Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä?
Kommentit (633)
Noin 200, viimeiset 10 vuotta 1
n 50 niitä taitaa olla. Useimpien kanssa useampaan kuin yhteen kertaan. Yhden kerran jutuissa en näe järkeä.
1. Vaimoni oli ensimmäinen ja siihen se taisi jäädäkin. Onneksi vaimo ei tiedä. Luulee, että bailasin ja naiskentelin monenkin kanssa. Vaimolla oli ollut jokunen, ollessa hänkin 18v kun aloitettiin.
M61
Vain yhden kanssa ja hän on aviomieheni, ollut jo 30v.
Ja olen itsestäni todellakin ylpeä.
Avioliiton loppuessa kumppaneita oli siihen mennessä kertynyt nuoruuden kokemukset mukaan lukien ehkä neljä. Sitten eron jälkeen sinkkuna kahdessa vuodessa ehkä noin 80 naista, kunnes taas menty vuosia yhdellä ja ainoalla.
Vierailija kirjoitti:
Vain yhden kanssa ja hän on aviomieheni, ollut jo 30v.
Ja olen itsestäni todellakin ylpeä.
Olisitko ylpeä, jos miehesi ei haluaisi sinua enää ja joutuisit elämään dildojen varassa?
Vierailija kirjoitti:
Suhteeni tahtovat taipua aika pitkälle seksipainotteisiin.
Fuksivuotta seuraavana vuotena meni 100:n eri naisen raja rikki, josta tiedekunnan bailuissa oli satunnaisesti yleisempääkin puhetta. Nyt, nelikymppisenä, parikymmentä vuotta myöhemmin, tahti on hidastunut ja eri naisia on ollut varmaankin luokkaa 300-400.
Hmmm. OK. En ole varmaankaan sitä seurustelevinta tyyppiä. Toisaalta, tuohon lukuun sisältyy joitakin useampien kuukausien salasuhteita muutaman rouvan kanssa. Ei niin, että minä harrastaisin rouvia, mutta toisaalta. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että rouvat harrastavat minua.
Panomies
Seitsemän eri henkilöä. Vain yhden kanssa tuntui hyvältä.
N39
Vierailija kirjoitti:
Yhden
N27
Haluaisitko toisen :)
25 "normimuijaa" ja about 40 maksullista.
M39
20. Noista vähintään vuoden pituisia suhteita on ollut 4 kpl. Pelkkää epäonnea ollut naisten kanssa aina.
M35
Mulla löytyy päiväkirja merkinnät 234:stä eli sinä voit olla yksi noista jos olet nainen. Yhdessäkään merkinnässä ei lue että olis ollut todella huonoa seksiä. Joissain lukee että väsyttiin kesken vaikka olis haluttu jatkaa. ~20% kanssa homma on uusittu ja yli 30% on halunnut jotain muuta kuin ihan normiseksiä, eli ilm. ovat olleet toteuttamassa fantasiaansa tai sitten muuten vaan tuo on yleistä (asuja, alistumista, alistamista, vibroja jne...)
Vain 15% on kertonut olevansa varattuja, todellisuus on varmaan tuplat.
10% on ollut vanhempia kuin minä (nyt 44v ja viimeiset 8v olen ollut vain yhden kanssa) Suurin ikäero 16v (nuorempi) ja 2v(vanhempi). Ihan kaikkien ikää en tiedä, koska sitä ei naisilta saa kysyä.
30% on ollut ulkomaalaisia ja 25% asunut sielläpäin missä itsekin.
50% tapauksista on tapahtunut naisen aloitteesta, 50% minä olen ensin ottanut kontaktia.
20% olen saanut suihinoton, tosin sitä on seurannut muukin seksi joko ennen tai jälkeen. Vain 2 kertaa homma on jäänyt pelkästään tuohon.