Harmittaa. Mies ei viestittele mitään tapaamiskertojen välissä
En enää jaksa olla itse aktiivinen, joten viestittely on loppunut. Seuraava tapaamiskerta on jo sovittu, mutta itselläni kyllä fiilikset alkaa loppua. Ei olisi iso vaiva lähettää minulle vaikka yhtä hymiötä. Mutta eihän tässä muu auta kuin todeta, ettei mies ole tarpeeksi kiinnostunut minusta ja yleensäkin ei kovin hyvää miesmateriaalia. Harmittaa silti: taas yksi pieleen mennyt suhteen alku.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette siis sopineet jo tapaamisen, eli tulette näkemään pian. Mies on siis kiinnostunut tapaamaan sinut.
Ja täällä ehdotellaan, että jätä se sika, kun ei ole tajunnut oikeaa hymiötä laittaa.
Ei ihme, että monilla naisilla on niin vaikeaa pariutua.
M35
No enpä olisi varma että tapaaminen edes tulee onnistumaan. Luulen, että jos en kysele mitään perään, mies antaa asian olla.
Siis mullehan kävi näin. Mies ehdotti itse uutta tapaamista tiettyyn ajankohtaan noin kuukauden päähän, kun oli niin tolkuttoman kiireistä ettei aiemmin millään ehtinyt. Olin sitten että ok, sehän sopii. Viimeisen viestini jälkeen mies ei laittanut mitään takaisin joten ajattelin että annan nyt tyypin olla rauhassa niiden kiireidensä kanssa. No, kun tämä treffiajankohta sitten tuli, äijästä ei edelleenkään kuulunut mitään. Muutaman päivän päästä kysyin ihan piruuttani että mites ne treffit, niin tyyppi sanoo että ei ollutkaan kemiaa. Olin vähän että WTF? Olin siis kuukauden odottanut treffejä joita ei koskaan tullut, jouduin vielä itse kyselemään perään ja tuo oli lopputulos. Mies ei vaivautunut edes oma-aloitteisesti ilmoittamaan että mikä on homman nimi.
En yhtään ihmettelisi vaikka tuo ap:n mies olisi just tämä sama.
Samojen miesten kimpussahan te naiset usein olette.
”Tapaamiskertojen” välillä...Tirsk!
Se käy ”tapaamassa” eri tallukoita eri päivinä. Ei silloin ehdi viestitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette siis sopineet jo tapaamisen, eli tulette näkemään pian. Mies on siis kiinnostunut tapaamaan sinut.
Ja täällä ehdotellaan, että jätä se sika, kun ei ole tajunnut oikeaa hymiötä laittaa.
M35
No enpä olisi varma että tapaaminen edes tulee onnistumaan. Luulen, että jos en kysele mitään perään, mies antaa asian olla.
Siis mullehan kävi näin. Mies ehdotti itse uutta tapaamista tiettyyn ajankohtaan noin kuukauden päähän, kun oli niin tolkuttoman kiireistä ettei aiemmin millään ehtinyt. Olin sitten että ok, sehän sopii. Viimeisen viestini jälkeen mies ei laittanut mitään takaisin joten ajattelin että annan nyt tyypin olla rauhassa niiden kiireidensä kanssa. No, kun tämä treffiajankohta sitten tuli, äijästä ei edelleenkään kuulunut mitään. Muutaman päivän päästä kysyin ihan piruuttani että mites ne treffit, niin tyyppi sanoo että ei ollutkaan kemiaa. Olin vähän että WTF? Olin siis kuukauden odottanut treffejä joita ei koskaan tullut, jouduin vielä itse kyselemään perään ja tuo oli lopputulos. Mies ei vaivautunut edes oma-aloitteisesti ilmoittamaan että mikä on homman nimi.
Samojen miesten kimpussahan te naiset usein olette.
No tuon kimpussa ei ole kyllä yhtään kukaan enää sitten kun se todellinen luonne paljastuu.
Miksi ihmeessä viestittelisi? Pääsee nytkyttämään päällä ilman viestittelyjäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
No minkä takia ei voi muutamaan päivään lähettää YHTÄKÄÄN viestiä? Kellään ei voi olla niin kiire
Naiset voivat itse vastata tähän kysymykseen.
Kuuluuko noihin tapaamiskertoihin myös tapaaminen kakkoseen?
Mistä tapailumiekkosen pitäisi sitten viestitellä?
Mitä pitäisi viestitellä? Hei, mitä tänään puuhailet? Kun tapaaminen on sovittu, silloin voi jutella. Olen nainen ja en jaksa turhaa viestittelyä.
Ghostaisin sen. Kyselkööt sitten missä olit jos ilmestyy itse niille treffeille. Epäkohtelias ja lapsellinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi viestitellä? Hei, mitä tänään puuhailet? Kun tapaaminen on sovittu, silloin voi jutella. Olen nainen ja en jaksa turhaa viestittelyä.
En minäkään, vihaan puhelinta yleensäkin, mutta kyllä sen tuntee jos toinen on jotenkin välinpitämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Alennuit tosiaan tuohon? Se oli virhe. Nyt SINÄ olit se joka "jäi roikkumaan" vaikka piruuttasi teitkin noin. Kun sait tietää, että olet peräti niin korkealla arvoasteikossa, että sulle löytyy aikaa kuukauden päästä olisi sun pitänyt jo tuossa kohtaa antaa olla. Kohteliaasti olisit voinut sanoa miehen ehdotukseen "joo nähään sit" ja antanut asian olla. Jos sieltä olisi kuitenkin tullut viestiä, niin tyly ghostaus vaan tai "sori ei ollut kemiaa niin tapaaminen ei käykään" Tai "kuka sä olitkaan kun en nyt muista? :D"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Tämä. Mies voi tulla tapaamiseen sillä mielellä, että kun ei nyt mitään muutakaan ollut. Tai perua viime hetkellä, tai ihan vaan tehdä oharit.
Itse en edes ala suunnitella mitään tapaamista, jos vaikuttaa ettei toinen ole aidosti kiinnostunut. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
No minkä takia ei voi muutamaan päivään lähettää YHTÄKÄÄN viestiä? Kellään ei voi olla niin kiire
Muistaakseni aiheesta on ihan virallisia tutkimuksia, mutta naisille viestittely ja hymiöt tulevat luontevammin kuin miehille: nuoremmassa sukupolvessa ero on jo olematon, mutta mitä vanhempi sitä todennäköisemmin viestittely ei tunnu luontevalta. Jos tapailussa nainen on viestittelijä ja mies ei, niin edessä on ap:n tilanne missä nainen itkee kun miestä ei kiinnosta ja todennäköisesti mies on tyytyväinen, kun on treffit sovittuna.
Oma mies on ihan tavallinen 3-kymppinen, joka tosin inhoaa turhanpäiväistä viestittelyä. Kyllähän siinä tapailun ekan kuukauden aikana vähän ihmetteli kun ei kuulu mitän, mutta mieheen tutustuessa ymmärsin tämän olevan vain hänen tapansa. Ei häntä kiinnosta olla tavoitettavissa 24/7, ei käytä sosiaalista mediaa ja vapaapäivinä saattaa sammuttaa koko laitteen.
Voi olla että ei ole riittävän kiinnostunut, tai sitten ei ole luonteeltaan sellainen, joka pitää usein yhteyttä. Kumpikin huonoja vaihtoehtoja, jos itse taas tykkää viestitellä.
Tapailin tuontyyppistä miestä (liian) pitkään. Hänen tapauksessaan kyse oli sitoutumiskammosta ja riittävän kiinnostuksen puutteesta. Hän myös vaikutti käyttävän kylmää-kuumaa -tekniikkaa jotta saisi naisen roikkumaan perässään. (Tälle en saanut häneltä vahvistusta, mutta oli aika selkeää.) Rikoin itseni aika pahasti tuossa "suhteessa" ja jatkossa aion katsoa tarkkaan millaisen ihmisen kanssa haluan aikaani viettää. Viestinnän puutteen tulkitsen suoriltaan merkiksi siitä, että kysessä ei ole minulle sopiva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Alennuit tosiaan tuohon? Se oli virhe. Nyt SINÄ olit se joka "jäi roikkumaan" vaikka piruuttasi teitkin noin. Kun sait tietää, että olet peräti niin korkealla arvoasteikossa, että sulle löytyy aikaa kuukauden päästä olisi sun pitänyt jo tuossa kohtaa antaa olla. Kohteliaasti olisit voinut sanoa miehen ehdotukseen "joo nähään sit" ja antanut asian olla. Jos sieltä olisi kuitenkin tullut viestiä, niin tyly ghostaus vaan tai "sori ei ollut kemiaa niin tapaaminen ei käykään" Tai "kuka sä olitkaan kun en nyt muista? :D"
Mulla on (tai oli tuohon saakka) tapana uskoa mitä ihmiset sanovat ja olettaa että sovituista asioista pidetään myös kiinni. Varsinkin kun toinen antoi tarkan päivämäärän, ei tullut mieleenkään epäillä etteikö se sitten pitäisi. Olin tavannut miehen useita kertoja aiemminkin ja aina oli pitänyt kiinni siitä mitä oltiin sovittu.
No ei näköjään olisi kannattanut uskoa mutta jälkiviisastelu on turhaa. Aina näistä kuitenkin jotain oppii.
Tuo viestimättömyys on ilmeisesti miehen taktiikka. Hänellä on toinen nainen tai naisia ja ei halua paljastua niistä. Jos viestejä tulisi naisilta ja hän niihin vastailisi tai edes vastaisi niin tottahan siinä epäilyt näille naisille heräisi.
Kun pitää hiljaisuutta tapaamisten välissä voi puuhailla rauhassa ihan ne mitä lystää ja olla turvassa. Ei tarvitse selitellä mitä tapaamisten välillä tekee. Vastaa sitten mitä vastaa kun on jonkun luona.
Jos ei pääse sovitusti tapaamiseen niin tosiaan ei laita siitä mitään tai naiset sitten kysyvät tuletko.
Tapaatteko sinun luonasi tai aina jossain kahdestaan sisällä vai menettekö yhdessä julkisesti ulos?
Siis salaileeko mies sinua muilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet tekee tuota vähän henkisenä väkivaltana, on sellaista passiivis-agressiivista ja tietoista käytöstä heiltä. On osunut myös omalle kohdalle.
Siis tarkoitatko että on taustalla halu satuttaa ja alistaa naisia vai mitä?
Mistä ihmeestä olet sellaisen käsityksen saanut, että jos mies ei viestittele tapaamis kertojen välissä, niin hän harrastaa sillä henkistä väkivaltaa?? Ei herranjestas sentään. Mikä näitä naisia oikeen vaivaa? Eiköhän se henkinen väkivalta ole ihan jotain muuta kun viestittömyys. Kaikki eivät vaan halua viestitellä, se ei ole luontevaa. T. 50+ nainen, joka on ollut monia vuosia henkisen väkivallan uhri, eikä siihen liittynyt kännykkä millään tavalla.
Tuskin kukaan aikuinen haluaa olla tavoitettavissa 7/24, mutta on joku välimuotokin täydellisen hiljaisuuden välillä.
Itse en edes haluaisi jatkuvaa viestivirtaa, mutta kyllä mukavan sopivasti tapaamisten välillä.
Esimerkiksi hyvät yöt voi edes joskus toivottaa tai jonkun kivan viestin.
Miettisin haluanko miehen joka on niin umpimielinen, kiireinen tai sosiaalisesti huono ettei yhtään viestiä minulle pysty lähettämään.
Ei lupaisi hyvää jatkossa, emme sopisi yhteen.
En tosin pommittajan kanssakaan, kultainen keskitie hyvä.
Sillä on kiire muiden säätöjen kanssa, sinä olet miehen mielessä luultavasti siellä takalevyllä. Lämmittelee sitten tarvittaessa.