Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moumou kideblogeihin...

Kommentit (306)

Vierailija
221/306 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin MouMousta paljon silloin Jyväskylä-aikoina. Opiskeli yliopistossa, pukeutui kivoihin vaatteisiin, oli hoikka ja kaunis. Blogissa vallitsi paljon positiivisempi fiilis. Voisi sanoa, että pidin häntä jonkinlaisena roolimallina, itse kun olen muutaman vuoden Iinaa nuorempi. Helsinkiin muuton jälkeen tuntuu, kuin hänen elämänsä olisi ollut jatkuvasti pelkkää hosumista ja repimistä sinne sun tänne. Blogissa hirveää draamaa milloin mistäkin, lukijoiden sumuttamista ja nyt tämä mies, joka ei Iinaa ainakaan onnellisen tuntuiseksi tee (en tiedä miten mahtaa sitten arjessa olla, mutta sellaisen kuvan saa blogista). Ei voi kuin toivoa, että Iina löytäisi elämäänsä uudelleen sen tasapainon, joka vallitsi blogin alkuaikoina. 

Vierailija
222/306 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/306 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte milloin MouMou synnyttää? Oliko laskettu aika elokuussa? Heinäkuun lopulla? Oli siitä maininta blogissa, mutta en muista.

Vierailija
224/306 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että LA on tän kuun lopussa. Mulla ihan parin pv päästä, ja jotenkin muistelisin että hän on n. 2vko minun jälkeen.

Vierailija
225/306 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala noita mahakuvia. En ikinä halua raskaaksi, koska maha menee noin pahan näköiseksi. Rohkeaa julkaista tuollaisia kuvia itsestään netissä.

Vierailija
226/306 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on jotenkin tosi hienoa, että moukku on laittanut noita kuvia, jossa nämä raskausarvet tulee esiin. Monella synnyttäneellä kuitenkin sama juttu.

Vierailija
227/306 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookista löytyy nimellä Rainer Geselle tämä Moumou:n mies. 

Vierailija
228/306 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku. Toivottavasti mies nyt ryhdistäytyy! 

Vierailija
229/306 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:14"]Voi herranjumala noita mahakuvia. En ikinä halua raskaaksi, koska maha menee noin pahan näköiseksi. Rohkeaa julkaista tuollaisia kuvia itsestään netissä.

[/quote]

En oo ite raskaana ollut, mutta pystyykö noita arpia jotenkin ehkäisemään? Xentulla niitä ei tainnut juurikaan olla (?).

Vierailija
230/306 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Xenian maha oli huomattavasti pienempi kuin Moukun. Kyllä raskausarpia tulee enemmän jos kiloja raskauden aikana tulee 15-20.. Xenia kuntoili ja söi terveellisesti raskauden ajan. Kyllä ihotyyppi vaikuttaa myös tottakai, toisille tulee helpommin.

Vierailija
231/306 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on poika syntynyt :)

Vierailija
232/306 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Moukulle ^^

Vierailija
233/306 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun kiva.

Vierailija
234/306 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rohkea veto tuo "röllykkä"-postaus, eli raskauden jälkeisen mahan kuvaaminen blogiin kaikkien nähtäville. Itse en ole synnyttänyt ja hieman "järkyttää" se, miltä omakin vatsa saattaisi näyttää. Tiedostan olevani tällä hetkellä vielä liian pinnallinen, mutta sitten sen oman synnytyskokemuksen jälkeen ei varmaankaan enää arvet sun muut haittaisi. Näin ainakin toivon.

Aiemmin parjattu R-iskäkin tuntuu olevan blogin perusteella nyt ihan eri asenteella mukana. Vaikuttaa huolehtivaiselta ja omistautuvalta isältä.

Vierailija
235/306 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://instagram.com/p/uNb4CWTbGs/#VoikoIinanOstaa?

Eiköhän ko. bloggaaja ole jo aikapäiviä sitten ostettu.

Vierailija
236/306 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin ristiäiset illallisena. Oli kiva tarjota kunnon ruokaa ja kunnon bileet.

Vierailija
237/306 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko tässä ketjussa puhua Mousta ja teidän ristiäistarjoiluista sitten jossain toisessa ketjussa?

Vierailija
238/306 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 23:54"]Voitaisiinko tässä ketjussa puhua Mousta ja teidän ristiäistarjoiluista sitten jossain toisessa ketjussa?
[/quote]jep sorry. Moukusta , että on se eri näkönen nyt...

Vierailija
239/306 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 21:22"]Mikä se mielensäpahoituspostaus oli? Oliko moukku siis itse askarrellut pilttipurkeista "uniikkeja" kynttilälyhtyjä ja yrittänyt myydä niitä ylihintaan kirpparilla? Taitaa olla kipeästi rahan tarpeessa.
[/quote]
Tää oli jo liian naurettavaa.

Vierailija
240/306 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa se Bebeb puolelle ollut joululahjapostaus oli ihan ok, mutta ei ehkä kovin ajankohtainen. Vauvaa ei kiinnosta lahjat eikä se, että äiti on laittanut täydellistä joulua itku kurkussa... Eikä hänelle vielä jää paljoakaan muistoja ensimmäisestä joulustaan, vaikka se nyt sitten onkin ihan joulupukin maassa. Pitääkö joka halvatun asiasta ottaa stressiä...

Ja veikkaanpa, että harva lapsi saa YHDEN lahjan niissäkään perheissä, joissa yritetään kasvattaa lasta vähemmän materialistiseksi (mikä Moukun blogin kohdalla tietenkin tuntuu vähän hassulta).

Ja oliko tuo lyhtyjuttu nyt huumoria vai totta. Eikö joku voisi sanoa Moukulle, että laittaa bloginsa vaikka jäihin hetkeksi tai julkaisee yhden asiapostauksen viikossa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme