Oliko roskishaamusi oikea plussa? :)
Siis apua... niin, tyhmä kun olen ja testejä olen tehnyt jo useampia, jotka äkkiseltään näyttäneetn negaa tai hyvin haaleaa haamua, niin kun kaivoin ne esille niin nyt aika selkeät haamut... Prisman Pregent stickissä ja Mammaksin puikkotestissä...
Kommentit (18)
Onko näissä mainitsemissani testeissä ns viivanpaikkaa? Eli voisiko näyttää vain sitä? :/
ap
On ollut kahdessa raskaudessa, useammalla testillä.
Oli hyvin haalea haamu, joutui valoa vasten katsomaan. Ja nyt tämän haamun LA on vieläpä tänään! :)
Ok, ihana kuulla että teillä roskishaamut olleet plussia :) Täytynee vielä yksi testi tehdä ensi viikolla.. ihmettelen vaan miksei haamu ole mulla vahvistunut vaikka parin viikon ajan testejä olen tehnyt. Masunippailuja on. Imetän vielä.
ap
Kaikilla ei tule vahvaa plussaa koskaan ja silti voi olla jo useampia lapsia.
Kun nuorin on jo 4v. ei näitä aloituksia enää tajua: roskishaamu, jokin uusi trash packikö? :-D
Mun haamut ei ole ikinä olleet plussia.. Vuosi yritettiin niin aika monta kertaa tuli toivottua että roskishaamu olis plussa. Mutta sitten kun viimein tärppäs niin kaks päivää siitä kun menkkojen olis pitänyt alkaa niin ei tarvinut miettiä onko plussa vai ei :)
Kun tein testin, se oli negatiivinen. Katsoin roskikseen heitettyä testitikkua seuraavana päivänä ja siinä näkyi olemattoman haalea viiva. Parin päivän päästä tehty uusi testi näytti heti selvää plussaa :) Kiva muistella tätä, vaikka tapahtuneesta on aikaa yli kaheksan vuotta.
Ensimmäiset testit plussauskierrossa oli todella haaleita haamuja, joita tosiaan eri valoissa sai tiirata. Aloitinkin kyllä testaamisen vähän turhan ajoissa. Siitä ne kuitenkin vahvistui ja nyt vauva on kohta 3kk vanha. :)
Joo, tuli eka ns. roskishaamu, eli seuraavana aamuna katoin roskiksessa olluta raskaustestiä, ja siinä oli tosi haalea viiva. Edellisenä päivänä ei näkynyt mitään.
Sit parin päivän päästä kun ei menkkoja vieläkään tullut, tein uuden testin ja oli testiajan puitteissa haamu. Eikä missään vaiheessa tullut vahvan punainen viiva, mutta raskaana olin, ja terve vauva tuli. :)
Mun roskishaamu oli plussa, muista ei roskiksen jälkeenkään näkynyt mitään.
Kyllä mulla on olleet roskishaamut aina oikeita plussia. Olen intohimoinen testailija ja aina aloitellut testauksen varmaan turhankin aikaisin :) Negat taas ovat todellakin olleet negoja eivätkä ole ajan kanssakaan plussiksi tai edes haamuiksi muuttuneet. Ja viisi lasta on, joista neljästä olen saanut näitä roskishaamuja (eka kun oli ihana yllätysvauva :))
Minulla Prisman testin roskishaamu oli plussa. :) Onnea...