Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa. Mies ei viestittele mitään tapaamiskertojen välissä

Vierailija
06.12.2020 |

En enää jaksa olla itse aktiivinen, joten viestittely on loppunut. Seuraava tapaamiskerta on jo sovittu, mutta itselläni kyllä fiilikset alkaa loppua. Ei olisi iso vaiva lähettää minulle vaikka yhtä hymiötä. Mutta eihän tässä muu auta kuin todeta, ettei mies ole tarpeeksi kiinnostunut minusta ja yleensäkin ei kovin hyvää miesmateriaalia. Harmittaa silti: taas yksi pieleen mennyt suhteen alku.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi miespuolinen ystävä, jonka kanssa näemme säännöllisen epäsäännöllisesti. Vaihdamme viestejä yleensä vain tapaamisen järjestämisen tiimoilta ja sitten kun aika ja paikka on saatu sovittua, niin emme juurikaan viestittele.

Hänen kanssaan tuollainen järjestely toimii oikein hyvin.

Seurustelukumppanin taholta noin vähäinen kiinnostus olisi minusta merkki siitä, että ... no, että ei kauheasti kiinnosta. Minusta on mukavaa tavata tätä ystävääni ja jutella hänen kanssaan aina välillä, mutta en rehellisesti sanottuna kuitenkaan välitä hänestä niin syvästi, että minulla olisi tarvetta vaihtaa kuulumisia nykyistä enempää. Luultavasti tunne on molemminpuoleinen.

Minulla on muitakin ystäviä (useimmat naispuolisia) ja heidän kanssaan viestittelemme paljon enemmän. Koen heidät myös paljon läheisemmiksi ystäviksi, kun olen tavallaan kaiken aikaa ajan tasalla mitä heille kuuluu ja voin itsekin kertoa omista asioistani ihan tuoreeltaan.

Vierailija
102/102 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesällä vielä sinkku, tapailin useita ihmisiä samaan aikaan. Ihastuin lopulta siihen, kenen kanssa näin useammin ja joka osoitti selvästi kiinnostustaan. Ei viestitellyt maanisesti, mutta kuitenkin suht aktiivisesti ja osoitti muutenkin sen, että hän haluaa olla kanssani. Tunteeni eivät syttyneet pelkästään nuista syistä, mutta oli sillä iso merkitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla