Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ammattia pidit "hienona" kun olit pieni/nuori?

Vierailija
15.04.2014 |

Mitä ammattia pidit "hienona" kun olit pieni/nuori, tai ajattelit sen olevan itsellesi tavoiteltava ammatti?

Minä olisin kovasti halunnut isona Mäkkärin myyjäksi. Tämä oli hienointa mitä tiesin silloin kun olin jotain 10v ja kyläpahaseemme aukesi ensimmäinen mäkki. Vielä joskus yläasteella pidin esim. tiimarin myyjää sellaisena ammattina, jota kannattaisi tavoitella.

Ja huom! Arvostan kaikkea työtä, mutta esim. nuo edellä mainitut eivät olisi kyllä mitenkään voineet olla ammattejani, koska minusta ei olisi asiakaspalvelijaksi. Tästä syystä nostin ne esiin kohdallani.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kouluikäisenä presidentiksi ja tatuoiaksi (koska naapurin wt mammalla oli mun mielestä tosi hienot tatuoinnit) ja kouluikäisenä halusin kovasti inttiin (töihinkin). Ja ihan tyttö olen

Vierailija
102/104 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena -80luvulla ja -90luvun alussa lennettiin isän kanssa paljon,se oli finnairilla mekaanikkona ja sai ilmaisia lippuja,käytiin eri paikoissa euroopassa päivän reissuilla kääntymässä.

aina sai olla ohjaamossa ja joskus syötin autopilottiinkin tietoja mitä pilotti käski kun oli tuttuja lentäjiä.

hävittäjä lentäjäksi olisin halunnut ja ainoaksi esteeksi jäi sairastamani astma,ilmailuharrastukselle en saanut ikinä tukea koska faija rupesi juopoksi mulkuksi minkä kanssa ei tarvitse olla missään tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin halusin sihteeriksi, minulla oli oma leikkitoimistokin, missä rämpytin kirjoituskonetta, ja leimasin barbien lippuihin leimoja.

Sitten halusin arkeologiksi, koska luokan ujo söpö poikakin halusi

Sitten halusin siivojaksi (???? god knows why)

Vierailija
104/104 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 01:02"]

Arkeologiksi halusin, kunnes tajusin että ne löytää niitä ällöjä muumioita epyktissä. Ja mua se voi oksettaa. Mä etsin vaan kulta-aarteita. 

[/quote]

Mä halusin arkeologiksi just niiden muumioiden vuoksi :D

Sh minusta tuli, eli muumioita hoidankin.

Saisipa sitä palata 20 vuotta ajassa taaksepäin ja läpsiä itsensä opiskelemaan joku kunnon ala.