Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajankohtaisen kakkosen Venäjä-ilta klo 21:00 nyt!!

Vierailija
15.04.2014 |

http://yle.fi/uutiset/kohudosentti_ja_bb-antti_mukana_a2_venaja-illassa/7182835

Mukana Bätmän, BB-Ana ja muutama muu Putinia nuoleskeleva turhake. Nyt kaikki tv:n ääreen! Luvassa huikea propagandapläjäys!

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 10:24"]Joo Länsimaat hävettäkää! Koko Länsimaakultturi ja talous perustuu siiheen että menette ja otatte minkä itse tarvitsette. Englanti,Saksa ja Ranska sekä Hollandi on aloittanut invasio Afrikkaan ja Tyynimerin aluen. Sinne vain menty ja otettu paikallista kansa käyttöön-pyssyen ja sotilaitten kerä-työvoimaksi!!!!! Alkoi noin 1600 luvulla!!! USA muodustuessaan jatkoi "hieno"perinne ja paransi systeemi -menivät pidemmälle-väkipakolla ryntäsivät Afrikkaan-siihen mitkät maat olivat vielä koskemattomia ja itsenäisiä ja kaappasivat paikallisväki ja laivalla ORJAKSI-Luvatun maahaan!!! Osa kuoli vapaustaistelussa paikan päällä,osa matkalla, niinpä ruumit heitettiin Tyynimereen laivalta-murtoosa päästyään Nev Yorkin kotisatamaan jouduu julman hyväksikäyttön kohteeksi-orjatyövoimaa ei säästettiin koska ristitetkilta aina sai uutta!!! Myöhemmiin Tanska,Belgia,Itävalta,Ruotsi ja myöhemmiin Suomi omaksui elämäntapa-mennään kauas ja käytetään paikallisväki hyväksi-miehet ja lapset orjaksi-naiset seksuaaliseen tarkoitukseen!!! Minua oksetta teidän menttalitetti-te oletatte,että kaikki on myytävänä!!!! Neuvostoliitto oli ensimmäinen maa jossa puututtiin työolosuhteisiin,oli määritelty 8 tuntinen työpäivä!!! Ensimmäinen maa jossa lailla kiellettiin lapsityövoima. Meillä oli ensimmäistä kerta lainsäädännön avulla luottiin vuosiloma ja työeläke!!!!!! Kaikki tässä nautitte etuuksista. USAn rikkaat oligarkkit vihavat Venäjää sen takia,että JOS ja KUN kaikissa maissa noudetaan Työsuojelun laki ja jos vaateteollisuus "joutuu" maksamaan ompejalle koko ansaittu palkka jopaista euroa myöten niin ne paskiaset eivät pääse RIKASTUMAAN!!!!!!!! Tää on nyt nähtyy kuinka Bangladesh on puun ja kuoren välissä. Sinne on joskus menty väkivaltaisesti aseitautuneita-teurastivat ja alistivat istutettiin ripuran siemen,jotta pystyvät pelata ja käyttä hyväksi ihmisten tunteita,kun miehia surmattiin ja perhen elättäjän tapettiin niin sen jälkeen avataan "hienoja" Reiman ja Lindexin tehtaita!!Niinpä juuri niin -teette kaikki kaavan mukaan: Ensin sisällissota sitten kunsuuri osa mieheista on tapettu tai vammautettu niin sitten esinnytte "pelastajana" sinne eli tungitte halpan työvoiman tehtaita sinne ja puolustukyvyttömiä ja masentuneita naisi vanhuksi ja traumatisoituneta lapsia saa käyttää hyväksi!!! Kyllähan siellä myös miehiakiin mutta mitä nyt muutama jäljellä oleva miestä tekee..niinpä jatkuu porkkanan ja kepin/käsikivärin toimintaperjaate!!! Hyvä Suomi menkää vaan Natoon..mutta Nato maksaa-yksi vaivainen lentokone maksaa miljoona-kuka maksa,Suomella ei oo rahaa-minkä maa haluatte USAn kanssa seuravaksi..ette onnistuitte Ukrainassa-nyt Katainen ja Tuomi oja ovat harmissain-ei onnistettu Ukrainasta tehdä Banaani valtio-Venäjää on kyllä syylinen siitä että ihmiset siellä Ukrainassa heränneet ja hoksaisivat että he ovat menossa Romaanian ja Bulgarian kanssa samaan syssyyn perään!!!! Ette täällä kerta onnistuneet,tappio pitää osata myöntä. Teidän kannatta tuoda se oma Reima sieltä Bangladesista takaisin-kyllä he pärjävät siellä..kuten Venäjääkiin pärjää ilman Suomea. Me ei tarvitaan teitä.

