Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienosti alkoi tämä pääsiäinen :((

Vierailija
17.04.2014 |

6lk poika suivaantui taas kerran ja ties mistä minuun, äitinsä. Sanoi ämmäksi jota en siedä yhtään, kerran aiemmin tehnyt samoin. Totesin, että siitä lähti sitten ½h peliajasta, omaa äitiähän ei ämmitellä. No, poika toisti ämmän uudelleen ja taa släksi ½h ja nyt sitten on -6h peliajasta pois. Käytännössä se tarkoittaa/tarkoittaisi n.3pvän peliaikaa koska saavat pelata n.1,5-2h/pvässä vkonloppuisin ja loma-aikoina hieman enemmän muta ei joka pvä. Ja nyt tässä olisi 4 vapaapäivää tulossa ja varmasti pelit maistuisi.

Joooo, ihan helvetin hienoa, nyt sitten kun ei saa pelata niin valuu helvetin happamana kaikkea kritisoiden ja vähän väliä valittaen seur päivät pitkin kotia kun "ei ole mitään tekemistä eikä ulkonakaan ole mitään tekemistä" ja plaaplaaplaa.

Olisi jo aikuinen!!!!!!!

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jo itse eläkkeellä!

Vierailija
2/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oot sopan keittänyt. Oisit kieltänyt/rangaissut jollain muulla. Ja murkkuikä vasta aluillaan, pitkään sulla on kestämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, millä tavalla minä tämän sopan keitin??? en oikeasti tehnyt yhtikäs mitään, paitsi totesin että huomenna voisi olla pelivapaa päivä (tänään pelasi 2,5h ja katsoi telkkaria 1,5h) tai ainakin ulkoiltava ennen peliä, luvattu hienoa säätäkin. Mutta eipä tuo poika sen kummempaa syytä nykyisin tarvitsekaan.

ap

ap

Vierailija
4/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä pihalle vinkumaan, kyllä se aikanaan oppii

Vierailija
5/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa toivon, sen verran paska työ.

ap

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 19:53"]

Olisit jo itse eläkkeellä!

[/quote]

Vierailija
6/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosia noi pojat on, joilla ei mitään kuria.

Vierailija
7/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää jotain mukavaa yhdessä. Metsään vaeltamaan tai sukulaisten luo käymään, kylpylään, keilaamaan tai mitä tahansa. Turhaudut itsekin tuolla menetelmällä, kun laitat lapsellenoin ikävät kiellot. Ja tosiaankin pelaamisen tilalla voi olla parempaa tekemistä.

Vierailija
8/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt en ymmärrä, pitäsikö pelaaminen kieltää kokonaan vai? mielestäni ei, mutta siinä on oltava rajat ja koska pidän niistä melko johdonmukaisesti kiinni kun kolinaa tulee. Mutta tuo ämmittely on asia jota en siedä lainkaan, jotakin rajaa.

ap

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:01"]

Tehkää jotain mukavaa yhdessä. Metsään vaeltamaan tai sukulaisten luo käymään, kylpylään, keilaamaan tai mitä tahansa. Turhaudut itsekin tuolla menetelmällä, kun laitat lapsellenoin ikävät kiellot. Ja tosiaankin pelaamisen tilalla voi olla parempaa tekemistä.

[/quote]

Vierailija
9/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poika alun alkaen hermostui? Oliko väsynyt, nälkäinen vai mikä oli?

Vierailija
10/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää pääsiäistä teille.

Miksi olet lomilla noin tiukka peliajoista? Etkö itse tee lomalla mitä huvittaa ja mistä tykkäät? Onko sinullakin tv-aika ja tietokone-aika?

Ämmittelyä en hyväksy mutta olisin keksinyt jonkun muun rankaistuksen kuin sen peliajan koska itse en jaksaisi katso sitä nyrpeää naamaa puolta lomaa...menisi omakin loma pilalle.

Poika 12v. oli koulun jälkeen 3h pihalla ja saa nyt vaikka koko loppuillan pelata tai katsoa telkkaa ihan vapaasti. Ja syödä herkkuja....ollaan lomalla :)

Vierailija
11/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Hyvin kasvatetut pojat eivät ämmittele äitejään. Ehtaa wt-meininkiä teillä.

Vierailija
12/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla jotenkin simppeli ihminen.

Kuristahan tämäkin show nyt johtuu, siitä että asetin rajoja pelamiselle.

Tosin jos olet sitä kansanosaa joka puoltaa fyysistä kuritusta niin onnea valitsemallesi tielle, minä en sitä hyväksy enkä sitä pidä "kurina" vaan lapse pahoinpitelynä joka on myös laitonta.

ap

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:00"]

Tommosia noi pojat on, joilla ei mitään kuria.

[/quote]

Vierailija
13/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnea teille, tuota ei saa kuin kirveellä ulos ja silloinkin viihtyy siellä max 1-1,5h.

ap

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:05"]

Hyvää pääsiäistä teille.

Miksi olet lomilla noin tiukka peliajoista? Etkö itse tee lomalla mitä huvittaa ja mistä tykkäät? Onko sinullakin tv-aika ja tietokone-aika?

Ämmittelyä en hyväksy mutta olisin keksinyt jonkun muun rankaistuksen kuin sen peliajan koska itse en jaksaisi katso sitä nyrpeää naamaa puolta lomaa...menisi omakin loma pilalle.

Poika 12v. oli koulun jälkeen 3h pihalla ja saa nyt vaikka koko loppuillan pelata tai katsoa telkkaa ihan vapaasti. Ja syödä herkkuja....ollaan lomalla :)

[/quote]

Vierailija
14/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä 8:n kanssa, keksikää jotain mukavaa yhteistä.

Vierailija
15/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä rangaistus kannattaisi liittyä jotenkin tehtyyn seikkaan. Mieluummin vaikka pelikielto siitä, jos koulussa on pelannut kännykällä tunnilla jne.

Hyvä kysymys on, että miksi poika ämmitteli? Mikä siihen johti? Ei kai hän ihan ohimennen vain sinua ämmittele?

Vierailija
16/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelaamiset ole silloin mielessäkään, kun tarjolla on mieluisaa tekemistä. Haukkumista lapsilta en hyväksy.

Vierailija
17/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pidät kiinni sanktiosta. Voitte yrittää keksiä jotain muuta ohjelmaa pääsiäiseksi. Kun poikasi rauhoittuu kerro hänelle asiallisesti, miltä sinusta tuntuu, kun hän ämmittelee. Ja kysy miltä hänestä tuntuisi sellainen käytös, jos se kohdistuisi häneen. Voit myös pyytää poikaasi miettimään, mikä rangaistus hänestä olisi sellainen, että se saisi hänet lopettamaan kyseisen käytöksen. Tälläisillä keinoilla itse olen selvinnyt. Kerran kyllä annoin koko kuukauden pelikiellon ja siitä veljekset puhuvat kauhulla ;D

Vierailija
18/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän vaan hakee sulta reaktiota ämmittelyllä. Ja sinä vastaat kuin Pavlovin koira. Suuttumalla ja näyttämällä että täältä pesee, minä olen vahvempi ja määrään.

Kun kysymys ei edes olisi siitä, kuka määrää. Sen pitäisi olla itsestään selvää. Vaan siitä, että sun pitäisi kysyä että mikä sitä lasta vaivaa ja miksi se tekee noin.

Joku syy siihen on.

Vierailija
19/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sellaista verbaalia murkkuilun purkua jota poika harrastaa, saattaa siis paasata vaikka ½-1h jostakin asiasta/asioista oikein kunnon paatoksella. Ja tuo ämmittely ei tod kuulu säänn sanavarastoon, luetteli vain miten olen rageeva fossiili ja ämmä ja ties mitä ja olen kyllä maininnut olosuhteet tämän shown alulle.

Ja se mitä poika teki oli tuo ämmittely josta napsautin heti sen ½h miinuksen ja hän vain toisteli sitä vaikka joka kerrasta sanoin saman sanktion ja sitä muodostui tuo 6h miinus. Poika käyttäytyy koulussa kiitettävästi, sieltä ei sanktioiden aiheita siis tule.

ap

Vierailija
20/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä? pelaaminen nmenomaan on pojalle sitä mieluista tekemistä. Siinä määrin ettei mikää muu olekaan ja siksikin minun on pidettävä asian suhteen rajat.

ap

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 20:11"]

Ei pelaamiset ole silloin mielessäkään, kun tarjolla on mieluisaa tekemistä. Haukkumista lapsilta en hyväksy.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme