Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moumou kideblogeihin...

Kommentit (306)

Vierailija
1/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti ymmärrä tätä; Veera perustaa liikuntablogin Refan ulkopuolelle ja nyt Moukka mamablogin muualle - eikö Refashioniin mahtuisi heiltä kaksikin blogia? Moukan pitäisi olla toimari ja nyt alkaa vastoin omia ideoitaan bloggaamaan taas muualla, eikö se nyt vesitä koko Refashionin perustamisidean? Luulisi, että tekisivät kaikkensa oman blogialustansa eteen. Olisi mielenkiintoista kysyä tätä Moukulta, mutta taitaisi tulla vain tappelu. Onks tää kaikkien muiden mielestä ihan järkevä veto? Mainostaa Mäkkiä ja käy silti aina Hesellä syömässä-tyyliin? Mielestäni vie uskottavuuden jos toimari näin toimii.

Vierailija
2/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:04"]

Mä en oikeasti ymmärrä tätä; Veera perustaa liikuntablogin Refan ulkopuolelle ja nyt Moukka mamablogin muualle - eikö Refashioniin mahtuisi heiltä kaksikin blogia? Moukan pitäisi olla toimari ja nyt alkaa vastoin omia ideoitaan bloggaamaan taas muualla, eikö se nyt vesitä koko Refashionin perustamisidean? Luulisi, että tekisivät kaikkensa oman blogialustansa eteen. Olisi mielenkiintoista kysyä tätä Moukulta, mutta taitaisi tulla vain tappelu. Onks tää kaikkien muiden mielestä ihan järkevä veto? Mainostaa Mäkkiä ja käy silti aina Hesellä syömässä-tyyliin? Mielestäni vie uskottavuuden jos toimari näin toimii.

[/quote]

Minun mielestäni todellakin vie uskottavuuden, mutta eiköhän tuota tulla perustelemaan sillä, että Re:fashion ei ole tarkoitettu äitiysblogeja varten.

Jotenkin kyllä yllättää joidenkin bloggaajien taipumus rahastaa jokaisella elämän osa-alueella. Ei siis ole vain blogi aihepiiristä X, jonka ulkopuolelle tosielämä on rajattu, vaan jokainen tosielämän osa-alue on potentiaalinen uusi tienauskeino. USA:n menestyneimmillä bloggaajillahan tämä on ihan perussettiä, mutta silti se yllättää aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taktinen vetoko nimetä blogi ylellisen äitiystuotebrandin mukaan.

Vierailija
4/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tästäkin saa jtn draamaa aikaiseksi? Iina haluaa että refashionin linja pysyy tietynlaisena ja tästä syystä mamma-blogi toimii kideblogien alla. Mitä siitä vaikka tienaisi molemmista blogeistaan,keneltä se on pois?

Vierailija
5/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miksi vauva ei mahdu lifestyle-blogiin. Kaikkia ei toki kiinnosta, mutta ei kiinnosta myöskään matkat, urheilu tai kokkailu, joissa monissa blogeissa kerrotaan.

Ei kun joo... lukijat eli tulot vois vähentyä. Niisk.

Vierailija
6/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoa joka jaksaa hämmästellä joidenkin kideblogien huonoa tasoa? Ihmettelen miksi muutama on otettu mukaan sinne.

Vierailija
7/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:50"]

Mä en tajua, miksi vauva ei mahdu lifestyle-blogiin. Kaikkia ei toki kiinnosta, mutta ei kiinnosta myöskään matkat, urheilu tai kokkailu, joissa monissa blogeissa kerrotaan.

Ei kun joo... lukijat eli tulot vois vähentyä. Niisk.

[/quote]

kyllähän se vauva monen lifestyle blogiin hyvin on mahtunutkin - eiköhän se vauva kuitenkin ole iso osa sitä elämäntyyliä ;) Moukun lifestyle näyttää nyt sitten olevankin vain keksiohjeet.

Vierailija
8/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina sanout ja sanon nytkin: Moukka ei pysty laittamaan ketään itsensä edelle - ei edes syntymätöntä lastaan. Lapsellahan voi ansaita ja hankkia lisää yhteistyökrääsää.

Vierailija
9/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on se ja sama kuinka montaa blogia joku pitää ja kuinka paljon tienaa, mutta mun mielestä tässä on jonkinnäköinen eturistiriita. 

Ajatelkaapa asiaa muussa työelämässä. Mäkkärin omistaja menee tekemään lisätunteja kotipizzaann? Kideblogit ja refa on kuitenkin kilpailevia yrityksiä, vaikka "tuote" on vähän eri makuinen. Molemmissa myydään pikaruokaa vähän eri makusena.

Vierailija
10/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justhan koko AV valitti kuinka Xenian blogi on vaan vauvaa ja vauvaa! Musta on ihan hyvä, että äitiysblogi on erikseen, niin ei tarvi niiden joita ei kiinnosta niin lukea.

Vierailija
11/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 16:55"]

Oonko ainoa joka jaksaa hämmästellä joidenkin kideblogien huonoa tasoa? Ihmettelen miksi muutama on otettu mukaan sinne.

[/quote]

Ai miten niin muka? Mitä blogeja tarkoitat?

Vierailija
12/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 17:18"]

Justhan koko AV valitti kuinka Xenian blogi on vaan vauvaa ja vauvaa! Musta on ihan hyvä, että äitiysblogi on erikseen, niin ei tarvi niiden joita ei kiinnosta niin lukea.

[/quote]

voihan ne postaukset jättää lukematta jollei kiinnosta? Jos kirjoittaa lifestyle-blogia niin blogi luonnollisesti vaihtelee sen kirjoittajan elämäntilanteen ja kiinnostusten mukaan; oli se sitten vauvoja tai liikuntaa. Melko sisältötyhjäksi jää varsinainen blogi (kröhöm, on jo jäänyt..) jos ainoa asia on kenkien kuvat kauppojen hyllyillä tai asukuvat.

Vierailija
13/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:32"]

En ymmärrä miten tästäkin saa jtn draamaa aikaiseksi? Iina haluaa että refashionin linja pysyy tietynlaisena ja tästä syystä mamma-blogi toimii kideblogien alla. Mitä siitä vaikka tienaisi molemmista blogeistaan,keneltä se on pois?

[/quote]

Tavallaan se on refashionilta pois, miksiköhän on ylipäätään ryhtynyt yrittäjäksi, jos mieluumin tekee rahaa toisille.

Vierailija
14/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 17:14"]

Mulle on se ja sama kuinka montaa blogia joku pitää ja kuinka paljon tienaa, mutta mun mielestä tässä on jonkinnäköinen eturistiriita. 

Ajatelkaapa asiaa muussa työelämässä. Mäkkärin omistaja menee tekemään lisätunteja kotipizzaann? Kideblogit ja refa on kuitenkin kilpailevia yrityksiä, vaikka "tuote" on vähän eri makuinen. Molemmissa myydään pikaruokaa vähän eri makusena.

[/quote]

Eturistiriitahan tuossa on, molempiin suuntiin. Ymmärtäisin, jos pitäisi mammablogia refashionin ulkopuolella, mutta ns. itsenäisenä. Varmasti saisi ihan yhtä paljon lukijoita kuin Kiteissä, ja kaikki mainostulot lyhentämättöminä, jos pitää oaikkansa ne talaousahdingot, pverovelat ja muut, sen verran tunnettu bloggaaja kuitenkin kyseessä. Mutta että kilpailijan leipiin, outoa talousajattelua. Tai ehkä hän ei ajattele näitä asioita taloudelliselta kannalta. Ehkä kuitenkin kannattaisi. Ideologialla ja haaveilla ei yksistään elä.

Vierailija
15/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa uudesta blogista lukea, vai oliko se siellä kommenteissa, että pöllöbanaani myötäelää ja on ihana. Jotenkin olen ollut huolissani, kun toisen blogin puolella mou yksin tyhjässä asunnossa hymyttömin silmin poseeraillut.

Vierailija
16/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarkoitus sitten mikä tahansa, niin sellaisen kuvanhan tuosta jotenkin saa, ettei usko portaalinsa 100%, vaan pitää laittaa varalta munia toiseenkin koriin.

Vierailija
17/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:32"]

[/quote]

Ei keskustelu ole draamaa.

Vierailija
18/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoittaako tuo blogin nimi "Vauvaa maidon kanssa" tai "Maitovauvaa" (vrt café au lait)..? Kun kyseessä on raskaus-/vauvablogi, niin minulle tulee mielleyhtymä vain rintamaitosta, eikä se ole ehkä se kaikkein houkuttelevin ajatus bloginimestä :D

Vierailija
19/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on tollaisia Hooter Hiderseja ja muuta, että kyllä kai se äidinmaitoon viittaa. Mutta jos siitä tulee jotain vastenmielisiä assosiaatioita, niin se kai on ihan lukijan oma "ongelma"

http://www.bebeaulait.com/

Vierailija
20/306 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 19:50"]

Tuolla on tollaisia Hooter Hiderseja ja muuta, että kyllä kai se äidinmaitoon viittaa. Mutta jos siitä tulee jotain vastenmielisiä assosiaatioita, niin se kai on ihan lukijan oma "ongelma"

http://www.bebeaulait.com/

[/quote]

Oh, en tiennyt, että löytyy samanniminen verkkokauppa (vai merkki?). En ole itse lisääntynyt vielä, joten en ollut asiasta tietoinen. Jos tämä on tunnettu kauppa/merkki, niin miksi ihmeessä nimetä oma blogi täysin samannimiseksi?