Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (633)
Noin 70 miestä ja yksi nainen plus sormetussuikkarisäätöjä. Nainen 39
Kahden kanssa olen yhdyntää harrastanut. Ikää 25 vuotta. Molemmat on olleet pitkiä parisuhteita, nykyisen kanssa olen naimisissa.
Olen oikein tyytyväinen seksielämäämme mieheni kanssa, mutta silti joskus mietin, että onko jotenkin noloa, ettei nuorena kokeillut useampaa. Miehelläni on ollut useampi yhden illan pano, mutta pitää itse taas sitä nolona ja sanoo, etten tosiaankaan ole menettänyt mitään.
Lopetin laskemisen ku alko tuleen 200 täyteen. Nainen 24vee. Peace!
Mä en tajua kuka alapeukuttaa toisten seksikumppanien lukumäärää. Eiköhän se ole jokaisen oma asia mikä on juuri hänelle sopiva määrä. Nih.
Yhden kanssa kerrallaan. Olis kyllä kiva kokeilla kahden kanssa...
En yhdenkään. Ei hävetä eikä aiheuta ylpeyttä. Ei hetkauta oikeastaan mihinkään suuntaan.
29 N34. Jos olisin sosiaalisempi olisi määrä varmasti vielä paljon suurempi. Mielestäni en ole huvitellut tarpeeksi ja aika paljon olen joutunut olemaan puutteessa.
About 100 miehen ja 21 naisen.
t. nainen 38v
Yhden, eli aviomieheni. Olen myös hänelle ensimmäinen ja ainoa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:16"]
Neljän kanssa.
Tällä palstalla vilisee muuten harvinaisen paljon yhden ja ainoan kanssa olleita. Omassa tuttavapiirissäni sellaisia on aniharva. Enkä nyt liiku missään vosuporukoissa, vaan ihan norminaisia on tuttavani ja ystäväni.
[/quote]
Mun tuttavapiirissä niitä yhden kanssa olleita on varmaan suurin osa. Ovat löytäneet puolisonsa jo lukioiässä ja ovat yhä yhdessä.
Viiden miehen. Niistä neljän kanssa seurustellut. Kahden kanssa ollut myös naimisissa. Toisen kanssa niistä olen edelleen naimisissa.
N31
Naisia olen sänkyyn vienyt niin monta, etten osaa sanoa montako. Ehkä kymmenen kaksikymmentä?
Yhdynnässä olen ollut yhden miehen kanssa. Yhdessä olemme olleet vajaat 30 vuotta, joista 24 naimisissa. Ei hävetä, enkä ole uskovainen. Olenko hyvä vai huono sängyssä? Sitä pitää kysyä mieheltäni. Hänellä on useampia seksikumppaneita, joista voi niin halutessaan avautua itse.
N46
viimesimmän laskelman mukaan 80-90, joista ehkä 5 naisia.
t. nainen 24 vee
ps. ei hävetä
Liian monen omasta mielestäni. 15-17v:nä tuli oltua idiootti, tauteja en onneks hankkinut. Kaksi näistä ei muuten ollut millään lailla tahdonmukaista.
Yli 10, alle 20, en kehtaa enempää edes sanoa.
Ja sitten itteä inhottaa kun miehen luku taitaa olla pienempi. :(
65 ... Myönnetään on tullut hiukan horotettua joskus :D
Mies23
20, ja häpeän lukua niin paljon, kärsin tuolloin täydellisestä itsetunnon puutteesta ja aiemmasta hyväksikäytöstä. Kadun jokaikistä viimeistä lukuunottamatta enkä ymmärrä miksi olisin ylpeä aiemmista kokemuksistani. Niistä ei jäänyt mitään muuta käteen kuin paha mieli ja likainen olo.
N20