Harmittaa. Mies ei viestittele mitään tapaamiskertojen välissä
En enää jaksa olla itse aktiivinen, joten viestittely on loppunut. Seuraava tapaamiskerta on jo sovittu, mutta itselläni kyllä fiilikset alkaa loppua. Ei olisi iso vaiva lähettää minulle vaikka yhtä hymiötä. Mutta eihän tässä muu auta kuin todeta, ettei mies ole tarpeeksi kiinnostunut minusta ja yleensäkin ei kovin hyvää miesmateriaalia. Harmittaa silti: taas yksi pieleen mennyt suhteen alku.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet tekee tuota vähän henkisenä väkivaltana, on sellaista passiivis-agressiivista ja tietoista käytöstä heiltä. On osunut myös omalle kohdalle.
Siis tarkoitatko että on taustalla halu satuttaa ja alistaa naisia vai mitä?
Mistä ihmeestä olet sellaisen käsityksen saanut, että jos mies ei viestittele tapaamis kertojen välissä, niin hän harrastaa sillä henkistä väkivaltaa?? Ei herranjestas sentään. Mikä näitä naisia oikeen vaivaa? Eiköhän se henkinen väkivalta ole ihan jotain muuta kun viestittömyys. Kaikki eivät vaan halua viestitellä, se ei ole luontevaa. T. 50+ nainen, joka on ollut monia vuosia henkisen väkivallan uhri, eikä siihen liittynyt kännykkä millään tavalla.
Jos viestien lähettäminen ei ole luontevaa on paras seurustella samanlaisen kanssa, ei tule pahaa mieltä tai väärinkäsityksiä.
Kun on ihastunut ja ei yhtään astu mukavuusalueensa ulkopuolelle (laita yhtään viestiä) on välinpitämätön ja tavoiltaan jäykkä ihminen.
Kaksi samanlaista ymmärtää toisiaan, muuten ei.
Ehkä itse kiinnittäisin huomioo siihen, onko viestittely ollut ensin aktiivista molempien puolelta ja sitten hiipunut?
Ihmettelen aloittajan kaltaisia naisia.
Jos naiselle sopii tavata vasta viikon päästä niin lyödään se lukkoon ja varmistetaan samana päivänä että onhan tulossa. Miksi laittaisin viestin välissä kun me jutellaan sitten treffeillä..? Ei ole kyse siitä että nainen ei kiinnostaisi tai pyörittäisin useita naisia tai olisin liian kiireinen vaan en käsitä miksi mun pitäisi laittaa viesti kun odotan treffejä innokkaasti mutta hiljaa. Pidän aina kiinni siitä mistä mä sovin.
Sanon dinosaurusten tavan, ennen, ei niin kauan sitten, jopa soitettiin toisilleen tapaamisten välillä.
Jopa lankapuhelimesta.
On se kumma jos joku ei muutamaa sanaa saa naputeltua.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiselle sopii tavata vasta viikon päästä niin lyödään se lukkoon ja varmistetaan samana päivänä että onhan tulossa. Miksi laittaisin viestin välissä kun me jutellaan sitten treffeillä..? Ei ole kyse siitä että nainen ei kiinnostaisi tai pyörittäisin useita naisia tai olisin liian kiireinen vaan en käsitä miksi mun pitäisi laittaa viesti kun odotan treffejä innokkaasti mutta hiljaa. Pidän aina kiinni siitä mistä mä sovin.
Turha valittaa jos olet sinkku. Nainen tarvitsee huomiota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet tekee tuota vähän henkisenä väkivaltana, on sellaista passiivis-agressiivista ja tietoista käytöstä heiltä. On osunut myös omalle kohdalle.
Siis tarkoitatko että on taustalla halu satuttaa ja alistaa naisia vai mitä?
Mistä ihmeestä olet sellaisen käsityksen saanut, että jos mies ei viestittele tapaamis kertojen välissä, niin hän harrastaa sillä henkistä väkivaltaa?? Ei herranjestas sentään. Mikä näitä naisia oikeen vaivaa? Eiköhän se henkinen väkivalta ole ihan jotain muuta kun viestittömyys. Kaikki eivät vaan halua viestitellä, se ei ole luontevaa. T. 50+ nainen, joka on ollut monia vuosia henkisen väkivallan uhri, eikä siihen liittynyt kännykkä millään tavalla.
Jos viestien lähettäminen ei ole luontevaa on paras seurustella samanlaisen kanssa, ei tule pahaa mieltä tai väärinkäsityksiä.
Kun on ihastunut ja ei yhtään astu mukavuusalueensa ulkopuolelle (laita yhtään viestiä) on välinpitämätön ja tavoiltaan jäykkä ihminen.
Kaksi samanlaista ymmärtää toisiaan, muuten ei.
Vastaus tuohon "kaksi samanlaista ymmärtää toisiaan". Ja höpö höpö. Pitääkö parisuhteessa molempien olla toisintoja toisistaan? Enpä usko. Olisipa tylsää. Yhteisiä mielenkiinnon kohteita voi toki olla, mutta että oltaisiin samanlaisia joka asiassa. Sitä kloonia saa kyllä sitten etsiä. En edes haluaisi että nykyinen mieheni tekisi kaiken samalla tavalla kuin minä. Jotain pitää voida myös oppia toiselta, ja antaa itsekkin takaisin, ilman että se puhelin on kasvanut käteen kiinni.
Miehillä on jopa aikaa viisastella tässä ketjussa, mutta tapaaliskumppabille ei voi yhtä viestiä laittaa.
Jos noin vöhän on toiselle valmis antamaan, miksi edes mennä suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi viestitellä? Hei, mitä tänään puuhailet? Kun tapaaminen on sovittu, silloin voi jutella. Olen nainen ja en jaksa turhaa viestittelyä.
Jännä, että naisen sanomana tämä ei kerää ollenkaan vastaavanlaisia vihamiinuksia kuin miehen sanomana.
M35
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan ei ole viestein lörpötteleviä, jos muutenkaan.
Jos se tuleva tapaaminen on sovittu ja suhteellisen lähellä, niin eihän siinä välissä ole mikään pakko viestitellä vaan tulee luottaa siihen että annettu lupaus pitää. Jos ei sitten ilmesty sovittuun aikaan sovittuun paikkaan, niin sitten voi soittaa tai lähettää viestin. Kun sitten tavataan kasvotusten, niin sittenpähän on enemmän puhuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha valittaa jos olet sinkku. Nainen tarvitsee huomiota
Se, että tekee tämänkaltaisista asioista itselleen kauheita ongelmia, on nimenomaan se, mikä pitää aloittajan kaltaiset ihmiset sinkkuna.
Yksikään mies ei peruuttaisi vaivalla sopimiaan kolmansia (?) treffejä sen vuoksi, että naiselta ei tullut sopivia hymiöitä sopivalla frekvenssillä. Juuri kenelläkään miehellä ei ole tällaiseen varaa. Naiset ovat valitsijan asemassa, mutta sellaista asemaa ei olekaan, josta tietty ihmistyyppi ei saisi hankalampaa.
M35
Vierailija kirjoitti:
Sanon dinosaurusten tavan, ennen, ei niin kauan sitten, jopa soitettiin toisilleen tapaamisten välillä.
Jopa lankapuhelimesta.
On se kumma jos joku ei muutamaa sanaa saa naputeltua.
Niin on se jännä, että silloin muinoin ihmiset soitteli toisilleen ihan muuten vaan jutellakseen. Nykyään tuo koetaan rasittavana eikä tuota haluta tehdä ja se joka tekee on se ns "rasittava tyyppi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette siis sopineet jo tapaamisen, eli tulette näkemään pian. Mies on siis kiinnostunut tapaamaan sinut.
Ja täällä ehdotellaan, että jätä se sika, kun ei ole tajunnut oikeaa hymiötä laittaa.
Ei ihme, että monilla naisilla on niin vaikeaa pariutua.
M35
No minkä takia ei voi muutamaan päivään lähettää YHTÄKÄÄN viestiä? Kellään ei voi olla niin kiire
Miksi pitäisi lähettää viestejä, kun treffit on jo sovittu? Kuten tuossa yllä todetaan, viestittely on sopimista varten. Ei kyse ole mistään kiireestä vaan siitä, että tekstiviestit ovat surkea väline oikeiden keskustelujen käymiseen.
Aloittaja voinee itse jakaa hupaisahkon meemin miehelle, jos kaipaa vahvistusta ja yhteyden kokemusta treffien välillä. Itse suosittelisin kyllä keskittymään omaan elämään.
M35
Olen samaa mieltä siitä, että tekstiviestit ovat surkea väline. Onneksi itse ihastuin mieheen, jolle oli itsestäänselvää soitella tapaamisten välillä ja kysellä, miten päivä meni ja mitä kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se tuleva tapaaminen on sovittu ja suhteellisen lähellä, niin eihän siinä välissä ole mikään pakko viestitellä vaan tulee luottaa siihen että annettu lupaus pitää. Jos ei sitten ilmesty sovittuun aikaan sovittuun paikkaan, niin sitten voi soittaa tai lähettää viestin. Kun sitten tavataan kasvotusten, niin sittenpähän on enemmän puhuttavaa.
Millaisella ihmisellä ei riitä puhuttavaa vaikka soittelisi ennen tapaamista päivittäin? :-o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisella ihmisellä ei riitä puhuttavaa vaikka soittelisi ennen tapaamista päivittäin? :-o
Kyllä mä olen miehenä huomannut välillä sen, että treffeillä ei voi kysyä jotain asiaa kun se on käyty jo läpi viesteillä ja eihän se ole mikään treffejä helpottava asia ainakaan.
Mulle riittää ennen treffeille lähtöä kuvat ulkonäöstä ja tiedot harrastuksista ja luonteesta. Siinä on sitten kaikki muut aiheet läpikäymättä ja ei tule ainakaan hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen miehenä huomannut välillä sen, että treffeillä ei voi kysyä jotain asiaa kun se on käyty jo läpi viesteillä ja eihän se ole mikään treffejä helpottava asia ainakaan.
Mulle riittää ennen treffeille lähtöä kuvat ulkonäöstä ja tiedot harrastuksista ja luonteesta. Siinä on sitten kaikki muut aiheet läpikäymättä ja ei tule ainakaan hiljaista.
Oletko niitä ihmisiä, joille sosiaalinen kanssakäyminen ei ole luontevaa? Mietitkö etukäteen puheenaiheita? Oletko usein porukassa se hiljaisin?
En itse osaa kuvitella, että treffeillä tulisi hiljaista, vaikka olisi tosiaan puhuttu edellisenä päivänä puhelimessa tuntikausia. Elämässä riittää koko ajan puhumista. Puhunhan minä puolisonikin kanssa päivittäin ja silti viimeksi eilisiltana istuttiin varmaan kolmisen tuntia ihan vain rupattelemassa.
Sen verran kokemusta treffailusta, että yksikään vakavasti otettava mies ei ole hoitanut deittailuvaihetta kuin liiketointa, vahvistamalla kylmästi sovitun ja odottamalla sitten siihen päivään saakka kun tavataan. Normaalit ihmiset kyllä vaihtavat kuulumisia, jopa päivittäin. Ei tarvi olla montaa viestiä, mutta tsekkaus, että oot siellä vielä ja meillä on yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko niitä ihmisiä, joille sosiaalinen kanssakäyminen ei ole luontevaa? Mietitkö etukäteen puheenaiheita? Oletko usein porukassa se hiljaisin?
En itse osaa kuvitella, että treffeillä tulisi hiljaista, vaikka olisi tosiaan puhuttu edellisenä päivänä puhelimessa tuntikausia. Elämässä riittää koko ajan puhumista. Puhunhan minä puolisonikin kanssa päivittäin ja silti viimeksi eilisiltana istuttiin varmaan kolmisen tuntia ihan vain rupattelemassa.
Sinulle tulee yllätyksenä, että kaikki eivät ole puheliaita?
Tapaillaankohan me ap:n kanssa samaa miestä.. päätin katsoa kauanko menee että tyyppi muistaa olemassaoloni kun minä olen ollut se joka laittaa ensin viestin. Viime viikon lauantaina on viimeksi tullut viesti. Seuraava varmaan sitten kun panettaa
Ja ei, en ole tapaamassa enää. Odotan lähinnä huvittuneena milloin se viesti tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle tulee yllätyksenä, että kaikki eivät ole puheliaita?
Ei, vaan minulle tulee yllätyksenä, että nämä ei-puheliaat olettavat heidän tapansa toimia olevan yleinen normi ja käytäntö. Siksi he tässä ketjussa tekevät ongelman naisista, jotka odottavat viestittelyä/soittelua ja esiintyvät ikään kuin olisi itsestäänselvää, että kun tapaaminen on sovittu niin ei kuulu pitää yhteyttä ja jos nainen sellaista odottaa niin hän on hölmö. Suhteellisen pitkällä deittailukokemuksella väittäisin kyllä, että normaalimpaa on tapaamisten välissä olla yhteydessä kuin olla olematta.
Kyllä. Nykyaikana ei kannata luottaa ihmisten sanaan, etenkään vasta tapailuvaiheessa.