Onko lihava, jos käyttää H&M:n vaatteita koossa 44?
Kommentit (89)
Aika kovia mielipiteitä täällä :(
Ja sulle, joka sanoit et hm:n vaatteet olisi isoja muihin verrattuna niin olen eri mieltä.
Ap
En käytä hm vaatteita mutta koko 172 cm ja 58 kg, housukoko 38-40, joskus jopa 42, joissakin malleissa menee S. Yläosat 38.
olikohan monella tuommoista kokoa 90-luvulla...
kyllä on ihmiset sokeutuneet nykyään tässä asiassa
Vierailija kirjoitti:
olikohan monella tuommoista kokoa 90-luvulla...
kyllä on ihmiset sokeutuneet nykyään tässä asiassa
Kyllä käytin kokoa 42 jo ysärillä...
Ap
Onhan siellä sellasia teinivaatteita että hyvä jos saa sormensa sisään.
Onneksi jokainen voi laihduttaa jos itse niin haluaa. Kuukausi ja 5kg häviää .
176/73, käytän yleensä 42 enkä oo lainkaan läski vaan pitkäraajainen, pitkäselkäinen ja leveäharteinen. toisinsanoen vaatteet on yleensä mulle leveydeltään liian isoja mutta pituudeltaan sopivia.
Isokokoinen ainakin. Painoasi et kertonut. Pituutta sinulla ainakin on naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Isokokoinen ainakin. Painoasi et kertonut. Pituutta sinulla ainakin on naiseksi.
Kyllä olen isokokoinen ja kuulen sen, että.olet läski ja soveltumaton naiseksi. Kuten itse sanoit. Olisin malli, jos laihtuisin kokoon 36.
Ap
H&M:n vaatteet ovat melko uskollisia oikealle koolle. Voit siis ajatella jatkossakin niin, miten itse ajattelet siitä, onko koon 44 vaatteet lihavan ihmisen vaatteita vai ei. Sehän riippuu ihan katsojasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen isokokoinen ja kuulen sen, että.olet läski ja soveltumaton naiseksi. Kuten itse sanoit. Olisin malli, jos laihtuisin kokoon 36.
Ap
Tai paremminkin kokoon 34. En vain itse käsitä, mitä kaunista on mallien vartaloissa, joissa kaikki rasva on tiristetty pois ja usein vartalokin on sellainen aika hontelo ja kapea pitkula.
Minuun verrattuna olet. Käytän XS tai kokoa 32/34.
Ap on pitkä nainen, mutta ei tuo koko 44 sano mulle mitään.
Kuinka paljon ap painaa? Rintaliivien koko ja muut kriittiset mitat kiitos ja alastonkuvakaan ei haittaisi.
Mulle ei sovi oikein mitkäö h&m vaatteet, jos hihat ei ole liian lyhyet tai kiristä hartioista on sitten helvetin isoja säkkejä.
T. M181/85
Minkä ikäinen ja painoinen ap on?
Vierailija kirjoitti:
H&M:n vaatteet ovat välillä ihan oudon kokoisia, eivät vastaa todellakaan kokomerkintäänsä. Esim. suorat housut ovat hirveitä kittanoita, joutuu ottamaan aina monta kokonumeroa normaalia isommat.
Tämä on kyllä ihan totta. Olen 170cm/60kg ja vaatekoko 38, mutta H&M:n suoria housuja on ollut pakko ostaa koossa 44, kolmekasit jäävät reisistä jumiin!
Vierailija kirjoitti:
Pituus 178 cm
Ap
Oot normaalipainon yläpäässä ja pituus tekee joillekin sen, että pitää valita isompi koko.
No ei nyt itessään 44 vielä mikään HURJAN suuri koko ole, mutta H&M:llä on yleensä aika isoja vaatteita, esim M-kokokin saattaa olla välillä liian iso, joskus S:kin. Eli sinänsä kun H&M:stä on kyse niin se on isompi kuin muualla. Mutta olet varmasti hyvännäköinen <3