Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kiesus näitä av. mammoja!! Tai koko naissukupuolta.

Vierailija
15.04.2014 |

Tällä palstalla seilaillesani tulee väkisin sellainen olo, että naisista kasvaa ajan myötä empatiakyvyttömiä, suppeakatseisia, katkeria kukkahattutätejä. Hirveää syyllistämistä jos joku erehtyy esimerkiksi kysymään neuvoa johonkin ongelmaan. Ja jos asioihin liittyy lapset, niin johan paukkuu viestiä kakenmaailman moraalisaarna- yliäiti- ihmisiltä. 

ot, mutta mahtaakohan vastaavia kukkahattumiehiä olla juurikaan olemassa, vai onko tämä piirre olemassa vain naisilla? Toivottavasti en itse kasva koskaan tällaiseksi.

Kiitos, olen puhunut. -Tyttö22v-

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinua kolme vuotta nuorempi nainen ja kukkahattuilen varmasti innokaammin kuin kukaan näistä tädeistä.

Vierailija
22/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täältä löytyvät Suomen kovakalloisimmat raivottaret.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä et monesti toi termi kukkahattutäti on kuvattu täysin vastakkaisena, (esim suvaitsevaisena, "hyysääjänä") mut näköjään se voi tarkoittaa mitä vaan. Naiseen kohdistuvat loukkaussanat on siitä käteviä et niitä riittää. Vrt miesten paskiainen/kusipää. Kyllä sä vielä opit kun isommaksi kasvat ettei maailma ole noin mustavalkoinen. Jossain vaiheessa huomaat et olis kiva jos miehetkin enemmän ja yleisemmin välittäis hän maailman asioista ja huolehtia yleisestä hyvinvoinnista. Se kun monesti ton puuttumisen toinen puoli.

Mitään toisten elämän kyttäämistä en puolustele.

Vierailija
24/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hirveitä naisia, mutta palstan väestä 1/3 osaa on muita kuin äitejä.

"Av- mamma" nimityksen takaa voi löytyä 23 vuotias nuorimies.

Itseäni häiritsee se, että aina kun on negatiivisista asioista kyse ja typeryyksistä niin asialla ovat mammat = äidit ja muuten hehkutetaan kuinka tämä on yleinen palsta eikä mikään äitien palsta.

Vierailija
25/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kans välillä ihmettelen, että tälläistäkö on oikeasti nykyajan meininki. Vai tapahtuuko näitä vain av-palstalla? :D jos niin otan viihteen kannalta. Jos oikeastikin, niin ei ihme etten tuu suurimman osan ihmisistä kanssa toimeen :/

Vierailija
26/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lueskelen palstaa lähinnä järkyttyneenä, että minkälaisia ihmisiä voi olla. Sekin on kamalaa, että joku vain huvin vuoksi provoten kirjoittaa ilkeästi, julmasti jne., vaikka ei oikeasti niin ajattelekaan? Miksi? Mitä joku saa, saadessaan toiselle pahan mielen? Toki olen oikeassa elämässäkin törmännyt tällaisiin ihmisiin, mutta pyrin pysymään myrkyllisestä ilmapiiristä mahdollisimman kaukana. Joskus täällä joku onneton avautuu oikeasta ongelmasta ja saa niin hirveitä kirjoituksia niskaansa, että epäilee, onko ne edes ihmisen kirjoittamia. Ei ole ihme, että lapset kun lukevat tällaisia aikuisten kirjoituksia, oppivat saman tavan kohdella toisia.

Vierailija
27/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet AP jo tuolla tiellä... Voisin kuvitella, ett muita "av-mammoja" haukkuvat ja arvostelevat ovat juuri tuontyyppistä ryhmää. Olivat haukkuvat sitten nuoria, lapsettomia tai vaikka miehiä. Jos ulkoistaa itsensä "av-mammoista jotka sitä ja tätä ja tota" on asettanut itsensä jo muiden yläpuolelle ja arvostelee sieltä. Etkö tämän juuri tuominnut?

Vierailija
28/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hymyilyttää aloituksessa se, minkä joku jo mainitsikin: tällä palstalla, kuten muillakin anonyymeillä palstoilla, ihmiset käyttäytyvät helposti todella törkeästi ja ilmaisevat mielipiteitä, joita eivät koskaan livenä sanoisi. Kumma ettei joku diginatiivi tätä tajua.

Ja mäkään en ole koskaan oikeassa elämässä kuullut mitään tuomitsemista tai syyllistämistä, pikemminkin liiallistakin hienotunteisuutta.

t. Äiti 35v, 2 lasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi