Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moumou kideblogeihin...

Kommentit (306)

Vierailija
161/306 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussako se suhteen vuosipäivä oli, eli mies oli muka päättänyt jo 2012. Noloa ja hemmetin loukkaavaa, jos miehellä oli joku ex silloin. Paino sanalla JOS.

Vierailija
162/306 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 17:16"]

Tammikuussako se suhteen vuosipäivä oli, eli mies oli muka päättänyt jo 2012. Noloa ja hemmetin loukkaavaa, jos miehellä oli joku ex silloin. Paino sanalla JOS.

[/quote]

Veikkaan niiden Moumoun angstauspostausten perusteella, että mies tosiaan oli vielä suhteessa edellisen kanssa siinä vaiheessa kun he alkoivat olla yhdessä. Kaikki täsmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/306 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 18:01"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 17:16"]

[/quote]

Veikkaan niiden Moumoun angstauspostausten perusteella, että mies tosiaan oli vielä suhteessa edellisen kanssa siinä vaiheessa kun he alkoivat olla yhdessä. Kaikki täsmää.

[/quote]

Se taisi olla tosiaan Se Suuri Salaisuus.

Vierailija
164/306 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Moumou kirjoitti että hänellä on jokin sairaus, minkä vuoksi lapsien saanti voi olla hankalaa.

Vierailija
165/306 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen myös, että kirjoitti lapsen olevan ihme. Sitten toisaalta hormonaalinen ehkäisy. Saan summaksi endometrioosin, jota hoidetaan ehkäisyhormoneilla.

Vierailija
166/306 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä moniakin sairauksia, jotka vaikeuttavat raskautumista, muttei silti voi kokonaan silti jättää ehkäisyä, kuten kilpparivaivat yms.

Vierailija
167/306 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
168/306 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
169/306 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Rainer romani?

Vierailija
170/306 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:33"]

Onko toi Rainer romani?

[/quote]
Entäpä MouMou itse? Hänellä on myös sellaiset tummat piirteet. Ovat muuten Rainerin kanssa kuin sisko ja veli.

Vierailija
171/306 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:33"]

Onko toi Rainer romani?

[/quote]

riitta väisäsen siskon, lea gesellen, poika ilmeisesti.

Vierailija
172/306 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on vastuussa omasta kropastaan ja siitä mitä siellä tapahtuu. Kun harrastaa seksiä on myös tajuttava että voi tulla raskaaksi ja jäädä yksin. Mikään laki ei velvoita miestä huolehtimaan naisesta kun tämä on raskaana tai vauvasta kun se syntyy, maksamaan vain pienen korvauksen kuukausittain.  Mikä sitten on moraalisesti oikein on ihan eri asia ja sen perään on turha itkeä.

Mä en usko että miehet ovat todella vittumaisia ja inhottavia raskautuneelle naiselle jos tilanteessa ei ole pakottamisen tai huijauksen makua. Eikä mun mielestä miehen tarvitse alkaa kunnon suhteeseen tulevan lapsen äidin kanssa vain siksi että tämä on raskaana.

Maailma on kova mutta mitä enemmän sitä tajuaa sen pehmeämmältä se tuntuu.

Vierailija
173/306 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:03"]Sama kuva tullut. Tosin Moumoulla taitaa muutenkin olla aika vaikea raskaus.

Moumouhan on aiemmin kirjoittanut mm. ehkäisykapselin käytöstään.

[/quote]

Vaikea raskaus ei selitä mitään. Eräskin bloggaaja kärsi pahoinvoinnista alusta loppuun ja supistuksia taisi olla myös ennen puolta väliä ja silti puhui lapsesta kauniisti

Vierailija
174/306 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi vähän outo olo siitä supistelupostauksesta, jossa MouMoun kertoman perusteella miestä ei nuo iskätouhut tunnu hirveästi kiinnostavan. Se Moukun miespuolinen kaveri M tuntui lohduttavan Moukkua enemmän vaikeana yönä kuin isä-Raikku, joka oli kai jossain baarissa, eikä saapunut tulevan lapsensa äidin tueksi pyynnöistä huolimatta..? Postauksesta tuli vähän surullinen olo, koska MouMou vaikutti kovin onnettomalta. Tosin ehkä kyse oli vain yhdestä vaikeasta yöstä ja väsyneenä/turhautuneena kirjoitetusta postauksesta. Enhän minä heidän parisuhteen laadusta mitään tiedä.

Vierailija
175/306 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin säälittää MouMou nykyään. Tai myötähäpeä on parempi sana. Tökeröt kuvat, avautumiset, draamaa. Se raskausihottuma oli jotenkin vähän kamalaa katsottavaa ja luettavaa. Eikö jotain vaan voisi jättää sanomatta? Tiedän toki että vertaistuki on odottavalle äidille kullankallista mutta saahan sitä muualtakin ilman että koko elämää pitää levitellä netissä. Enkä voi sille mitään mutta vähän mietityttää että millaiselle julkisuudelle hän aikoo lapsensa asettaa? Käydäänkö blogissa läpi kaikki vaippa-ihottumat kuvien kera?

Vierailija
176/306 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:52"]Flunssapostauksesta poimittua: "Onneksi jääkaapissa on vielä ruokaa, niin ulos
ei ole pakko lähteä näin heikossa kunnolla."

Mietin vain, että miksei se mies voi käydä kaupassa, kokata, tms..?

[/quote]

samaa mietin. Lisäksi mainitsi jotain, että ei uskalla lähteä apteekkiin hakemaan jotain kaipaamaansa lääkettä, ettei vaan pyörry matkalla. Luulisi, että poikaystävä voisi tuossa tilanteessa edes hieman passata jos suhde olisi kunnossa? Pitäisi olla itsestäänselvyys.

[/quote]

Todella outoa tosiaan, ettei mies voi edes kaupassa käydä, kun viimeisillään oleva avovaimo on flunssan kourissa. Sitten kun joku kommenteissa kysyi, että eikö mies voi käydä apteekissa, niin Moukku sanoi, että kävi ensimmäisen kerran. Joskus pari päivää sittenkö? Tulee sellainen kuva, ettei uskalla edes pyytää mitään enää. Mun mies tarjoutuu oma-aloitteisesti tekemään melkein mitä vaan, ja käy vaikka monta kertaa päivässä kaupassa, jos jotain unohtui, enkä minä ole edes raskaana! Siihen nähden tuntuu aika oudolta meiningiltä, varsinkin kun vielä joku aika sitten Moukku hehkutti, että mies on innostuneempi raskaudesta kuin hän itse, ja huolissaan kaikesta.

Vierailija
177/306 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että Moukku on tarkoin miettinyt, mitä elämältä haluaa. Ulkopuolisen silmin tuo elämäntilanne ei vaikuta kovin hyvältä. Voi kun miehensä tulisi järkiinsä. 

Vierailija
178/306 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Moukku tuon miehen avovaimo? Ei taida itse tietää omaavansa avovaimoa.

Vierailija
179/306 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P olka dots -Jonna ilmoittaa postauksessaan, että Iinan vauvakutsujen yhteistyökumppaneina olivat Tiger, Barefoot sekä P äivin vaippakakut. Sen sijaan Moukun kutsuista kertovassa postauksessa ei ole mainintaa yhdestäkään yhteistyökumppanista. Miksi heillä on erilainen linja mainonnan suhteen?

Vierailija
180/306 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:52"]Flunssapostauksesta poimittua: "Onneksi jääkaapissa on vielä ruokaa, niin ulos
ei ole pakko lähteä näin heikossa kunnolla."

Mietin vain, että miksei se mies voi käydä kaupassa, kokata, tms..?

[/quote]

samaa mietin. Lisäksi mainitsi jotain, että ei uskalla lähteä apteekkiin hakemaan jotain kaipaamaansa lääkettä, ettei vaan pyörry matkalla. Luulisi, että poikaystävä voisi tuossa tilanteessa edes hieman passata jos suhde olisi kunnossa? Pitäisi olla itsestäänselvyys.

[/quote]

Niinpä. Ja ensin ajattelin, että ehkä mies on töissä/reissussa/joku muu meno, mutta samassa postauksessa kirjoittaa miehen nukkuman, eikä viitsi herättää. Eli on siis paikan päällä, samassa osoitteessa. Kummastuttaa, ettei käy kaupassa, tee ruokaa, käy apteekissa, auta, tule baarista kotiin tueksi supistuskipujen iskiessä tai ole yleisesti vain läsnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän