Voi kiesus näitä av. mammoja!! Tai koko naissukupuolta.
Tällä palstalla seilaillesani tulee väkisin sellainen olo, että naisista kasvaa ajan myötä empatiakyvyttömiä, suppeakatseisia, katkeria kukkahattutätejä. Hirveää syyllistämistä jos joku erehtyy esimerkiksi kysymään neuvoa johonkin ongelmaan. Ja jos asioihin liittyy lapset, niin johan paukkuu viestiä kakenmaailman moraalisaarna- yliäiti- ihmisiltä.
ot, mutta mahtaakohan vastaavia kukkahattumiehiä olla juurikaan olemassa, vai onko tämä piirre olemassa vain naisilla? Toivottavasti en itse kasva koskaan tällaiseksi.
Kiitos, olen puhunut. -Tyttö22v-
Kommentit (28)
Samoin äärimmäisiin henkilökohtaisuuksiin meneminen ja sen naamioiminen ''rakentavaksi kritiikiksi'' ihmetyttää - ovatko täällä palstailevat kenties vajaita vai muuten vaan kyvyttömiä asettumaan toisen ihmisen asemaan?
Muista että palstan ihmiset eivät ole oikeita ihmisiä vaan karikatyyrejä. Älä missään nimessä oleta että ihmiset ja äidit ovat tällaisia, he ovat vain tällä palstalla olevia virtuaali-ihmisiä. Minä olen ollut äiti 25 vuotta enkä ole ikinä törmännyt livenä mihinkään tämänkaltaiseen.
2; naulan kantaan. Juuri tätä ajan takaa. Olen kai itsekin aika pikkusieluinen, mutta juuri nämä asiat nostattavat ihmisissä karvat pystyyn ja saa ajattelemaan ko. henkilön olevan elkoisen yksinkertainen tai vähintäänkin katkeroitunut.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 16:46"]
Muista että palstan ihmiset eivät ole oikeita ihmisiä vaan karikatyyrejä. Älä missään nimessä oleta että ihmiset ja äidit ovat tällaisia, he ovat vain tällä palstalla olevia virtuaali-ihmisiä. Minä olen ollut äiti 25 vuotta enkä ole ikinä törmännyt livenä mihinkään tämänkaltaiseen.
[/quote]
Kiitos lohduttavista sanoistasi! :) Itse tunnen kaksi kuvaamani mukaista naisihmistä, joten olen hyvin huolestunut..
(en kuitenkaan ainuttakaan miestä O.o) - ap
Onneksi miehet on sentään kunnon väkeä, empaattisia ja avarakatseisia. Ehdotan että ap siirtyy hommaforumille fiksujen ihmisten pariin.
No tulihan niitä alapeukutuksia tännekin. Perustelut olis varmaan mielenkiintosta kuultavaa :)
Minä kyllä olen kukkahattumies. Vituttaa tämä nykyajan meininki. Some, netti, älypuhelin, iipäd, aiphoun, ja muu paska.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 16:46"]Muista että palstan ihmiset eivät ole oikeita ihmisiä vaan karikatyyrejä. Älä missään nimessä oleta että ihmiset ja äidit ovat tällaisia, he ovat vain tällä palstalla olevia virtuaali-ihmisiä. Minä olen ollut äiti 25 vuotta enkä ole ikinä törmännyt livenä mihinkään tämänkaltaiseen.
[/quote]
Eihän kukaan näin naaman edessä käyttäydykään, vaan silloin iloisesti nyökkäillään ja kysellään lisää. Sitten takanapäin toisen samanlaisen kanssa voivotellaan ja kauhistellaan. Tämä ilmiö tullut tutuksi moneen kertaan. Nykyään katson hyvin tarkasti kenelle asioistani avaudun.
En muuten tarkoittanut sitten jokaista naispuolista ihmistä, mutta suurta osaa joka tuo mainitsemiani piirteitä itsestään esiin. Mikä saa ihmisen käyttäytymään niin?!
10, ihan tuon perusteella en kukkahattusedäksi sanois. tarkentava kysymys; onko sun mielestä kohtuullista vaatia täysi-ikäsen kotona asuvan tekevän kotitöitä, vai pitääkö vaan antaa löhötä ja silitellä "pikku kullanmurun" päätä? -ap
Erityisesti miehiä täällä vihataan niin rajusti, että miehenä oikein hirvittää.
Mua pikkuisen hymyilyttää nämä parikymppisten tilitykset.
Niimpä. MIKSI ON NIIN VAIKEA PITÄÄ SE NENÄ OMISSA ASIOISSA JA ANTAA MUIDEN ELÄÄ OMAA ELÄMÄÄ ??
"Mua pikkuisen hymyilyttää nämä parikymppisten tilitykset."
Okei, mikähän tässä hymyilyttää? :) Se, että parikymppinen huomaa harmillisen usein AIKUISTEN kirjoituksissa jotain ihan järjellä kysenalaistettavaa ?
No niin. Säästä tuo teksti ja lue se uudelleen ensin kymmenen ja sitten 20 vuoden päästä :)
Valitan, jos en osaa ilmaista pointtiani tarpeeksi hyvin. Onkohan sulta kuitenkin mennyt se kokonaan ohi...? Muutama kuitenkin sen ymmärtänyt.
ap
Huomaa, että olet vielä tosi nuori kun tuolla tavalla yleistät. Nytkö tää onkin koko naissukupuolen ongelma. Ja sitten vielä toivot ettet itse kasva samaan, mut eipä sulla taida olla muuta vaihtoehtoa oman logiikkas mukaan ku sukupuolenvaohtoleikkaus. Mitä ylipäätään tarkoitat kukkahattutädeillä?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 16:57"]
En muuten tarkoittanut sitten jokaista naispuolista ihmistä, mutta suurta osaa joka tuo mainitsemiani piirteitä itsestään esiin. Mikä saa ihmisen käyttäytymään niin?!
10, ihan tuon perusteella en kukkahattusedäksi sanois. tarkentava kysymys; onko sun mielestä kohtuullista vaatia täysi-ikäsen kotona asuvan tekevän kotitöitä, vai pitääkö vaan antaa löhötä ja silitellä "pikku kullanmurun" päätä? -ap
[/quote]
Kyllä, mä yleistän :D
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 17:01"]"Mua pikkuisen hymyilyttää nämä parikymppisten tilitykset."
Okei, mikähän tässä hymyilyttää? :) Se, että parikymppinen huomaa harmillisen usein AIKUISTEN kirjoituksissa jotain ihan järjellä kysenalaistettavaa ?
[/quote]
Kaikkihan me ollaan aikanamme huomattu, ettei ne aikuiset olekaan maailman viisaimpia, fiksuja eikä filmaattisia. Ettei se aikuisuus niin hienoa ollutkaan. Sama hiekkalaatikko, vähän eri puitteet siinä ympärillä.
Jep, istutaan norsunluutorneissa ja tuomitaan ihan lähtökohtaisesti kaikki.
Kaikki on väärin (esim joku tekee aloituksen jossa kertoo että teini tekee kotitöitä - teilataan itsekkäänä,empatiakyvyttömänä orjuuttavana äitinä joka ei tarjoa lapselle lämmintä kotia vrt. joku kertoo miten lapsi ei edes osaa tyhjentää tiskikonetta - teilataan lastaan pilalle hemmottelevana hulluna, jonka lapsesta ei koskaan tule mitään tai ketään kun ei yksinkertaisiakaan asioita osaa eikä opi rahanarvoa)
Ja todella mustavalkoisia mielipiteitä.. Ja miksi usein esim kauneus ja menestyminen ovat tabuja ja aiheuttavat niin paljon närää?