Moumou kideblogeihin...
Kommentit (306)
Mitä veikkaatte milloin MouMou synnyttää? Oliko laskettu aika elokuussa? Heinäkuun lopulla? Oli siitä maininta blogissa, mutta en muista.
Mä veikkaan että LA on tän kuun lopussa. Mulla ihan parin pv päästä, ja jotenkin muistelisin että hän on n. 2vko minun jälkeen.
Voi herranjumala noita mahakuvia. En ikinä halua raskaaksi, koska maha menee noin pahan näköiseksi. Rohkeaa julkaista tuollaisia kuvia itsestään netissä.
Mun mielestä on jotenkin tosi hienoa, että moukku on laittanut noita kuvia, jossa nämä raskausarvet tulee esiin. Monella synnyttäneellä kuitenkin sama juttu.
Facebookista löytyy nimellä Rainer Geselle tämä Moumou:n mies.
Voi itku. Toivottavasti mies nyt ryhdistäytyy!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:14"]Voi herranjumala noita mahakuvia. En ikinä halua raskaaksi, koska maha menee noin pahan näköiseksi. Rohkeaa julkaista tuollaisia kuvia itsestään netissä.
[/quote]
En oo ite raskaana ollut, mutta pystyykö noita arpia jotenkin ehkäisemään? Xentulla niitä ei tainnut juurikaan olla (?).
No Xenian maha oli huomattavasti pienempi kuin Moukun. Kyllä raskausarpia tulee enemmän jos kiloja raskauden aikana tulee 15-20.. Xenia kuntoili ja söi terveellisesti raskauden ajan. Kyllä ihotyyppi vaikuttaa myös tottakai, toisille tulee helpommin.
Aika rohkea veto tuo "röllykkä"-postaus, eli raskauden jälkeisen mahan kuvaaminen blogiin kaikkien nähtäville. Itse en ole synnyttänyt ja hieman "järkyttää" se, miltä omakin vatsa saattaisi näyttää. Tiedostan olevani tällä hetkellä vielä liian pinnallinen, mutta sitten sen oman synnytyskokemuksen jälkeen ei varmaankaan enää arvet sun muut haittaisi. Näin ainakin toivon.
Aiemmin parjattu R-iskäkin tuntuu olevan blogin perusteella nyt ihan eri asenteella mukana. Vaikuttaa huolehtivaiselta ja omistautuvalta isältä.
http://instagram.com/p/uNb4CWTbGs/#VoikoIinanOstaa?
Eiköhän ko. bloggaaja ole jo aikapäiviä sitten ostettu.
Me tehtiin ristiäiset illallisena. Oli kiva tarjota kunnon ruokaa ja kunnon bileet.
Voitaisiinko tässä ketjussa puhua Mousta ja teidän ristiäistarjoiluista sitten jossain toisessa ketjussa?
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 23:54"]Voitaisiinko tässä ketjussa puhua Mousta ja teidän ristiäistarjoiluista sitten jossain toisessa ketjussa?
[/quote]jep sorry. Moukusta , että on se eri näkönen nyt...
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 21:22"]Mikä se mielensäpahoituspostaus oli? Oliko moukku siis itse askarrellut pilttipurkeista "uniikkeja" kynttilälyhtyjä ja yrittänyt myydä niitä ylihintaan kirpparilla? Taitaa olla kipeästi rahan tarpeessa.
[/quote]
Tää oli jo liian naurettavaa.
Periaatteessa se Bebeb puolelle ollut joululahjapostaus oli ihan ok, mutta ei ehkä kovin ajankohtainen. Vauvaa ei kiinnosta lahjat eikä se, että äiti on laittanut täydellistä joulua itku kurkussa... Eikä hänelle vielä jää paljoakaan muistoja ensimmäisestä joulustaan, vaikka se nyt sitten onkin ihan joulupukin maassa. Pitääkö joka halvatun asiasta ottaa stressiä...
Ja veikkaanpa, että harva lapsi saa YHDEN lahjan niissäkään perheissä, joissa yritetään kasvattaa lasta vähemmän materialistiseksi (mikä Moukun blogin kohdalla tietenkin tuntuu vähän hassulta).
Ja oliko tuo lyhtyjuttu nyt huumoria vai totta. Eikö joku voisi sanoa Moukulle, että laittaa bloginsa vaikka jäihin hetkeksi tai julkaisee yhden asiapostauksen viikossa...
Tykkäsin MouMousta paljon silloin Jyväskylä-aikoina. Opiskeli yliopistossa, pukeutui kivoihin vaatteisiin, oli hoikka ja kaunis. Blogissa vallitsi paljon positiivisempi fiilis. Voisi sanoa, että pidin häntä jonkinlaisena roolimallina, itse kun olen muutaman vuoden Iinaa nuorempi. Helsinkiin muuton jälkeen tuntuu, kuin hänen elämänsä olisi ollut jatkuvasti pelkkää hosumista ja repimistä sinne sun tänne. Blogissa hirveää draamaa milloin mistäkin, lukijoiden sumuttamista ja nyt tämä mies, joka ei Iinaa ainakaan onnellisen tuntuiseksi tee (en tiedä miten mahtaa sitten arjessa olla, mutta sellaisen kuvan saa blogista). Ei voi kuin toivoa, että Iina löytäisi elämäänsä uudelleen sen tasapainon, joka vallitsi blogin alkuaikoina.