Moumou kideblogeihin...
Kommentit (306)
Taitaa olla iinan elämä melkoisessa sotkussa... Lopettaisi blogit ja selvittäisi asiansa kuntoon, ei tuollaista sekoilua kannata julkisesti tehdä.
Moukku kirjoitti instaansa kuvateksin "kamera saa levätä joulun" (sic), mutta silti koko joulun ajanhan instaan on pukattu päivittäin useita kuvia ja blogejakin on päivitelty ihan kiitettävällä otteella. Ristiriitaista?
Eikös Iina sanonut aiemmin, että teki päätöksen, ettei julkaise lapsesta selkeitä kasvokuvia eikä nimeä. Pikkuhiljaa tästä periaatteesta on lipsuttu ja nyt pojasta onkin jo ihan normaali kuva kasvoineen uusimmassa instakuvassa.
Kyseessä taisi ennemminkin olla lapsen isän päätös...
Ja moukkuhan tekee kuten itse tahtoo, söpöillä naamakuvilla saa enemmän blogilahjoja!
Tarkoittaako tämä, että Refashion todellakin kaatui? :o
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:49"]
Tarkoittaako tämä, että Refashion todellakin kaatui? :o
[/quote]
Vai onko se myyty?
Ehkä kyseesäs on rinnakkainen mammablogi? En usko, että Refashionin tapauksessa kapteeni jättäisi uppoavaa laivaa ensimmäisten joukossa.
Raha taitaa ajaa bloggaamaan myös muualla... ja sponsorilahjat :P
En tajua, miten kukaan jaksaa pitää useampaa blogia. Varsinkin, kun näyttää olevan hiukan väkinäistä sen yhdenkin blogin päivittäminen?
Vähän noloa lähteä töihin muihin blogeihin, kun siihen päätyöhönsäkään ei viitsi panostaa. Varsinkin kun kideblogeissa myy vielä bannerimainoksia mistä halusi eroon refan perustaessaan :D Nolo!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:01"]
Vähän noloa lähteä töihin muihin blogeihin, kun siihen päätyöhönsäkään ei viitsi panostaa. Varsinkin kun kideblogeissa myy vielä bannerimainoksia mistä halusi eroon refan perustaessaan :D Nolo!
[/quote]
Omalla blogillaan ei tienaa tarpeeksi niin pakko on muualla bannerimainoksiakin myydä :D Tajuaisivatpa muutkin Refashionin bloggaajat tämän ;)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 20:43"]En tiedä onko tämä rasistista mutta mulle tuosta nimestä tulee heti mieleen, että tuleva lapsi on puoliksi tummaihoinen, siis maitokahvin värinen :) Ehkä vähän tyhmä mielleyhtymä, mutta...
[/quote]
Mulla tuli sama mieleen. Ei siinä mitään vikaa ole jos isä on tummaihoinen mutta hassua vihjata siihen suuntaan.
Up, koska Moukasta on kiva jutella.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:59"]
Mulle jäi vähän outo olo siitä supistelupostauksesta, jossa MouMoun kertoman perusteella miestä ei nuo iskätouhut tunnu hirveästi kiinnostavan. Se Moukun miespuolinen kaveri M tuntui lohduttavan Moukkua enemmän vaikeana yönä kuin isä-Raikku, joka oli kai jossain baarissa, eikä saapunut tulevan lapsensa äidin tueksi pyynnöistä huolimatta..? Postauksesta tuli vähän surullinen olo, koska MouMou vaikutti kovin onnettomalta. Tosin ehkä kyse oli vain yhdestä vaikeasta yöstä ja väsyneenä/turhautuneena kirjoitetusta postauksesta. Enhän minä heidän parisuhteen laadusta mitään tiedä.
[/quote]
Tai onko se edes varsinainen parisuhde, jos sitä pitää salailla kuin valtionsalaisuutta. En todellakaan tarkoita, että pitäisi mitenkään blogissa julkistaa tms., mutta eikö tämä nyt ollut, että ei voi edes kaupungilla liikkua yhdessä?
Onkohan uusin vauvablogin postaus ja yleinen negaus viittaus eroon?