Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus ärsytys

Vierailija
18.06.2022 |

Juhannus taas kohta tulee.
Monet puhuu ja lähteekin mökeille viettämään sitä mökkijuhannusta.
Jotenkin harmittaa kun en ole koskaan käynyt mökillä. En minkäänlaisessa.
Mökkejä vuokrataan ja joitain halpoja olen katsonutkin mutta en ole uskaltanut.
Minä kaupunkilainen mökillä joka ei varmastikkaan osaa edes lämmittää sitä tai tehdä mitään muutakaan mitä mökillä pitäisi osata tehdä.
Olisi mukavaa joskus kokea se juhannus mökillä tai edes joskus viettää edes yksi yö mökillä. Ärsyttää vain taas tämä joka vuotinen ärsytys.
Pahoittelut ja anteeksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkö siellä kököttäisit, paistelisit makkaraa sanoisit ja veneilisit, jos on ranta? Tuskin mikään elämys on sellaiselle, joka aikaisemminkaan ei ole ollut. Loppukesästä mökkejä varmaan tarjolla. Vuokraa ja kokeile.

Vierailija
2/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mökki-ihminen minäkään mutta vuokrasin netistä (tunnetun toimijan kautta jotten tule jymäytetyksi) mökin viime kesänä.

Oli hyvin varusteltu eikä siinä mitään erityistä osaamista tarvinnut. Riitti että osasi sytyttää tulen pihan grillipaikalle. Eikä sekään olisi ollut välttämätöntä kun oli liesi myös sisällä. Oli mahtava paikka, ranta ja laituri Saimaalla.

Ja erityisesti olen tyytyväinen etten omista mökkiä. Mieluummin vuokraan lyhyeksi aikaa tarvittaessa ja sen jälkeen jätän omistamisen murheet muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mökkejä harvemmin lämmitetään kesäaikaan, toki jos on takka niin voi tunnelman vuoksi laittaa puita palamaan. Sinne voi tulla kuuma tosin.. niissä voi olla myös sähköpatterit kylmiä öitä varten. Mökin omistaja kyllä kertoo selkeästi mitä pitää tehdä. Kaupunkilaiselle suosittelen erityisesti mökkeilyä, on niin iso kontrasti. Ja mielestäni siihen kokemukseen kuuluu muukin kuin se mökillä olo. Se matka sinne, pienet kyläkaupat ja kahvilat, viljapellot siinä matkalla. Ja kylläpä on kiva tulla lopuksi kotiin sivistyksen pariin :)

Vierailija
4/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Paitsi ärsyttää se että ihmiset puhuvat juhannuksesta maanisesti, kauhea käry ilmassa silloin +hyttyset, ei pääse lenkille yhtä helposti kuin yleensä voisi. Muuna aikana järvi ja sauna toimisi, kun ei ole hyttysiä.

Vierailija
5/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssana = juhannusärsytys.

Vierailija
6/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin minä menisin koska lastani ei kiinnosta. Sillä on jo oma elämä alkanut.

Sesonkiajan ulkopuolella mökit on halvempia ja pienistä vaatimattomista pyydetään todella pientä vuokraa.

Siinä tulee vastaan se osaamattomuuteni. Veden haut yms.

Taidan olla ainoa joka ei ole koskaan käynyt missään mökissä.

Ajatuksena olisi hienoa päästä se kokemaan mutta kuten sanoit yksin siellä möllötän ja grillaan makkaraa.

Ei se taida olla sitä mökkielämää mitä muut kokevat vaan aivan jotain muuta.

Siksi se ärsyttää koska en oikeasti tiedä mitä mökkielämä on ja näin juhannuksen kynnyksellä se ärsytys asiaan vain korostuu.

Vierailija
7/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, me olemme myös kaupunkilaisia ja samat jutut vähän jännitti

Vuokrasin lomarenkaan kautta mökit, jossa isäntäväki tuli heti alkuun kertomaa miten kaikki hoituu :) Ei ollut mitenkään vaikea :) toivottavasti uskaltaudut. 

Vierailija
8/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettakaa oikeasti juntit tehdä edes joskus miten itse haluatte!

Juhlapyhät on hyvä harjoittelu sille.

Vierailija
9/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei duunia.Ei kyseliötä.Kaikki tietä olen yksin ei pidä kontakti kesäkuun puolesta kun lopuun.Hiljais eloa. Aivan kun en olisi olemassa. Sitten jos vahingossa kohtaa heinäkuu.kysyn no miten juhanus teilleä.Kamala meri selitys,no oltin kyllä siellä ja siellä.Ei muuten oltaisi menty, mutta saatiin halvalla matka.En kysynyt hintaa,vaan miten meni juhannus. sepä se..

Vierailija
10/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
11/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koettakaa oikeasti juntit tehdä edes joskus miten itse haluatte!

Juhlapyhät on hyvä harjoittelu sille.

Tosiaan, ei ohjeita millaista pitää olla.  Hiukankin luontoa lähellä, on mukavaa.

Vierailija
12/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Ja tämä liittyy tähän ja miten? :D

Vierailija
13/13 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen mökkeilyä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan