Kuuluuko näitä pitää rintsikoiden kanssa vai ilman?
http://www.ginatricot.com/cfi/fi/mallisto/alusvaatteet/ccollection-cunderwear-p1.html#product_661553206
http://www.hm.com/fi/product/98642?article=98642-A
alusvaateosastolla myydään, mutta tukeeko nuo? tarkoituksena olisi löytää olkaimettomat rintaliivit, mutta jos ei kokoja löydy olen miettinyt tuollaisia varavaihtoehdoksi :) käyttäisin noita tuubitopin alla
Kommentit (43)
Haloo tollot, ei nuo ole mitkään rintaliivit. Ei nuita kuulu käyttää yksinään.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:25"]
EI TUUBITOPPEJA! Nyt ei ole enää vuosi 2005.
Ei ei ei ei ei. Häpeän puolestasi.
[/quote]
En ole (taaskaan) ap, mutta tuubitoppi hyvin yhdisteltynä ei ole paha. En itsekkään syty ajatukselle tuubitoppi + minishortsit, mutta kesällä vähän viileämpänä esimerkiks tuubitoppi ja neuletakki näyttää paljon freesimmältä kuin tavallinen toppi ja neuletakki. Esim tuubitoppi + rento (korkeavyötäröinen) kesähame + neuletakki on ihan kiva asu :)
Ja tuubitopilla tarkoitan nyt niitä ihan tavallisia H&M:llä myytäviä tuubitoppeja, en mitään jeans.fi kimalleblongblingtuubimekkoja.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:25"]EI TUUBITOPPEJA! Nyt ei ole enää vuosi 2005.
[/quote]
:D öööö.. Oletkohan sä nyt YHTÄÄN muodissa mukana?? Tuubi- ja narutopit on nyt kuuminta. Narutopeista löysemmät laskeutuvat versiot.
Sen haluasin kyllä nähdä kun joku tunkee noiden alla rintaliivit :D:D Vieläpä vaikka ihan olkaimelliset :D
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:26"]
Haloo tollot, ei nuo ole mitkään rintaliivit. Ei nuita kuulu käyttää yksinään.
[/quote]
Eivät ole rintaliivit, vaikka tuotteen nimi on rintaliivit. Ok :D
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:19"]
Tuskinpa mitään tukevat.
[/quote]
Se riippuu tietenkin siitä, miten paljon tukea rintasi vaativat. Eivät nuo toki silloin sovi kun rinnat roikkuu pitkin vatsaa ilman liivejä, mutta monilla on ihan terhakat itse itseään tukevat rinnat, jotka ei tarvitse mitään ylimääräistä tukea.
Minä ainakin pitäisin rintsikoita tuolla alla (parit tuommoiset bandeaut omistan), sillä eihän nuo tue yhtään! Tai sitten ne on tarkoitettu vain pienitissisille, jotka ei muutenkaan tarvitse liivejä.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:50"]
Minä ainakin pitäisin rintsikoita tuolla alla (parit tuommoiset bandeaut omistan), sillä eihän nuo tue yhtään! Tai sitten ne on tarkoitettu vain pienitissisille, jotka ei muutenkaan tarvitse liivejä.
[/quote]
Miksi ihmeessä käytät noita sitten? Eikö pelkät rintaliivit riitä? Minulla on 75D mutta käytän noita kyllä ihan ilman liivejä ja hyvin pysyvät. Muistan treenata ja venytellä myös rintalihaksia, niin ei pääse rinnat löystymään ja roikkumaan.
Nuo on tarkoitettu vain nuorille terhakoille pikkutisseille eli ei tue mitään eikä ne edes pysy päällä jos on isot rinnat.
Ei noiden alle kuulu laittaa rintsikoita hölmöläiset! Sitäpaitsi noi painavat tissit kasaan ja lyttyyn jos alle pistää rintsikat ja itsellä ainakin tuntuu että ei saa henkeä kun kangas ei anna periksi. Noita käytetään lähinnä väljien toppien alla, ettei tissukat näy ja miksei vaikka yöasuna.
Nuo ovat ikävä kyllä tarkoitettu pienirintaiselle. Niitä voi käyttää esim. läpinäkyvän (sifonki tai pitsi) paidan kanssa. Useimmissa kaupoissa on vaan pieniä kokojakin.
Jos haluat olkaimettomat tukevammat rintsut niin osta sellaiset. Nuo ovat vain bandeaut. Sopivat pienirintaisille mutta itsekin joskus käytän.80D
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:57"]Nuo ovat ikävä kyllä tarkoitettu pienirintaiselle. Niitä voi käyttää esim. läpinäkyvän (sifonki tai pitsi) paidan kanssa. Useimmissa kaupoissa on vaan pieniä kokojakin.
[/quote]
No ei xl ole pieni koko.. Noita voi käyttää myös sellaisen topin kanssa jossa on syvään uureettut "aukot" rinnan ja kainaloiden kohdalla.
Mä en tajuu sun logiikkaa. Jos noi myydään rintaliiveinä, niin miks niiden kanssa käytettäisiin rintaliivejä?
Mielummin nuo olkaimettomat topin kanssa kuin tavalliset rintaliivit ;)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:18"]
Mä en tajuu sun logiikkaa. Jos noi myydään rintaliiveinä, niin miks niiden kanssa käytettäisiin rintaliivejä?
[/quote]
En ole ap, mutta nuo H&M:n bandeaut ei ainakaan omaan silmääni näytä niitä "tavallisia" bandeau-toppeja kummallisemmilta vaikka kuinka tuoteselosteessa lukee tukiluista.
EI TUUBITOPPEJA! Nyt ei ole enää vuosi 2005.