Miksi yhteiskunta ei auta nuoria sinkkuja pariutumaan?
Kun panikoidaan vauvakadosta niin eihän siihen mitkään vauvatonnit auta kun syynä on se ettei kumppaneita vaan löydy. Voisiko yhteiskunta panostaa johonkin sinkkujen pariutumisohjelmaan missä järjestetään nuorille sinkuille vaikka illanviettoja ja siellä voisi tutustua ihmisiin?
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuusikymmentäluvun alussa syntynyt ja ihmettelen tätä pariutumisvaikeutta nykyään. Ennen, nuoruudessani, se etsiminen oli juuri hauskaa . Baarit, tanssipaikat,yökerhot,kaveripiirit,opiskelupiirit,harrastepiirit, kaikissa kierettiin ja ihmissuhteita luotiin. Yhdenyönsuhteita ja pitempiäkin. Sieltä sitten löytyi mainio puoliso ja hyvä lasten isä. Baanalle ihmiset. ( kun korona taas sallii)
Naisille varmaan hauskaa jakaa pakkeja, miesten "hauskuudesta" noissa paikoissa en ole yhtä varma...
Pakkien antamisessa ei ole mitään hauskaa. Minusta ainakin se on ahdistavaa. Ei nyt kuitenkaan voi kenenkään kanssa voi ryhtyä olemaan vain siksi ettei saa annettua pakkeja. Itse olen ratkaissut ongelman siten että en mene minnekään missä jollekulle tulisi mieleen ryhtyä aloitteita tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnan varojako pitäisi hassata tälläiseen?! Jos olet niin käsi että et puolisoa löydä niin saat sitten olla ilman lapsia. Onko nyajan nuoret ihan lapatossuja?
Ovat. Normaali vuorovaikutus ihmisten kesken ei tunnu onnistuvan. Lisäksi on aivan älyttömät vaatimukset kumppanille ja pariduhteelle. Itse olen löytänyt fiksun, mukavan komean miehen , jolla on samanlainen, tausta, koulutus ja arvot kuin itselläni ja siitä huolimatta ei tämä parisuhteessa oli aina ole helpolta tuntunut. Ihmiset ei kestä nykyaikana pienintäkään joustamista ja epämukavuutta
Puhut että on liian kovat kriteerit, mutta itsellesi on käynyt lottovoitto ja olet löytänyt noin osuvan kumppanin. Luuletko että niitä kasvaa puissa kaikille? Mulla ei ole edes mitään kriteerejä että olisi pakko olla fiksu, komea ja samanlainen kuin minä mutta en siltikään löydä yhtään ketään.
Pointti meni ohi niin että humahti. Vaikka se kumppani olisi kuinka sopiva niin ei se parisuhde ja perhe-elämä aina ole helppoa ja loputonta onnea niinkuin romanttisessa elokuvissa esitetään. Täydellistä kumppania ja täydellistä parisuhdetta ei ole olemassakaan.
Naisille varmaan hauskaa jakaa pakkeja, miesten "hauskuudesta" noissa paikoissa en ole yhtä varma...