan kerrottu?
Itse en olisi sitoutunut mieheen, jota ei kiinnosta, mitä minulle kuuluu myös tapaamistemme välillä. Sinä saat tottakai, ja pitääkin, etsiä naista jolla on samanlainen suhtautuminen kuin itselläsi. Lika barn leka bäst.
Olisinpa itsekin tiennyt tämän nyrkkisäännön nuorena. Liki 20 vuotta sitä sitten hakkasi päätään seinään olemalla aina itse se aktiivisempi osapuoli joka piti yhteyttä ja yritti keksiä yhteistä tekemistä ja yritti joustaa ja tehdä kompromisseja tullen aina jotenkin torjutuksi. Katellaan/soitellaan/palataan oli se normaalein vastaus mikäli sitä edes tuli..
Ja jotkut vielä nauttii tuosta alkuvaiheesta ja tapailun/suhteen ensihuumasta.
N44