Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen löytänyt täydellisen lääkkeen krapulaan.

Vierailija
13.04.2014 |

Vuosikymmeniä olen käyttänyt aikaa löytääkseni täydellisen lääkkeen krapulaan. Olen itse kokeillut useita erilaisia vitamiineja, vitamiiniyhdistelmiä, kemiallisia substansseja ja luontaistuotteita.

Olen etsinyt aiemmin kirjallisuudesta ja nyttemmin netistä toimivia ohjeita krapulaan. Olen turvautunut myös kansanperinteeseen, alkaen aina klassisesta sillivoileivästä ja suolakurkusta. Mikään niistä ei ole koskaan auttanut krapulaan. Ei mikään.

Nyt olen löytänyt krapulaongelman lopullisen ratkaisun. Se löytyi aasialaisesta kasvista, jota ei voi ostaa Suomen luontaistuotekaupoista eikä apteekeista, ei myöskään supermarkettien lisäravinnehyllyistä.

Kyseisen aasialaisen kasvin lehdistä valmistettu aine toimii siten, että se hajottaa alkoholimolekyylit alkutekijöihinsä, ja siten vähentää alkoholin määrää elimistössä.

Tällä kasvilla on tehty aasialaisissa yliopistoissa in vivo sekä in vitro-kokeita, jotka ovat osoittaneet kasvin sisältämien ainesosien toimivuuden. Kiistattomasti.

Join runsaasti alkoholia lauantai-iltana, ja sen jälkeen puhalsin alkometriini. Tulos oli 1,75 promillea. Siis todella tukeva humalatila. Sen jälkeen söin neljä kapselia mainitsemaani luontaistuotetta ja kävin nukkumaan. Sunnuntaiaamuna puhalsin taas alkometriini. Promillet olivat 0,00. Tällä välin alkoholi oli poistunut elimistöstäni.

Korostan vielä, että kyseinen aine ei ole ainoastaan yhden firman tuote, vaan sitä valmistaa moni firma Aasiassa. En siis mainosta mitään yhtiötä. Siellä tätä kasvia on käytetty krapulalääkkeenä jo parin tuhannen vuoden ajan. Hyvin tuloksin.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jointilla krapula helpottaa 10-20 minuutissa. Monesti on lähtenyt sillä kokonaan.

Vierailija
42/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo se kamelin paska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tiennyt koko ikäni parhaan krapulalääkkeen: kun ei edellisenä iltana ryypiskele prosenttijuomia, ei aamulla kierrä mahassa eikä jyskytä päässä. Täysraittius on paras!

Vierailija
44/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulan välttää ku ei juo alkoa...Tae juo kohtuuvella...

Vierailija
45/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin:

Kaks jääkylmää siideriä, kaks 800mg buranaa ja lopuksi nainti kevyeen hikeen asti.

Vierailija
46/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko helpompaa vain lopettaa juominen?

Siitähän se uuno krapula tulee, kun juomisen erehtyy lopettamaan.

Vierailija
47/54 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täysurpolle tulee edes mieleen moinen typeryyksien kuningasajatus. Sitten vielä julkistaa sen ja nauraa itselleen. Lienee mukava olla aivotonna.

Vierailija
48/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacodhan se..

Vierailija
49/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kasvi on uusi euroopassa niin onnea maahantuontiin. :D Katsotaan uuselintarvikkeeksi ja tutkimuksissa ja luvissa palaa aikaa ja varsinkin rahaa.

Suomessa se voidaan luokitella huumeeksi jos se oikeasti poistaa krapulan. Sitten sitä saisi vain laittomasti.

Vierailija
50/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija69 kirjoitti:

Panacodhan se..

Panacodia ei saa ottaa krapulassa. Maksatuho ja kuolema seuraa.

Vierailija
51/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot!

Vierailija
52/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
53/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholista mitään krapulaa tule vaan sen hajoamistuotteesta asetaldehydistä joka hajoaa sitten pikkuhiljaa etikkahapoksi. Ja lääke krapulaan on keksitty jo ajat sitten. Tosin sitä et saa lääkäreiltä jos sinulla ei ole siihen tarvetta. Krapula ei ole mikään syy saada sitä.

Vierailija
54/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisi todellinen juttu, niin ympäri maapallon käytettäisiin sitä (varsinkin jos olisi jo satoja vuosia ollut tiedossa). Eli ei ole totta. Turhaan provoilet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi