Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (633)
n 100 naisen kanssa, muutaman kerran kimppoja 2-1 ja 3-1.
Olin melko aktiivinen nuorena aikuisena ja sellaisella alalla töissä missä tapahtuu...
M46
Ap tässä. Olen edelleen ollut yhdynnässä vain yhden kanssa ja vähenevässä määrin hänenkään kanssa.
28 naisen kanssa olen puuhastellut silleen..
M45
Hassua, että tämä keskustelumoottori nostaa tuoreiksi puheen aiheiksi juttuja vuosien takaa.
Yli 50 alle 100 tarkkaa lukua en ole pitänyt. Ulkomailla pääasiassa Thaimaassa olen ollut yli 30 maksullisen kanssa. Ja töytyy todeta että upeita naisia, joukossa myös muutama Ladyboy.
M40
Yhden. Ja sen saman kanssa oltu yhdessä jo kohta 25 vuotta.
80-90 normaalinaisen kanssa oon pannu (suhteita, - pikiäkin, baarihoitoja, sättituttavia)
Maksullisia eri naisia on sitten jonkin matkaa yli 100.
Ikää on jo yli 60.
28 miestä laskujen mukaan. Olen ollut suhteissa sekä tapaillut paljon miehiä. Käytännössä kun edellinen tapailu loppuu, eteen sattuu joku uusi kiinnostava tyyppi. N24
Jotakin 30, nyt uus vaimo antanut sellasta kyytiä ettei tule muualle mieli! M43
Suhteeni tahtovat taipua aika pitkälle seksipainotteisiin.
Fuksivuotta seuraavana vuotena meni 100:n eri naisen raja rikki, josta tiedekunnan bailuissa oli satunnaisesti yleisempääkin puhetta. Nyt, nelikymppisenä, parikymmentä vuotta myöhemmin, tahti on hidastunut ja eri naisia on ollut varmaankin luokkaa 300-400.
Hmmm. OK. En ole varmaankaan sitä seurustelevinta tyyppiä. Toisaalta, tuohon lukuun sisältyy joitakin useampien kuukausien salasuhteita muutaman rouvan kanssa. Ei niin, että minä harrastaisin rouvia, mutta toisaalta. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että rouvat harrastavat minua.
Kolmen. Puolisoni ja lasteni isä on se kolmas. N43
Kolmen. Jotenkin kyllä haittaa se, että miehelläni on ollut useampia naisia kuin minulla miehiä, vaikkei hänkään mikään huoripukki ole ollut.
Aivan ekan miehen kanssa suhde kariutui siihen, etten pystynyt sitoutumaan suhteeseen jossa mies oli mulle ensimmäinen mutta minä en miehelle.
N40
nainen 38v 7 miehen