Harmittaa. Mies ei viestittele mitään tapaamiskertojen välissä
En enää jaksa olla itse aktiivinen, joten viestittely on loppunut. Seuraava tapaamiskerta on jo sovittu, mutta itselläni kyllä fiilikset alkaa loppua. Ei olisi iso vaiva lähettää minulle vaikka yhtä hymiötä. Mutta eihän tässä muu auta kuin todeta, ettei mies ole tarpeeksi kiinnostunut minusta ja yleensäkin ei kovin hyvää miesmateriaalia. Harmittaa silti: taas yksi pieleen mennyt suhteen alku.
Kommentit (102)
Jooh... Samassa veneessä. Viimeksi kun nähtiin niin mies vaikutti kyllä todella rakastuneelta mutta nyt ei näytä viestittely kiinnostavan. Varmaan sitten taas kuvittelin kaiken. Ja kyllä kanssa harmittaa ihan vietävästi ja tunnen itseni idiootiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran kokemusta treffailusta, että yksikään vakavasti otettava mies ei ole hoitanut deittailuvaihetta kuin liiketointa, vahvistamalla kylmästi sovitun ja odottamalla sitten siihen päivään saakka kun tavataan. Normaalit ihmiset kyllä vaihtavat kuulumisia, jopa päivittäin. Ei tarvi olla montaa viestiä, mutta tsekkaus, että oot siellä vielä ja meillä on yhteys.
Juuri tätä itsekin tuossa edellä tarkoitin. Jos ihminen kiinnostaa, niin tottakai häneltä haluaa välillä kysyä kuulumisia ja tarkistaa, että se yhteys tosiaan on olemassa.
Vaikka mua kiinnostaisi nainen aivan täysin niin en silti laittaisi viestejä 1-3 treffien välillä vaan lähinnä sovin vain seuraavat treffit. Myöhemmin kun sovitaan tapailusta niin sitten voin laitella viestejä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jooh... Samassa veneessä. Viimeksi kun nähtiin niin mies vaikutti kyllä todella rakastuneelta mutta nyt ei näytä viestittely kiinnostavan. Varmaan sitten taas kuvittelin kaiken. Ja kyllä kanssa harmittaa ihan vietävästi ja tunnen itseni idiootiksi
Alapeukku syystä että?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku syystä että?
Älä ihmettele viiden vuoden kuluttua, miksi olet edelleen sinkku, eikä hyviä miehiä löydä mistään.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku syystä että?
Älä ihmettele viiden vuoden kuluttua, miksi olet edelleen sinkku, eikä hyviä miehiä löydä mistään.
M35
No en mä ole asialle mitään tehnyt / asiaa pilannut. Ihan normaalisti aion vastata ja nähdä jos mies laittaa viestiä. Tällä hetkellä vain tuntuu että eipä taida sitä päivää tulla
Se yhteydenpito tapaamisten välillä on tutustumista. Kun kyse on aika uudesta ihmisestä, niin ainakin itselle on luontaista pitää jonkinlaista kontaktia yllä esim. laittamalla viestiä whatsappissa. Ei liian usein, mutta silloin tällöin. Että toinen tietää olevansa mielessä.
Jos ihminen on niin "kiireinen", ettei ehdi edes viestä joskus kirjoittaa, niin mihin hän meinaa mahdollisen parisuhteen mahduttaa? Eikö tuolloin joku fuckbuddy olisi parempi ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Se yhteydenpito tapaamisten välillä on tutustumista. Kun kyse on aika uudesta ihmisestä, niin ainakin itselle on luontaista pitää jonkinlaista kontaktia yllä esim. laittamalla viestiä whatsappissa. Ei liian usein, mutta silloin tällöin. Että toinen tietää olevansa mielessä.
Jos ihminen on niin "kiireinen", ettei ehdi edes viestä joskus kirjoittaa, niin mihin hän meinaa mahdollisen parisuhteen mahduttaa? Eikö tuolloin joku fuckbuddy olisi parempi ratkaisu.
Sinulle sanottiin jo, ettei kyse ole kiireestä.
Kuvottaa naiset jotka eivät ikinä kasvaneet aikuisiksi vaan kerjäävät lapsen tavoin koko ajan huomiota
Vierailija kirjoitti:
Kuvottaa naiset jotka eivät ikinä kasvaneet aikuisiksi vaan kerjäävät lapsen tavoin koko ajan huomiota
Vielä oudompaa mun mielestä on mies joka ei pidä viestittelystä kiinnostuksen kohteensa kanssa mutta on aktiivinen vauvapalstalla anonyymien kanssa. What
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä oudompaa mun mielestä on mies joka ei pidä viestittelystä kiinnostuksen kohteensa kanssa mutta on aktiivinen vauvapalstalla anonyymien kanssa. What
Täällä on tosin yksi tyytyväinen siitä että täällä sentään on edes joskus miehiäkin kertomassa näkökulmiaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tosin yksi tyytyväinen siitä että täällä sentään on edes joskus miehiäkin kertomassa näkökulmiaan :D
Tämä on kyllä hyvä pointti
Siis jos muutaman päivän välein tapaa niin miksi ihmeessä jo siinä välissä pitää viestitellä ellei ole asiaa? Kun tapaaminen on sovittu niin miksi kuvittelet ettei miestä kiinnosta? Ja jos sinä jo kaipaat miestä ja hänen huomiotaan niin mikset vaan sano hänelle niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran kokemusta treffailusta, että yksikään vakavasti otettava mies ei ole hoitanut deittailuvaihetta kuin liiketointa, vahvistamalla kylmästi sovitun ja odottamalla sitten siihen päivään saakka kun tavataan. Normaalit ihmiset kyllä vaihtavat kuulumisia, jopa päivittäin. Ei tarvi olla montaa viestiä, mutta tsekkaus, että oot siellä vielä ja meillä on yhteys.
Juuri tätä itsekin tuossa edellä tarkoitin. Jos ihminen kiinnostaa, niin tottakai häneltä haluaa välillä kysyä kuulumisia ja tarkistaa, että se yhteys tosiaan on olemassa.
Vaikka mua kiinnostaisi nainen aivan täysin niin en silti laittaisi viestejä 1-3 treffien välillä vaan lähinnä sovin vain seuraavat treffit. Myöhemmin kun sovitaan tapailusta niin sitten voin laitella viestejä enemmän.
Ja millaisella tuloksella olet tuota taktiikkaa soveltanut?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Sille on varmaan syynsä, miksi vietät iltaa täällä meidän mammojen kanssa etkä elävän naisen seurassa ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Sille on varmaan syynsä, miksi vietät iltaa täällä meidän mammojen kanssa etkä elävän naisen seurassa ;-)
Kun vaihtoehdot ovat 2 lasta tai 3 lasta niin valitsen ensimmäisen. Mulla on hyvä juttu tyttöjen kanssa, tähän ei tarvita naislasta pilaamaan kaikkea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun vaihtoehdot ovat 2 lasta tai 3 lasta niin valitsen ensimmäisen. Mulla on hyvä juttu tyttöjen kanssa, tähän ei tarvita naislasta pilaamaan kaikkea
Uteliaisuudesta: mikä sinua sitten vetää tänne meidän mammojen pariin?
Jos se mies ei ole sellainen kuin haluat, niin mitä hittoa sinä sen kanssa enää jatkat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on välillä ihan hyviä keskusteluja lapsista ja teineistä. Tytöt on vielä aika pieniä mutta hyvä silti tehdä taustatutkimusta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sillä on ihan samat syyt jotka saa myös sinut vetämään tänne miesten pariin.