Satuhäät 14.4.2014
Nyt on pakko sanoa, että tämä näyttää tuhoon tuomitulta:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014041318210708_vi.shtml
(Kieltämättä nauroin silti ääneen noille käänteille.)
Kommentit (198)
En vain tajua tuota logiikkaa, että mennään jonnekin Thaimaahan ottamaan karmea halpa tatuointi, joka pitää korjata, sitten esitellään sitä avonaisessa hääpuvussa koko kansalle. Onko tämä nyt sitä WT-kulttuuria?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:22"]
Ihan hyvinhän toi mies puhuu suomea! Varmasti paremmin, kuin minä puhuisin nepalia muutaman vuoden jälkeen.
[/quote]Varmasti voivat jutella avoimesti kaikesta ja ymmärtää toisen tunteita ja ajatuksia.
Ei hitsi viisumeita tuolle sakille. Ne ei lähde täältä kulumallakaan.
Ihme jätkä toi ketä teki ton tatuoinnin tolle, vaikutti ihan rasistilta..
Siinä oli nepalilaista kulttuuria, kun tukat heiluivat leipoessa. Tytöt itsekin myönsivät, etteivät söisi pipareitaan.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:28"]
Mies vaikuttaa siltä, kun olisi pakotettu naimisiin...
[/quote]
Niin vaikuttaa ja morsian merkitsi vielä omakseen samanlaisella tatuoinnilla, pakotti ottamaan senkin.
On niin iloton ja masentunut koko homma, että alan epäillä, että toi on lumeavioliitto.
Jotenki karmaiseva tuo morsiamen isä... Onneksi oma isä ei ole tuollainen "kahviaaa!" Keittäis itse ku toisilla on kädet täynnä töitä noiden kakkujen kanssa..
Eikö toi äijä oo morsiamen isäpuoli? Eli äidin uusi mies.
Kämppä näyttää kyllä siltä että miehellä ollut sananvaltaa ehkä yhden koriste-esineen verran. Muut on naisen mielen mukaisia. Pinkkiä ja Hello Kittyä.
Ihan hyvinhän toi mies puhuu suomea! Varmasti paremmin, kuin minä puhuisin nepalia muutaman vuoden jälkeen.