Nainen on alussa kiinnostunut.
Juu näin se minulla menee usein, nainen on alussa hetken kiinnostunut tulee osuma Facebook dating, yhtäkkiä kaikki menee alussa siis hyvin, nainen lopettaa vastaamisen ja se siitä, monesti naiset tekevät mulle noin. Mä en itse tekisi naiselle noin jos mua kiinnostaa, missä vika?
Kommentit (171)
Tämäkin nainen eilen kehui minun ulkonäköä, mutta kuitenkin ei kiinnostanut sitten.
Vierailija kirjoitti:
Juttelet typeryyksiä kuten tälläkin palstalla jatkuvasti.
En mitään typeryyksiä ole kyllä laittanut.
Otitko puheeksi seksin? Naisen ulkomuodon? Kerroitko ongelmistasi? Haukuotko exisi?
Onko ne sit vääränlaisia naisia vai miksi alussa kiinnostuvat ja sitten mykkäkoulua?
Vierailija kirjoitti:
Otitko puheeksi seksin? Naisen ulkomuodon? Kerroitko ongelmistasi? Haukuotko exisi?
En tietenkään!!
En oikein nykyää ymmärrä naisia, parempi olla yksin.
Älä juttele small talkia mihin on vaikea vastata. Keksi hyviä kysymyksiä
Vierailija kirjoitti:
Onko ne sit vääränlaisia naisia vai miksi alussa kiinnostuvat ja sitten mykkäkoulua?
Luonteesi on mitä ilmeisemmin luontaantyöntävä, vaikka ulkonäöllisesti sinut kelpuuttaisivat.
Ei sitä vain totaalisesti kiinnosta ketään naista nykyään, niin helpointa kai olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonteesi on mitä ilmeisemmin luontaantyöntävä, vaikka ulkonäöllisesti sinut kelpuuttaisivat.
En osaa sanoa mikä mättää, itse olin halukas tuttustumaan kyselin jotain ja kaikkee, mut yleensä minä kiinnostun, mutta nainen ei ollenkaan.
Ai. Mulla taas kokemus että miehet ghostaa. Sinänsä hanurista kun se tulee yhtäkkiä ja aiemmin oltu kovin aktiivisia.
Mutta vastaus tuli jo tuossa aloituksessasi "Mä en itse tekisi naiselle noin jos mua kiinnostaa."
Ei sitä kiinnostanut tarpeeksi, joku muu kiinnostaa enemmän. Turha jäädä roikkumaan.
tai siis varmasti joku mättää minua en riitä tälläisenä tai kelpaa, niin en kai sille voi mitään, vois lähtee treenaan tai urheilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mulla taas kokemus että miehet ghostaa. Sinänsä hanurista kun se tulee yhtäkkiä ja aiemmin oltu kovin aktiivisia.
Mutta vastaus tuli jo tuossa aloituksessasi "Mä en itse tekisi naiselle noin jos mua kiinnostaa."
Ei sitä kiinnostanut tarpeeksi, joku muu kiinnostaa enemmän. Turha jäädä roikkumaan.
Mä en ymmärrä tota miksei voi sanoa suoraa jos ei kiinnosta!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tota miksei voi sanoa suoraa jos ei kiinnosta!!!
jatkos en ollenkaa kiinnostu kestään, en jää todellakaa roikkumaan, kehutaan et oletpa komea mies tai jotain mut ei kiinnosta silti.
En vaa ymmärrä naisia, ennen sitä pääsi treffeille ja naisetkin kiinnostui, voi niitä aikoja, ajat ovat niin muuttuneet.
itseäni kyllä kiinnostaa monetkin naiset tai oman tyyliset tyyppiset, mutta näköjään en heitä sitten kiinnosta, olen jo miettinyt lyödä hanskat tiskiin ja vaikka laihduttaa ja urheilla.
Kuule Allu olet tehnyt satoja ketjuja tällekkin palstalle missä syytät naisia nirsoiksi ym ym. Sinulle on kerrottu näissä ketjuissa että etsi nainen joka on suunnilleen samalla älykkyyden tasolla kuin sinä. Silloin juttu voisi toimia.
Näissä sinun ketjuissakin huomaa äkkiä että et kykene ymmärtämään ja vastaamaan järkevästi viesteihin jotka yhtään pidempiä tai vaativat vähän enemmän älyäkin.
Olet monesti kertonut että mielestäsi sinulle kuuluu muodokas nainen koska koet olevasi komea mies. Yhtälailla suurin osa normaaliälyisistä naisista haluaa normaali älyisen miehen. Juttu ei oikein luista jos toinen jankkaa vuodesta toiseen samoja juttuja eikä kykene muttaamaan ajatuksiaan vaikka ne osoitetaan vääriksi. Siksi ehdotan taas kerran että etsi naista joka olisi myös hieman heikkolahjainen. Silloin teidän jutut voisi toimia paremmin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
itseäni kyllä kiinnostaa monetkin naiset tai oman tyyliset tyyppiset, mutta näköjään en heitä sitten kiinnosta, olen jo miettinyt lyödä hanskat tiskiin ja vaikka laihduttaa ja urheilla.
Hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Kuule Allu olet tehnyt satoja ketjuja tällekkin palstalle missä syytät naisia nirsoiksi ym ym. Sinulle on kerrottu näissä ketjuissa että etsi nainen joka on suunnilleen samalla älykkyyden tasolla kuin sinä. Silloin juttu voisi toimia.
Näissä sinun ketjuissakin huomaa äkkiä että et kykene ymmärtämään ja vastaamaan järkevästi viesteihin jotka yhtään pidempiä tai vaativat vähän enemmän älyäkin.
Olet monesti kertonut että mielestäsi sinulle kuuluu muodokas nainen koska koet olevasi komea mies. Yhtälailla suurin osa normaaliälyisistä naisista haluaa normaali älyisen miehen. Juttu ei oikein luista jos toinen jankkaa vuodesta toiseen samoja juttuja eikä kykene muttaamaan ajatuksiaan vaikka ne osoitetaan vääriksi. Siksi ehdotan taas kerran että etsi naista joka olisi myös hieman heikkolahjainen. Silloin teidän jutut voisi toimia paremmin yhteen.
Mitähän tarkoitat samalla älykkyydellä kerrohan lisää?
Juttelet typeryyksiä kuten tälläkin palstalla jatkuvasti.