[/quote]

painu vittuun täältä maasta.

Vierailija
42/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia venäläisten poliittisen johdon sekä oligarkkien jälkikasvu sitten lähetetään näihin saatanallisiin länsimaihin koulutettavaksi? Ja mitä ihmettä tuollainen suu vaahdossa mouhkaaja teet vielä Suomessa? Ihan ihmetystäni tässä kyselen, koska jos minulla joka päivä kiehuisi päässä noin oman asuinmaani vuoksi, niin muuttaisin kyllä muualle. Ei tekisi omalle päälle hyvää velloa tuossa vihassa. Se tosiaan on ihan tuossa vieressä tuo Venäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon kyllä todella järkyttynyt, että joku ihan oikeasti kuulosti sanovan "tappajalle ruusut". Voi samperin taulapäinen idiootti, kuka tuollaista laukoo!!!!! 

Vierailija
44/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeep EU talous horjuu aika pahasti..veloissaan korvien myötä. Köyhyys kasvaa kovaa vauhtia..sitä paitsi Suomesta on täällä hetkella tosi kova poismuutto..Eduskunnasta alkaen jo pääministerin hahmossa..onko hänen perhe on vielä täällä..? Eikö teitä tosissaan pelottaa tää tilanne..rotat pakenevat uppovasta laivasta..jooko hän on reipas poika samanlainen kun Heglund ja Stubb jotka kieltäytyvät neuvottelemasta Venäjän kanssa. Nyt ei voi enää sanoa,ettei juttu onnistui kun Suomen edustajat eivät edes yrittäneet..Hankee kaatui jo alkuvaiheessa,vaikka Venäjää halusi neuvotella Suomen johton kanssa suora-ilman EUn välittäjät. Kataiset ,Stubbit jatkuvasti vaan raavataan EU kokoukseissa ja paljonkohan ne kokoukset maksavat teille,maksatte kaikki omasta taskusta.Hei sinä rouva joka ehdottii otta mulle ottaa lääkkeet niin mä en tarvii niitä,olen venäläinen ja minulla on vaihtoehto!!!! Te,suomalaiset täällä olette kun kusi sukassa. Suurin osaa teistä te ette pääse täältä, Katainen tosin on lähdössä ja Stubb on jo poissa. Ainoa joka on vastuullinen ja vielä jotain yrittää niin se on Niinistö-mutta ei hänet kukaan kuuntelee. Yrittää olla ajamatta Suomi sotaan,eikä haluaa Natoon vaan haluaa Venäjän kanssa hyvät välit. Niinistö myös osaa venäjää,hän on kunnollinen ihminen eikä takinkääntäjää,tukee Suomen itsenaisia päätöksiä...Toisalta minusta tuntuu että Suomeen on tulossa sisällissota;talous on romahtamassa,työpaikkoja ei ole,teollisuus käytännössä puuttuu,työttömien määrä laskee vain papereillä-kun ihmisia halutaan saada puuhastelemaan joillakiin kurseilla,työttömyskorvaus indeksi on jäädytetty ja hinnat nousee..Kohta yleinen tyydyttymyys tilanteeseen ristäytyy käsistä ja täällä syttyy sisällissota...sama kun oli Europassa 1913-1914. Nyt puuttuu vielä joku kulkutauti..no eikuhan sekiin järjestyy..joku tappavaa viirus laboratoriosta löytyy kun se Espanjan tauti..joka muuten oli 1914 vuonna tehdyt Rutton vastaisen rokotuksen jälkitautina!!! Kaikki menee vanhan skenaarion mukaan. Mutta mä en jää tätä odottamaan..lähdetään perhen kanssa tuonne Uralin taakse,siellä on hyvää odottaa ohi.

Vierailija
45/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:18"]

Jeeep EU talous horjuu aika pahasti..veloissaan korvien myötä. Köyhyys kasvaa kovaa vauhtia..sitä paitsi Suomesta on täällä hetkella tosi kova poismuutto..Eduskunnasta alkaen jo pääministerin hahmossa..onko hänen perhe on vielä täällä..? Eikö teitä tosissaan pelottaa tää tilanne..rotat pakenevat uppovasta laivasta..jooko hän on reipas poika samanlainen kun Heglund ja Stubb jotka kieltäytyvät neuvottelemasta Venäjän kanssa. Nyt ei voi enää sanoa,ettei juttu onnistui kun Suomen edustajat eivät edes yrittäneet..Hankee kaatui jo alkuvaiheessa,vaikka Venäjää halusi neuvotella Suomen johton kanssa suora-ilman EUn välittäjät. Kataiset ,Stubbit jatkuvasti vaan raavataan EU kokoukseissa ja paljonkohan ne kokoukset maksavat teille,maksatte kaikki omasta taskusta.Hei sinä rouva joka ehdottii otta mulle ottaa lääkkeet niin mä en tarvii niitä,olen venäläinen ja minulla on vaihtoehto!!!! Te,suomalaiset täällä olette kun kusi sukassa. Suurin osaa teistä te ette pääse täältä, Katainen tosin on lähdössä ja Stubb on jo poissa. Ainoa joka on vastuullinen ja vielä jotain yrittää niin se on Niinistö-mutta ei hänet kukaan kuuntelee. Yrittää olla ajamatta Suomi sotaan,eikä haluaa Natoon vaan haluaa Venäjän kanssa hyvät välit. Niinistö myös osaa venäjää,hän on kunnollinen ihminen eikä takinkääntäjää,tukee Suomen itsenaisia päätöksiä...Toisalta minusta tuntuu että Suomeen on tulossa sisällissota;talous on romahtamassa,työpaikkoja ei ole,teollisuus käytännössä puuttuu,työttömien määrä laskee vain papereillä-kun ihmisia halutaan saada puuhastelemaan joillakiin kurseilla,työttömyskorvaus indeksi on jäädytetty ja hinnat nousee..Kohta yleinen tyydyttymyys tilanteeseen ristäytyy käsistä ja täällä syttyy sisällissota...sama kun oli Europassa 1913-1914. Nyt puuttuu vielä joku kulkutauti..no eikuhan sekiin järjestyy..joku tappavaa viirus laboratoriosta löytyy kun se Espanjan tauti..joka muuten oli 1914 vuonna tehdyt Rutton vastaisen rokotuksen jälkitautina!!! Kaikki menee vanhan skenaarion mukaan. Mutta mä en jää tätä odottamaan..lähdetään perhen kanssa tuonne Uralin taakse,siellä on hyvää odottaa ohi.

[/quote]

LOL! Taas hieman faktat hakusessa. Hyvin se Kremlin propaganda teihin uppoaa. Tervemenoa vaan sinne Uralin taakse!

Vierailija
46/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sisällissota ole lähempänä siellä Ukrainassa, mutta onneksi on vapauttajan joukot jo lähellä ja valmiudessa. Ja Suomessa on vielä tietääkseni rajat ihan auki, kyllä täältä pois pääsee. Sinäkin.

Vierailija
47/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:18"]

[/quote]

Vaikkapa Venäjän, tuon punaisen paratiisin, vankiloissa muhiva antibioottiresistentti tuberkuloosi? 

Vierailija
48/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

92, ei se mitään tietää jos joku oligarkki haluaa lastensa opiskelevat USAssa tai Saksan yliopistossa..miksi ei saa??? Joku hakee täydentävät opinnot. Jos minä asun Helsingissa niin miksi ei voi opiskella Jyväskylässä..??? Monet on mennyt vaihtooppilaaksi,mutteivat asuu siellä!!! Ulkomailla siis. On kotimaa on synnyinmaa ja on opiskelupaikka..tosin toivon tyttäreni opiskelevan venäläisessä yliopistossa,niin ehkä kohta pääse käymään.

Vierailija
49/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 01:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 01:16"]

Eli kuulin oikein, joku tosiaan sanoi "ruusu tappajalle". Uskomatonta. Liekö Bäckman? Safkalle sotaveteraanien haukkuminen ainakin taitaa olla arkipäivää.

[/quote]

Olen äärirauhallinen ihminen yleensä. Suutuin helvetisti kun kuulin ton.

[/quote]

No voi hellanlettas, ku ihan tuututti.

Ihan vain tiedoksi, suurin osa entisistä sotilaista on tappajia, ei se tosiasia siitä sievistelemällä, hymistelemällä tai suuttumalla miksikään muutu. Nyt on sitten pelit ja vehkeet niin, ettei yhden sotilaan välttämättä tarvi henk.koht ketään tappaa.

Leijonakorut kilisee ja ´kiitos-paidat vilisee ja ollaan niin tuohtuneita, muttei oikein tiedetä mistä. Oliko se hyvä, et veteraanit tappoi niitä ryssiä vai eikö se ollut hyvä? Oliko se hyvä, et suomi hävisi sodat vai eikö se ollut hyvä?

Vierailija
50/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et oo tajunnut. Olemme venäläisiä viemeistä verenpisara myöten. Olen valmis kuolla meidän aattemme puolesta!!!!!!!!!! Neuvostoliito on paras ikinää maa,paras oli ja tulee olemaan vielä se nouse Äiti Maamme kun Feeniks lintu tuhkasta-uljas komea ja häviämätön!!!!!

Vierailija
51/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:37"]

92, ei se mitään tietää jos joku oligarkki haluaa lastensa opiskelevat USAssa tai Saksan yliopistossa..miksi ei saa??? Joku hakee täydentävät opinnot. Jos minä asun Helsingissa niin miksi ei voi opiskella Jyväskylässä..??? Monet on mennyt vaihtooppilaaksi,mutteivat asuu siellä!!! Ulkomailla siis. On kotimaa on synnyinmaa ja on opiskelupaikka..tosin toivon tyttäreni opiskelevan venäläisessä yliopistossa,niin ehkä kohta pääse käymään.

[/quote]

Jos Venäjä on niin ylivertainen, niin miksi sitten haluatte asua länsimaissa ja opiskella "fasistien" yliopistoissa?

Vierailija
52/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:52"]

[/quote]

Jos Venäjä on niin ylivertainen, niin miksi sitten haluatte asua länsimaissa ja opiskella "fasistien" yliopistoissa?

[/quote]

Lisäksi Jyväskylä ja Helsinki ovat samassa maassa. Eihän sellaista nyt voi verrata siihen, että lähdetään vaikka Moskovasta opiskelemaan New Yorkiin tai Lontooseen.

Vierailija
53/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin 97, nykyään on suuri osaa viirukseista antibiottiresistentteja! Teidät on ylilääkittiin kuten tiedät varmaan. Niinpä se on europpalaisten keho joka on antibiottiresistentii. Meidän perhe..oisko neljaa kerta 22 vuoden aikana käyttii antibiotti-tytär kerran,minä kerran ja mies kaksi kerta!!! Europpalaiset huhh saatte antibiottit jo puolivuottaikäisena.. Joten se ei virus resistentti vaan keho!!! Ole tarkka enskerta kun kirjoitat.

Vierailija
54/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:59"]

Väärin 97, nykyään on suuri osaa viirukseista antibiottiresistentteja! Teidät on ylilääkittiin kuten tiedät varmaan. Niinpä se on europpalaisten keho joka on antibiottiresistentii. Meidän perhe..oisko neljaa kerta 22 vuoden aikana käyttii antibiotti-tytär kerran,minä kerran ja mies kaksi kerta!!! Europpalaiset huhh saatte antibiottit jo puolivuottaikäisena.. Joten se ei virus resistentti vaan keho!!! Ole tarkka enskerta kun kirjoitat.

[/quote]

Antibiootit eivät tehoa viruksiin, vaan bakteereihin. Myös tuberkuloosin aiheuttaa bakteeri eikä virus. 

Vierailija
55/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on se venälänen aate, jonka puolesta julistat olevasi valmis kuolemaan? Onhan sitä tullut ohjelmia esimerkiksi venäläisistä toisinajattelijoista ja heistä, jotka kannattavat kansalaisyhteiskuntaa ja heidän toimintansa vaikutti hyvinkin erilaiselta kun tuo sinun riehumisensa. En oikein osaa uskoa, että he venäläisinä ovat saman aatteen kannattajia kuin sinä vaikka venäläisiä ja ylpeitä omasta kulttuuristaan hekin olivat. Ja muistaako kukaan kun yle femmalta tuli muutama vuosi sitten dokkari muutamasta venäläisestä naisesta ja miehestä, jotka olivat olleet opisekelijaiässä silloin Neuvostoliiton romahdettua. Puhuivat siinä omasta elämästään nuorena sekä nykyhetkessä.  Siinä oli mielenkiintoisia puheenvuoroja niin Venäjän nykypolitiikkaa vastaan kuin puolestakin. Ja hyvin erilaisia ihmiskohtaloita ja selviytymisstrategioita. Eikä siinäkään jututssa kaikki ollut mustavalkoista kuin ei elämässä yleensäkään, kyllä heistäkin jotkut kaipasivat Neuvostoliittoa. Osa taas ei.

Vierailija
56/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukavaa, jos tämä keskustelu palaisi Venäjä-iltaan, eikä johonkin sivuraiteille menevään uhoon ja uhmaan.

Vierailija
57/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:59"]

[/quote]

Ei tossa sun vouhkaamisessa ole päätä eikä häntää. 

Vierailija
58/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:52"]

[/quote]

[/quote]

Ja näiden länsimaiden pitäisi kuitenkin järjestää asiansa näiden venäläisten mielen mukaan. Tai muuten aletaan turvaamaan heidän vähemmistöasemaansa Kremlistä käsin. Jos näin ei tehdä niin alkaa fasistikello kalkattaa.

Vierailija
59/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 14:14"]

Olisi mukavaa, jos tämä keskustelu palaisi Venäjä-iltaan, eikä johonkin sivuraiteille menevään uhoon ja uhmaan.

[/quote]

Kyllä, mutta itse ohjelmankaan keskustelu ei ollut sitä hedelmällisintä. Kaksi mahdollisimman hullua ääripäätä laitetaan huutamaan pariksi tunniksi studioympäristöön ja samalla twitter-soturit käy uutta talvisotaa ruudun alalaidassa. En siis kannata, että Venäjästä ei saisi keskustella, vaan keskustelusta pitäisi saada hieman kiihkottomampaa. Toisaalta asian historian ja tämänhetkisen kontekstin tietäen, en ole varma onko se mahdollista. En tiedä.

Vierailija
60/136 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 14:14"]

[/quote]

Kyllä, mutta itse ohjelmankaan keskustelu ei ollut sitä hedelmällisintä. Kaksi mahdollisimman hullua ääripäätä laitetaan huutamaan pariksi tunniksi studioympäristöön ja samalla twitter-soturit käy uutta talvisotaa ruudun alalaidassa. En siis kannata, että Venäjästä ei saisi keskustella, vaan keskustelusta pitäisi saada hieman kiihkottomampaa. Toisaalta asian historian ja tämänhetkisen kontekstin tietäen, en ole varma onko se mahdollista. En tiedä.

[/quote]

Niin, siis ei tietenkään ollut järkevää keskustelua sielläkään. Silti minusta tämän otsikon alla olisi kiinnostavaa keskustella siitä fiaskosta kuin lukea tuon yhden venäjäkiihkoilijan sekavia huutomerkein ja kysymysmerkein ryyditettyjä purkauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän