Kuuluuko näitä pitää rintsikoiden kanssa vai ilman?
http://www.ginatricot.com/cfi/fi/mallisto/alusvaatteet/ccollection-cunderwear-p1.html#product_661553206
http://www.hm.com/fi/product/98642?article=98642-A
alusvaateosastolla myydään, mutta tukeeko nuo? tarkoituksena olisi löytää olkaimettomat rintaliivit, mutta jos ei kokoja löydy olen miettinyt tuollaisia varavaihtoehdoksi :) käyttäisin noita tuubitopin alla
Kommentit (43)
Mä pitäisin olkaimettomia rintsikoita ihan sen takia alla että ei nännit nöpötä kylmällä.
Osaatte te kyllä olla ilkeitä ap:lle näin mitättömästä asiasta!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:09"]Mä pitäisin olkaimettomia rintsikoita ihan sen takia alla että ei nännit nöpötä kylmällä.
Osaatte te kyllä olla ilkeitä ap:lle näin mitättömästä asiasta!
[/quote]
Ei ne näy läpi ne nännit kun siinä päällä on vielä erikseen toppi.. Mutta onnea jos saat rintsut tonne mahtumaan
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:50"]
Minä ainakin pitäisin rintsikoita tuolla alla (parit tuommoiset bandeaut omistan), sillä eihän nuo tue yhtään! Tai sitten ne on tarkoitettu vain pienitissisille, jotka ei muutenkaan tarvitse liivejä.
[/quote]
Miksi ihmeessä käytät noita sitten? Eikö pelkät rintaliivit riitä?
[/quote]
Ihan vain koska ovat kivannäköisiä! Ja minulla on pari paitaa mistä näkyy läpi ja koen, että pelkät rintsikat olisivat liian paljastavat. Bandeau suojaa vähän enemmän.
-20
eikö kukaan av-mamma ole koskaan käynyt vaatekaupassa? siellähän on ihan selvästi erikseen pelkät bandeautopit, joiden alla käytetään olkaimettomia liivejä ja nuo rintsikkabandeaut joita voi käyttää sellaisinaan.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:25"]
EI TUUBITOPPEJA! Nyt ei ole enää vuosi 2005.
Ei ei ei ei ei. Häpeän puolestasi.
[/quote]
En ole (taaskaan) ap, mutta tuubitoppi hyvin yhdisteltynä ei ole paha. En itsekkään syty ajatukselle tuubitoppi + minishortsit, mutta kesällä vähän viileämpänä esimerkiks tuubitoppi ja neuletakki näyttää paljon freesimmältä kuin tavallinen toppi ja neuletakki. Esim tuubitoppi + rento (korkeavyötäröinen) kesähame + neuletakki on ihan kiva asu :)
Ja tuubitopilla tarkoitan nyt niitä ihan tavallisia H&M:llä myytäviä tuubitoppeja, en mitään jeans.fi kimalleblongblingtuubimekkoja.
[/quote]
Tuubitoppi ja korkeavyötäröinen hame ja neuletakki? Sano nyt vielä että muoviset pitkät feikkihelmet kaulaan ja ollaan mun alakouluajoissa silloin kymmenen vuotta sitten.
Työskentelen muotineuvojana ja tuubitopit on kyllä todella hyviä luomaan halvan ja suttuisen vaikutelman naisesta. Ylipäänsä trikoo-vaatteet ovat lähinnä vain kotiin tai mökille, ei mitään hamevirityksiä ihmisten ilmoille...
Kenellä designerillä on mallistossaan tuubitoppeja? Niitä löytyy lähinnä vain edullisista rättikaupoista kuten H&M ja Gina Tricot. Eihän edes lähes samaa hintaluokkaa/laatutasoa myyvillä ketjuilla Zaralla tai Mangolla ole kyseisiä trikooviritelmiä myynnissä.
Tuubitopit menee samaan luokkaan henkkamaukan lyhyiden trikoo-minishortsien kanssa, eli sopii kotikäyttöön tai yövaatteeksi, muttei missään nimessä yleiselle paikalle. Samaan luokkaan lisäisin vielä kaksivärihiusvärjäyksen ja feikki-Vuittonit.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:25"]
EI TUUBITOPPEJA! Nyt ei ole enää vuosi 2005.
Ei ei ei ei ei. Häpeän puolestasi.
[/quote]
En ole (taaskaan) ap, mutta tuubitoppi hyvin yhdisteltynä ei ole paha. En itsekkään syty ajatukselle tuubitoppi + minishortsit, mutta kesällä vähän viileämpänä esimerkiks tuubitoppi ja neuletakki näyttää paljon freesimmältä kuin tavallinen toppi ja neuletakki. Esim tuubitoppi + rento (korkeavyötäröinen) kesähame + neuletakki on ihan kiva asu :)
Ja tuubitopilla tarkoitan nyt niitä ihan tavallisia H&M:llä myytäviä tuubitoppeja, en mitään jeans.fi kimalleblongblingtuubimekkoja.
[/quote]
Tuubitoppi ja korkeavyötäröinen hame ja neuletakki? Sano nyt vielä että muoviset pitkät feikkihelmet kaulaan ja ollaan mun alakouluajoissa silloin kymmenen vuotta sitten.
Työskentelen muotineuvojana ja tuubitopit on kyllä todella hyviä luomaan halvan ja suttuisen vaikutelman naisesta. Ylipäänsä trikoo-vaatteet ovat lähinnä vain kotiin tai mökille, ei mitään hamevirityksiä ihmisten ilmoille...
Kenellä designerillä on mallistossaan tuubitoppeja? Niitä löytyy lähinnä vain edullisista rättikaupoista kuten H&M ja Gina Tricot. Eihän edes lähes samaa hintaluokkaa/laatutasoa myyvillä ketjuilla Zaralla tai Mangolla ole kyseisiä trikooviritelmiä myynnissä.
Tuubitopit menee samaan luokkaan henkkamaukan lyhyiden trikoo-minishortsien kanssa, eli sopii kotikäyttöön tai yövaatteeksi, muttei missään nimessä yleiselle paikalle. Samaan luokkaan lisäisin vielä kaksivärihiusvärjäyksen ja feikki-Vuittonit.
[/quote]
Ei hitto mikä jumala sä luulet olevasi :D
Itse käytän noita kesällä, kun on kuuma ja tavalliset rintsikat tuntuvat vähän turhan jäykiltä. Käytän myös esim. saunan jälkeen, kun en halua kulkea rinnat paljaina, ja normi liivit tuntuisivat tukalilta.
Väliaikaisessa käytössä tukevat ainakin tämmöistä pienirintaista tarpeeksi. Ajatus siitä, et pukisin noiden alle rintsikat, tuntuu ahdistavalta.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 16:35"]
[/quote]
ei helvetti kuulostat ihan siltä krista kososen tän kauden putoushahmolta :D
[/quote]
Jep jep :D Tuollaisen palopuheen jälkeen en kyllä mainostaisi olevani mikään muodiparissa työskentelevä henkilö :) Tuubi ja olkamettomia toppeja kyllä valmistetaan ihan kaikenlaisista materiaaleista ja niitä käytetään ihan juhla-asusteinakin. Linnan juhlistakin olen joskus bongannut kaksiosaisia asuja, joissa yläosana on nimenomaan tuubitoppi. (Ihan tiedoksi sinulle arvon muotiassari, että ne trikoolumput ovat vain yksi versio tuubitopista).
Ja tässä muuten alkuperäisen tuubitopin luojan haastettu, ihan palkittuja menestynyt muotisuunnittelija nykyään. Et mahda kovin kummoinen ammattilainen olla, jos hänen nimeään et kerran teidä.
http://www.stylecaster.com/elie-tahari-spring-2014/
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 16:52"]
[/quote]
ei helvetti kuulostat ihan siltä krista kososen tän kauden putoushahmolta :D
[/quote]
Totta! Ketä DISAAAIIINERIA??!!
29, kerro missä olet töissä niin tiedän vältellä sun "ammattitaitoasi" :)
Noin pienillä rinnoilla pointti on, että nännit ei nöpötä. Joten ei tue isoja rintoja.
tuubitoppi, henkselishortsihaalari ja kangaskengät on meidän likka (15v) suunnitellut laittavansa tänä kesänä ruisrockiin ja kun tätär asua esitteli niin ihan kivaltahan se näytti :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 16:58"]tuubitoppi, henkselishortsihaalari ja kangaskengät on meidän likka (15v) suunnitellut laittavansa tänä kesänä ruisrockiin ja kun tätär asua esitteli niin ihan kivaltahan se näytti :)
[/quote]
15 v menee ruisrokkiin? Muista sitten jakaa kortsuja sille ettei käy vahinko
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 16:58"]tuubitoppi, henkselishortsihaalari ja kangaskengät on meidän likka (15v) suunnitellut laittavansa tänä kesänä ruisrockiin ja kun tätär asua esitteli niin ihan kivaltahan se näytti :)
[/quote]
15 v menee ruisrokkiin? Muista sitten jakaa kortsuja sille ettei käy vahinko
[/quote]
siel jaetaan kesäkumeja ihan muutenkin ;)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 16:55"]29, kerro missä olet töissä niin tiedän vältellä sun "ammattitaitoasi" :)
[/quote]
Pohjoismaiden suurimmassa tavaratalossa, meitä ei ole montaa kyseisessä ammatissa siellä joten sinulla on hyvät saumat osua juuri minun asiakkaakseni. Olen enemmän kuin mielelläni avuksi, tervetuloa!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:18"]
Mä en tajuu sun logiikkaa. Jos noi myydään rintaliiveinä, niin miks niiden kanssa käytettäisiin rintaliivejä?
[/quote]
kauppojen alusvaateosastoillahan ei myydä mitään muuta kuin rintaliivejä? äly hoi
[/quote]Äly hoi itsellesi. Kun tuossa linkissä lukee rintaliivit, niin kai ne silloin on rintaliivit. Mä ymmärtäisin kysymyksen, jos noi myytäis esim nimityksellä toppi.
Mulla on toi ginan bandeau eikä sinne tosiaan rintsikat alle enää mahdu